וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 לוקים לפנתיאון: הפרויקט החדש והמרהיב של ביונסה

2.8.2020 / 11:50

ביונסה השיקה אלבום ויזואלי וקליפ חדש עם עשרות מראות צבעוניים של מעצבים מכל העולם - בהם גם שניים מישראל. אז מה עומד מאחורי הפרויקט הכי מדובר ברשת ומי זכה להלביש את קווין בי? כל הפרטים

ביונסה משיקה את Ivy Park באדידס/צילום: אינסטגרם רשמי ביונסה

(בווידיאו: ביונסה בקמפיין לאייבי פארק לאדידס)

אם יש משהו שהשתלט על הרשתות החברתיות בסוף השבוע האחרון, הרי שמדובר באלבום הוויזואלי החדש של ביונסה. קווין בי השיקה את הפרויקט החדש שלה שנקרא "Black Is King", שזמין לצפייה למנויים של דיסני פלוס, וכן קליפ חדש לשיר "Already". האלבום הוויזואלי של הכוכבת, בהשראת הסרט "מלך האריות", בו לקחה חלק בחידוש ב-2019 כאשר דיבבה את דמותה של נלה, הפך להיות פרויקט שלם של קווין בי שמטרתו להעצים את הקהילה האפרו-אמריקנית.

הצילומים נערכו בערים ומדינות שונות בעולם כמו דרום אפריקה, בלגיה, לונדון, ניו יורק ולוס אנג'לס והצוות שעומד מאחוריהם גם הוא מגוון מבחינת מוצא וצבע. "אירועי 2020 הפכו את החזון והמסר של הסרט לרלוונטי אפילו יותר", כתבה ביונסה בעמוד האינסטגרם שלה. "כולנו מחפשים ביטחון ואור. באלבום הזה אני מציגה אלמנטים מההיסטוריה של הקהילה השחורה והמסורת האפריקנית עם טוויסט מודרני ומסר אוניברסלי, במטרה להראות את המשמעות של זהות עצמית ובניית מורשת".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ביונסה אלון ליבנה Black Is King. יח"צ,
ביונסה לובשת אלון ליבנה באלבום הוויזואלי החדש/יח"צ

ואולם, אנחנו כאן כדי לדבר על רגעי הסטייל הגדולים בפרויקט - ויש לא מעט כאלה. באלבום הוויזואלי של ביונסה אפשר לראות עשרות לוקים שונים, שאת כולם בחרה הסטייליסטית הצמודה זרינה אקרס. התוצאה - חגיגה אופנתית של ממש עם שילוב בין בתי אופנת על למעצבים חדשים בתעשייה כאשר כל הלוקים מרימים לתרבות האפריקנית בצורה כזו או אחרת, לפחות דרך עיניה של אקרס. גם שני רגעי גאווה לאומית נרשמו שם.

ביונסה Black Is King ולנטינו. אינסטגרם, צילום מסך
ביונסה לובשת אוברול מנומר נוצץ פלוס כפפות של ולנטינו/צילום מסך, אינסטגרם

אז מה לבשה ביונסה בסרט המדובר שעוד יהפוך להיות איקוני במבחן הזמן? אוברול מנומר נוצץ פלוס כפפות של ולנטינו לצד עקבים של לובוטין, שמלה לבנה עם מחשוף עמוק ושני שסעים בעיצוב אישי של וונדי ניקול, חצאית וטופ בגזרת פוסי בואו בצבע צהוב של בלמיין, חליפה בפרינט פרה של ברברי, שעיצב עבור קווין בי בהתאמה אישית ריקרדו טישי, כמו גם אאוטפיט מקושקש מלא סיסמאות וסלוגנים בסגנון פופי.

חליפת חצאי הירח של המעצבת הצרפתייה מרין סר, אותה כבר לבשה ביונסה בעבר בצבעים שונים ונרשם גם רגע אינסטגרמי חשוב כשאדל החליטה לפרגן ליצירה החדשה של ביונסה בטופ זהה. עוד ברפרטואר האופנתי הבלתי נגמר בסרט: שמלה פרחונית של ארדם, אאוטפיט צבעוני של מוגלר, שמלת קריסטלים של אלסנדרה ריץ' ועוד ועוד. בסך הכל יותר מ-40 לוקים. אחרי תקופה כה ארוכה של שקט תעשייתי מצד ביונסה ברמה האופנתית, זה לחלוטין מתבקש.

ביונסה Black Is King אלסנדרה ריץ'. אינסטגרם, צילום מסך
ביונסה בשמלת קריסטלים של אלסנדרה ריץ'/צילום מסך, אינסטגרם
ביונסה Black Is King מרין סר. אינסטגרם, צילום מסך
חליפת חצאי הירח של המעצבת הצרפתייה מרין סר שביונסה כבר לבשה בעבר בצבע אחר/צילום מסך, אינסטגרם
ביונסה Black Is King בלמיין. אינסטגרם, צילום מסך
אאוטפיט של בלמין/צילום מסך, אינסטגרם

ומה לגבי רגעי הגאווה הלאומית שהבטחנו? שני מעצבים ישראליים מצאו את עצמם מלבישים את ביונסה לפרויקט הגדול. הראשון הוא אלון ליבנה, שכבר הלביש בעברו את המלכה הבלתי מעורערת ועיצב עבור הפרויקט חמישה לוקים שונים, כאשר שלושה מתוכם לובשת קווין בי עצמה. בין הלוקים ניתן לראות שמלה לבנה מפוסלת עם כתפיים עוצמתיות והד פיס תואם שנראה כאילו נכרך סביב ראשה של ביונסה, מעיל אדום ארוך עשוי חתיכות טול קטנות שנתפרו בכיווצים מדויקים עליו עבד ליבנה שישה ימים ברציפות ועוד שמלה לבנה בגזרת מחוך עם שרוולים תפוחים בשילוב קרושה.

ליבנה אף זכה לכתבה מפרגנת בווג על העיצובים שם נכתב "המעצב מתל אביב לא לגמרי מתחת לראדר, הוא מוכר היטב למעריצים של ליידי גאגא וגם עבור ביונסה כבר עיצב בעבר שמלה, שנלבשה בסיבוב ההופעות שלה ב-2015". בריאיון סיפר ליבנה כי אקרס יצרה איתו קשר לפני כחצי שנה וביקשה ממנו לקחת חלק בפרויקט. "זה היה מדהים והרגיש סופר יצירתי", סיכם ליבנה.

ביונסה אלון ליבנה Black Is King. יח"צ,
"זה היה מדהים והרגיש סופר יצירתי". ביונסה במעיל אדום של אלון ליבנה/יח"צ

המעצב השני שזכה לכבוד הלא רגיל הוא אבי עמרם, בוגר מחלקת עיצוב אופנה בשנקר, שהלביש את קווין בי בדגם מתוך פרויקט הגמר שלו. חליפה מטאלית צבעונית שכוללת בלייזר ומגפי ירך, אותה צד אחד מנציגיה של ביונסה כאשר ראה את הדגם בדף האינסטגרם של אבי ויצר איתו קשר. "זו הזדמנות מדהימה, לא פחות מחלום", כתב עמרם בחשבון האינסטגרם שלו. "זה שיתוף הפעולה הראשון שלי כמעצב - אבל בטוח לא האחרון".

ביונסה אלון ליבנה Black Is King. יח"צ,
ביונסה לובשת שמלה לבנה בשילוב קרושה של אלון ליבנה/יח"צ
ביונסה Black Is King אבי עמרם. אינסטגרם, צילום מסך
"זו הזדמנות מדהימה, לא פחות מחלום". ביונסה לובשת את החליפה של אבי עמרם/צילום מסך, אינסטגרם
ביונסה אבי עמרם. אינסטגרם, צילום מסך
החליפה שעיצב אבי עמרם לפרויקט הסיום בשנקר וצדה את עיני אנשי הצוות של ביונסה/צילום מסך, אינסטגרם
ביונסה Black Is King מוגלר. אינסטגרם, צילום מסך
צבעונית באאוטפיט של מוגלר/צילום מסך, אינסטגרם
ביונסה Black Is King ברברי. אינסטגרם, צילום מסך
הדפס הפרה של ברברי/צילום מסך, אינסטגרם
ביונסה Black Is King ברברי. אינסטגרם, צילום מסך
לוק סלוגנים בסגנון פופי של ברברי/צילום מסך, אינסטגרם
ביונסה Black Is King וונדי ניקול. אינסטגרם, צילום מסך
שמלה רומנטית של וונדי ניקול/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully