וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה מלכותית בקרוב? אחייניתה של הנסיכה דיאנה מאורסת

29.7.2020 / 15:35

אמיליה ספנסר, בתו של הרוזן צ'ארלס ספנסר, התארסה לבן זוגה ב-11 השנים האחרונות. האבא המאושר חשף כי בן הזוג ביקש קודם את אישורו - ורק אז הלך וקנה טבעת נוצצת. אחרי החתונה הקטנה של והסודית הנסיכה ביאטריס, התחלנו לפנטז על אירוע בארמון

כתבתה של הילה קובו מתוך המהדורה המרכזית של וואלה!NEWS, עריכה: מיכאל ברגמן/המהדורה המרכזית של וואלה!NEWS, עריכה: מיכאל ברגמן

(בווידיאו: 20 שנה למותה של הנסיכה דיאנה)

בחודש האחרון נישאה הנסיכה ביאטריס בטקס קטן ומצומצם בשל מגפת הקורונה, ובכך נמנעה מאיתנו חתונה מלכותית מפוארת באחד מארמונות משפחת המלוכה הבריטית. אז נראה שהשבוע נמצאה הנחמה: אמיליה ספנסר, בתו של הרוזן צ'ארלס ספנסר - אחיה הקטן של הנסיכה דיאנה המנוחה, התארסה לבן זוגה ב-11 השנים האחרונות, גרג מאלט. אם החלומות שלנו על חיסון לקורונה יהפכו להיות המציאות, ייתכן מאוד שנזכה בקרוב לחתונה סמי-מלכותית של צעירה מיוחסת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמיליה ספנסר אחיינית של הנסיכה דיאנה גרג מאלט אירוסים. אירוסים, צילום מסך
אפשר לחלום על חתונה מלכותית? אמיליה ספנסר וגרג מאלט/צילום מסך, אירוסים

על החדשות המרגשות עדכן האב, כשפרסם תמונה של בתו (28) והארוס הטרי (30) בחשבון הטוויטר שלו. "כל כך שמח עבור הבת שלי אמיליה שהתארסה לבן זוגה ב-11 השנים האחרונות, גרג. כיף לשמוע את שניהם מתרגשים לקראת העתיד המשותף שלהם", כתב האב הגאה. "אני שולח להם את אהבתי ושלל איחולים נוספים. אני אוהב את העובדה שגרג ביקש את ברכתי לפני ההצעה. מאוד מתוק".

גם החתן לעתיד שיתף ברשתות החברתיות את תמונת האירוסים וכתב: "היום הכי טוב בחיים שלי. ביקשתי מאהבת חיי לבלות את שארית חייה איתי והיא אמרה כן. אני לא יכול להיות מאושר יותר. אני אוהב אותך בכל לבי". לפני שאמרה "כן", שלף מאלט טבעת יהלום אובאלית עם יהלומים קטנטנים מסביב, שעוצבה על ידי מותג התכשיטים צ'ארלס גרג.

אמיליה ספנסר אחיינית של הנסיכה דיאנה גרג מאלט אירוסים. אירוסים, צילום מסך
משוויצים בטבעת/צילום מסך, אירוסים

ספנסר מצדה לא אוהבת להתרברב ברשתות החברתיות ומחזיקה בחשבון אינסטגרם סגור עם כ-6,000 עוקבים בלבד, שקיבלו ממנה את הזכות להציץ לחייה האישיים. אם להיות כנות, אפשר להבין את הרצון של ספנסר בפרטיות. היא נולדה למשפחה מאוד מוכרת ומתוקשרת בבריטניה. היא אחת מארבעת ילדיו של צ'ארלס ספנסר, אחיה הקטן של דיאנה ודודם של הנסיכים וויליאם והארי, מנישואיו לאשתו הראשונה ויקטוריה אייטקן. גם היא חוותה על בשרה את סיפור המוות המוכר של דיאנה. אחותה של אמיליה היא ליידי קיטי ספנסר, האחיינית המפורסמת ביותר של הנסיכה המנוחה דיאנה, שכבר נכנסה עמוק אל תעשיית האופנה עם קמפיינים לדולצ'ה וגבאנה, בולגרי ונוספים וכן ביקורים תכופים בשבועות האופנה. גם קיטי ספנסר התארסה השנה לבן זוגה, כך שאולי אפילו נזכה לאירוע כפול.

אמיליה נסחפת גם היא באהבה של אחותה הגדולה לאופנה, ומגיעה לצדה לאירועי אופנה מתוקשרים כמו תצוגות או פרמיירות. את הגנים המשובחים אי אפשר לקחת ממנה, כך שמדובר לחלוטין בצעירה שיש לה פוטנציאל לקטוף קמפיינים, אם רק תרצה בכך. גם הבחירות האופנתיות שלה ראויות לשבח והיא מקפידה על לוקים מינימליסטיים ונכונים. היות והיא הייתה אורחת בחתונות מלכותיות, כמו זו של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון ב-2011, לא מן הנמנע שגם הם יגיעו לאירוע שלה. אז עכשיו כל מה שנשאר לנו זה באמת להחזיק אצבעות חזק ולקוות שעד שהאירוע יתקיים - הקורונה תיעלם מהעולם. ואולי, על אף הסלידה שלה מאור הזרקורים, היא תפנק אותנו באירוע גדול בארמון בבריטניה בנוכחות הנסיכים והדוכסיות.

אמיליה ספנסר. splash
מבלה בפאשן וויק פריז האחרון בינואר, ממש רגע לפני שהקורונה השביתה את העולם/splash
אמיליה ספנסר. splash
לא מחפשת את אור הזרקורים. אמיליה ספנסר ב-2016/splash
ליידי קיטי ספנסר אמיליה ספנסר תצוגה של דיור 2017. GettyImages
סטייל מינימליסטי. בתצוגה של דיור עם אחותה ליידי קיטי ספנסר/GettyImages
ליידי קיטי ספנסר אמיליה ספנסר חתונה מלכותית 2011 קייט מידלטון הנסיך ויליאם אליזה ספנסר. GettyImages
אמיליה ספנסר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully