וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא רקדנית, היא דוגמנית והיא ג'ינג'ית: איך אתם עדיין לא עוקבים אחריה?

לא ברור איך לארסן תומפסון עברה מתחת לראדר בישראל. מדובר בפאשניסטה ג'ינג'ית משגעת שהחלה את דרכה כרקדנית והיום היא גם דוגמנית שברזומה שלה קמפיינים למותגי העל הכי נחשבים. עם חשבון אינסטגרם צבעוני וים של סטייל, אתם פשוט חייבים להכיר אותה

יח"צ

(בווידיאו: תצוגה של מארק ג'ייקובס, 2016)

לארסן תופמסון הצליחה לחמוק ללא מעט ישראלים מתחת לראדר. מדובר באחת הצעירות העסוקות מעבר לים, עם המון כישרון ורשימה ארוכה ומכובדת של טייטלים. תומפסון, ג'ינג'ית משגעת בת 19 בלבד, היא רקדנית, שחקנית, דוגמנית ופאשניסטה, ואחרי שתציצו בחשבון האינסטגרם נוטף הסטייל שלה, כנראה שגם אתם תיפלו ברשת, ממש כמו 700 אלף העוקבים שלה. תכינו את האצבע ל"פולואו".

תומפסון, ילידת קליפורניה, צמחה ביוטיוב. היא העלתה סרטונים שלה רוקדת לצלילי להיטים מוכרים עם כוריאוגרפיות שהיא עצמה יצרה - והצליחה לתפוס את העין של האנשים הנכונים. היא גרפה מיליוני צפיות לריקודים שלה ומשם הדרך להתקדם הלאה הייתה סלולה. מהר מאוד היא מצאה את עצמה רוקדת בקליפ לשיר "The Greatest" של סיה ובקליפ לשיר "Chained to the Rhythm" של קייטי פרי. זה כל מה שהיה צריך כדי לפתוח לה את הדלת לתעשייה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

משם היא כבר פרצה בענק. שיתופי פעולה עם מארק ג'ייקובס - שנמשכים עד היום, קמפיינים לדיור, פנדי וג'וסי קוטור, תפקידים בסרטים, הזמנות לאירועים מתוקשרים, תצוגות בשבועות האופנה בעולם וכתבות ושערים במגזינים נחשבים. היום היא מתעלת את כל ההצלחה הזו לחשבון אינסטגרם נוטף סטייל עם קהילת מעריצים מושבעת.

הפריצה הגדולה קרתה בגיל 15, אבל תומפסון החלה לרקוד כבר מגיל ארבע וחתמה בסוכנות דוגמנות בגיל 13. "אני אוהבת לשלב בין ריקוד, אופנה ודוגמנות", אמרה בעבר באחד הריאיונות שנערכו עמה. לדבריה, השילוב בין העולמות שיחק לטובתה. "כשאני מדגמנת אני משלבת תנועות מחול וזה הופך את התמונות לאמיתיות יותר, בלי זיוף או העמדת פנים. אני חושבת שזה יתרון, כי לא הרבה דוגמניות יודעות לזוז ולהתבטא בתנועה".

באינסטגרם שלה תמצאו מן הסתם הרבה סרטוני תנועה וריקוד, ותגידו תודה לטיקטוק, אבל גם לא מעט רגעי פאשן - שילוב של סטייל אישי עם הפקות עשויות היטב. תמונות עם מותגי על כמו גוצ'י, פנדי, דיור, שאנל ובלמיין לצד מותגים יותר נגישים כמו ריבולב או נייקי. היא מדגמנת את הבושם של מארק ג'ייקובס, מצטלמת לטומי הילפיגר ואף זכתה לאחרונה בשער משלה למגזין הולה! הבריטי. זה כמובן לא השער הראשון של תומפסון, אבל מצטרפת אליו הפקה רומנטית ויפה במיוחד ששווה להתעכב עליה. כל תמונה של תומפסון משדרת שיק מדויק, נשי אך לא מתאמץ, והשילוב המופלא של השיער הג'ינג'י עם הנמשים, הוא בדיוק זה שגורם לה לבלוט בין שלל פידים פוטוגניים באינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully