וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המועמדות לפרס האמי: זה מה שתעשיית האופנה מתכננת לשירה האס

29.7.2020 / 15:30

השחקנית הישראלית עושה חיל בעולם ובתעשיית האופנה כבר שמו עליה עין. אחרי לא פחות מארבע הפקות אופנה בחודשים האחרונים ורגע אחרי שהוכרז כי היא מועמדת לפרס האמי - אנחנו מהמרות שזה בדיוק מה שמחכה לה מכאן והלאה

בווידאו: שירה האס בתגובה ראשונה למועמדותה לפרס אמי 2020/עריכה: שאול אדם

השחקנית הישראלית שירה האס (25) זכתה אתמול (שלישי) להיכנס לרשימת המועמדויות בפרס אמי בקטגוריית השחקנית הטובה במיני סדרה על תפקידה בסדרה "המורדת". כיאה לסולידריות הישראלית, התרגשנו והתמלאנו גאווה יחד איתה, ממש כאילו אנחנו מועמדות לפרס. האס נוסקת כבר תקופה ובתעשיית האופנה יודעים יפה מאוד לזהות כוכבים נולדים, ולהפוך אותם לטאלנטים של ממש. אז החלטנו להמר ואם הכוכבים יסתדרו נכון זה מה שצפוי לשחקנית הצעירה, עכשיו כשהיא מועמדת לפרס היוקרתי. שירה, תרשמי לעצמך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שירה האס פסטיבל ונציה 2017. GettyImages
לא נזכה לראות אותה בשטיחים אדומים בקרוב. שירה האס בפסטיבל ונציה, 2017/GettyImages

האס כבר פקדה שטיחים אדומים בינלאומיים בחייה. אם זה בפסטיבל ונציה אחרי ההשתתפות בסרט "פוקסטרוט" ואם זה פרמיירות נוצצות בהוליווד לקראת הסרט "אשתו של שומר גן החיות" בכיכובה. אבל לצערנו, דווקא עכשיו, כשהיא פורצת בענק, היא נאלצת לוותר על התענוג של גלאם-טים ופלאשים בוהקים. בעולם בלי קורונה, האס הייתה רצה עכשיו משטיח אדום אחד לאחר בערים שונות בעולם, חוגגת את הצלחת הסדרה "המורדת". אבל הקורונה הכריעה את הכף, ולא קיבלנו אפילו חצי פרמיירה נוצצת עם שמלות ערב מושקעות, שטיח אדום וסיקור בינלאומי. גם טקס האמי, שייערך בספטמבר, צפוי להיות וירטואלי, בלי קהל בוודאות, וזו סיבה מספיק טובה כדי להתבאס כבר מעכשיו שלא נזכה לגלאם השמור לאירועים מהסוג הזה.

עוד בוואלה!

שירה האס מגיבה על מועמדותה לפרס "אמי": "אני בשוק, חסרת מילים"

לכתבה המלאה
שירה האס. Gettyimages, GettyImages
הספיקה לעשות קצת יח"צ לפני שהקורונה התפשטה. שירה האס במרץ האחרון/GettyImages, Gettyimages

למרות זאת, בתעשיית האופנה לא ויתרו על האפשרות להרים להאס, הכוכבת הלוהטת של הרגע. כך יצא שרק בשלושת החודשים האחרונים, מאז אפריל, היא כיכבה בלא פחות מארבע הפקות אופנה של מגזינים בינלאומיים. הראשון היה ווג האמריקני, הפקה שנחשבת ליוקרתית במיוחד אליה צולמה בעזרתו של צוות ישראלי, הצלם שי פרנקו עם הסטייליסטית חיה וידר, אחריו הגיעה ההפקה למגזין i-D בצילומו של יניב אדרי ולאחר מכן פורסמה הפקה יפה לא פחות למגזין Wonderland. בשבוע האחרון פורסם עוד שער בכיכובה למגזין L'Officiel Paris - שוב תחת ידיו של צוות ישראלי, עם צילום של דודי חסון ואיפור שיער של נאור אפל.

הפקת השער האחרונה הייתה המושקעת ביותר, ובה לובשת האס שלושה לוקים שונים של שאנל ושמלה ובגד-ים של דודו בר-אור, בכל זאת - להרים לאופנה ישראלית. בעולם בלי קורונה, ייתכן וההפקות האלו היו עוברות דרך צוותים בינלאומיים - מצלמים, דרך ביוטי, סטיילינג ועד בחירת המותגים ודווקא הצורך בלוקליזציה, שכן השמיים נסגרו, נתנו במה מדהימה לאנשי המקצוע המוכשרים שיש כאן בתעשייה.

אם תשאלו אותנו, צפויים לה עוד לא מעט שערים והפקות, במיוחד אחרי המועמדות ובעיקר לקראת ספטמבר, אז יתקיים טקס האמי. אחריו היא כבר תקטוף קמפיין של בית אופנה נחשב. לא בהכרח מותגי העל הצרפתיים האייקונים כמו דיור, שאנל או לואי ויטון - אבל בהחלט היינו מהמרות על קמפיין של מעצב על אמריקני, שם התאהבו בה במיוחד.

אם נסתמך על הרשתות החברתיות, נניח כי האס לא חובבת אופנה מושבעת והיא גם לא מתיימרת להיות פאשניסטה בהמשך הדרך, אבל בתעשיית הבידור הבינלאומית כבר יודעים איך לזהות יהלומים ולטפח אותם היטב. ממליצות לאחד המעצבים המקומיים להרים את הכפפה ולהציע לה להיות הפנים של קמפיין סתיו-חורף 2020 (אחרי שהוא יצליח לפתור את ענייני החוזה מול הסוכנות כמובן), ונראה לנו שגם צילומי ביוטי יכולים לעבוד מעולה. רק אומרות.

  • עוד באותו נושא:
  • שירה האס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully