וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו באב הגיע: מצאנו לכם את המתנה המושלמת

בשיתוף רויאלטי, בשיתוף רויאלטי

4.8.2020 / 7:00

לתכשיטים יש ערך רגשי גבוה והם מייצרים לנו זיכרונות ומשלימים כל מראה וסגנון. לכן, ציוני דרך שונים בשנה, כמו ט"ו באב, הם הזמן הטוב ביותר לפנק בתכשיט חדש, מושקע ויפהפה. הנה כמה אפשרויות מומלצות

רויאלטי וידיאו/רויאלטי

בכל מקום בעולם עונדות נשים תכשיטים מסוגים שונים. תכשיטים באשר הם, שרשראות, טבעות, צמידים או עגילים, הם פופולריים מאז ומתמיד, אולם מדוע נשים בוחרות לענוד אותם על בסיס יומי ולמה לאקסססוריז הללו יש השפעה עצומה על האופן בו הן נראות ומרגישות?

תכשיטים תמיד היוו חלק חשוב מן התרבות האנושית ושירתו מספר מטרות מרכזיות. הם "הדובדבן שבקצפת" בכל מראה. להשלמת המראה הקלאסי למשל, תמיד יידרשו יהלומים או פנינים וגם עבור סגנונות אחרים, תכשיטים היו ונשארו אופן הביטוי האולטימטיבי ובלעדיהם מתקבלת תחושה שמשהו חסר והתמונה איננה מושלמת.

רויאלטי - ט"ו באב - טבעת יהלום. רויאלטי
טבעת אירוסין משובצת יהלום/רויאלטי

באופן מסורתי, תכשיטים מסמלים גם יוקרה, עושר וכוח. מלכת בריטניה עונדת כמה מתכשיטי הכתר בכל ארוחת ערב דיפלומטית בארמונה. היא לא עושה זאת רק לצורך קישוט, אלא מביעה כך את כוחה וזו תזכורת למקומה בעולם. תכשיטי זהב מוצגים באינספור מקומות כבר אלפי שנים ויהלומים, כפי שאמר כבר מישהו בעבר, הם לנצח.

לצד האספקט הדקורטיבי והכלכלי, לתכשיטים יש גם אספקט רגשי מרכזי. הנצנוץ והברק תמיד משמחים אותנו, אבל ההקשר, הזיכרון והערך הרגשי הם מה שקושר אותנו לתכשיטים שלנו. הם סמל עד להבעת אהבה גדולה, וזה בא לידי ביטוי במיוחד בחג האהבה.

רויאלטי  - ט"ו באב. רויאלטי
שיהיה חג אהבה שמח/רויאלטי

בחגים ובצמתי חיים מרכזיים אחרים, תכשיטים הם המתנה הטובה ביותר. אפשר לקנות גם מיקסר או שואב אבק, אבל לתכשיטים יש מקום הרבה יותר משמעותי בחיינו. בט"ו באב, חג האהבה שלנו, להענקת תכשיט כמתנה יש ערך שעולה פי כמה על עוד משהו למטבח או לבית. מחרוזת פנינים שהעניק בעל לרעייתו לרגל לידה, או שעון שהעניקו הורים לאחד מילדיהם הם תמיד מתנות עם ערך רגשי גבוה יותר מהשווי הכספי שלהן. בדומה לכך, תכשיט שנקשר לאדם מסוים, בנקודה מסוימת בחייו, הוא בעל ערך יקר מפז, לא משנה מה הייתה עלותו המקורית.

רויאלטי - ט"ו באב - שרשרת זהב דקיקה משולבת אבני חן. רויאלטי
שרשרת זהב דקיקה משולבת אבני חן/רויאלטי

האופציות מגוונות ואינסופיות, אך כמה סגנונות תמיד נשארים באופנה. לדוגמה, טבעת חישוק כפול (ואף משולש), בה כל אחד מן החישוקים מגיע בסגנון שונה - מיקס אנד מאץ' מתוכנן בקפידה, שנועד להתאים לתכשיטים קודמים ולהשלים מראה חדש, הכולל גם תכשיטי עבר אהובים. אפשרויות נוספות הן שרשרת זהב דקיקה משולבת אבני חן בכל צבעי הקשת, להתאמה עם כל ביגוד, ביום ובערב וצמיד סליל משובץ אבני חן או יהלומים, ללא ספק הצהרת אהבה ייחודית שלא תשאיר אף אחת אדישה ותשדרג כל מראה, בין אם הצמיד נענד על פרק כף היד או גבוה יותר, צמוד על הזרוע בנוסח נסיכה מן העולם העתיק.

טבעת קוקטייל משובצת אבן דומיננטית שקפקפה - הסמן האולטימטיבי של אווירה חגיגית - תכשיט הממגנט כל מבט לכף ידה של העונדת ולא צריך שום דבר לצדו. צמיד טניס הוא תמיד התשובה הנכונה - פשטות ויוקרה בשורה אחת של יהלומים וזה הכל. הותרת חותם ללא כל מאמץ.

וכמובן, טבעת אירוסין משובצת יהלום סוליטר מרכזי ובודד. אין אירוסין ללא יהלומים! למעשה, כל אישה חייבת את אלו והזדמנויות להענקתם לא חסרות. ט"ו באב הוא בהחלט אחת מהן.

רויאלטי - ט"ו באב - וצמיד סליל משובץ אבני חן. רויאלטי
צמיד סליל משובץ אבני חן/רויאלטי

הערך הרגשי של התכשיטים בחיינו מוכר היטב לשושי עשהאל מלכה, מנהלת השיווק בחברת רויאלטי. "תכשיטים מלאים באהבה ומתאימים כמתנה לאהובים בחיינו. בהצעת נישואין או לאירוע - זהו הפינוק שגורם לנו להרגשת ייחודיות. מגיעים אלינו בקביעות אנשים לקראת אירועים חשובים ומרגשים, בין אם זה מתנת יום הולדת, הצעת אירוסין, מתנת לידה או כל אירוע מיוחד אחר. תכשיט הוא מתנה מוערכת לכל החיים. אין ספק שטבעת יהלום מרגשת ונשארת במשפחה לדורי דורות".

האם יש מגמה דומיננטית בתכשיטי נשים היום? "נשים אוהבות תכשיטים בכל הדגמים. לאנשים חשוב לוודא שהיהלומים טבעיים ובאיכות גבוהה, כיוון שזו מתנה שנשארת לכל החיים".

רויאלטי  - ט"ו באב. רויאלטי
רויאלטי - ט"ו באב/רויאלטי

לשמחתנו, הבעת אהבה גדולה באמצעות תכשיט כמתנה לא בהכרח מלווה בעלות גבוהה. לפעמים, היכרות טובה, סמליות, טעם קולע ורגע נכון הם כל מה שנדרש מאחורי בחירת תכשיט כמתנה ליקרים לנו. מבין החומרים, יהלומים ופלטינום הם היקרים ביותר, בעוד שכסף הוא נגיש לכולם וזהב הכי הפופולארי. בגווני צהוב, ורוד או לבן, המתכת המבריקה שאינה מחלידה משמשת רבות בייצור תכשיטים מבוקשים.

לתכשיטים יש חשיבות רבה בחייהן של נשים והם יכולים לגרום לכל אחת להרגיש מיוחדת, מסוגננת ויפה. מה עוד אפשר לבקש?

רויאלטי - ט"ו באב - צמיד טניס. רויאלטי
צמיד טניס/רויאלטי
רויאלטי - ט"ו באב. רויאלטי
רויאלטי - ט"ו באב/רויאלטי
רויאלטי - ט"ו באב. רויאלטי
רויאלטי - ט"ו באב/רויאלטי
בשיתוף רויאלטי, בשיתוף רויאלטי
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully