וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוגר-ראש: הבת של הדוגמנית הזו היא הדבר הכי מתוק שתמצאו באינסטגרם

31.7.2020 / 0:30

יוני קונראן, בתה של קוקו רושה, רק בת חמש אבל הרזומה שלה לא מבייש אף טופ מודל בעולם. היא צעדה על מסלולים של מעצבי על, לבשה מותגים נחשבים ומחזיקה בחשבון אינסטגרם עם 75 אלף עוקבים. וחכו שתראו את תמונות המיני-מי ממיסות הלב עם אימא

FTV

(בווידיאו: קוקו רושה בריאיון, 2011)

אם אתם זקוקים למעט מתיקות היום, אין ספק שהבת של הדוגמנית קוקו רושה יכולה לספק לכם את המנה הנחוצה. אז תכירו את יוני ג'יימס קונראן, בת חמש בלבד - וכבר מחזיקה בכמעט 75 אלף עוקבים באינסטגרם בחשבון ייעודי משלה שמופעל על ידי ההורים, וברזומה מרשים בתעשיית האופנה. יוני הקטנטנה היא ללא ספק אחת הילדות הכי מתוקות ומלאות סטייל שראינו לאחרונה בפיד - ובתמונות משותפות עם אמה הדוגמנית מדובר בכלל בחגיגת סטייל אחת שלמה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז למי שלא לגמרי סגור, קוקו רושה היא דוגמנית קנדית בת 31 שנמצאת בתעשיית האופנה כבר קרוב לשני עשורים. היא החלה את דרכה בגיל 14 וכיכבה לאורך הקריירה שלה בקמפיינים של מותגי העל הגדולים בעולם כמו דולצ'ה וגבאנה, לואי ויטון, ורסצ'ה, סן לורן, מארק ג'ייקובס, בלנסיאגה ונוספים. בין לבין הצטלמה לשערים של מגזינים נחשבים כמו ווג, ואניטי פייר, הארפר'ס בזאר ועוד. ב-2010 נישאה למעצב הפנים ג'יימס קונראן ולשניים שני ילדים: יוני (5) ואייור (שנתיים).

חשבון האינסטגרם של יוני נפתח עוד בטרם הגיחה לעולם. אימא קוקו פתחה את החשבון כשהייתה בהיריון והתמונות הראשונות הן מהלידה המרגשת. אפשר לומר שהיא נולדה אל הפלאשים של המצלמות, גם אם מדובר רק בסמארטפונים של ההורים. יוני גדלה לעיני העוקבים וזכתה לעשות תוכן ממומן בגיל שמונה שבועות עם בגדים של ז'אן פול גוטייה ודיסקוורד. כבר בגיל שלושה חודשים אימא קוקו דאגה לתמונות מיני-מי ממיסות את הלב וסטייל מדויק לפי הטרנדים הנוכחיים. באותה תקופה היא גם ביקרה על הסט של "פרויקט מסלול", הצטלמה עם זאק פוזן וישבה על הכיסא של נינה גרסייה - כשאימא קוקו הוזמנה להיות שופטת אורחת.

הפאשניסטה הקטנטונת המשיכה להיחשף לתעשיית האופנה כשבילתה עם אימא שלה מאחורי הקלעים של שבועות האופנה כשהייתה בת שנה בלבד. עד גיל שנתיים כבר הספיקה ללבוש שלל מותגי על, להחזיק באוסף נעליים מרשים - במיוחד עבור מישהי שעוד בקושי הולכת, לטייל בעולם במדינות שונות, להצטלם עם אימא לתמונות יצירתיות ולפגוש המון אנשים מפורסמים. בגיל שנתיים היא צעדה לראשונה על המסלול כשסגרה את התצוגה של ז'אן פול גוטייה לצד אימא, שהייתה אז בהיריון מתקדם, וסיפקה פינאלה מדוברת במיוחד. בגיל שלוש היא שוב צעדה על המסלול בשבוע האופנה בניו יורק למותג ANTA.

מלבד התמונות בחשבון של יוני עצמה, גם בחשבון של אימא קוקו, לו 1.5 מיליון עוקבים, אפשר למצוא הרבה תמונות מיני-מי מתוקות עם בגדים של מעצבי על ומיומנות מעוררת התפעלות מול המצלמות. לאחרונה השתיים גם מפרגנות לעוקבים בסרטונים מצחיקים שמרימים את כל המתיקות הזו רמה אחת למעלה.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקו רושה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully