וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאמי צועדים על המסלול: הבחור הכי חם על המסך מדגמן אופנה ישראלית

עם רשימה מכובדת של מעצבים מקומיים ומוכשרים ורשימה מכובדת לא פחות של דוגמנים ישראלים לוהטים שנבחרו לצעוד על המסלול - הוזנק יום האופנה הישראלי לגברים. המטרה: להציל את התעשייה הקורסת. עמית רהב, אסף אמדורסקי, שלומי שבן וגם ישראל אוגלבו מהאי הגיעו להרים

אבי כהן

(בווידיאו: שבוע האופנה בת"א, 2018)

בעוד שבעולם כבר מזמן מציינים את שבוע האופנה לגברים פעמיים בשנה, בישראל עדיין יש תחושה שההתייחסות לקהל הזה נותרה קצת מאחור. יוזמה חדשה מבקשת לשים קץ לפער הזה בין נשים לגברים בתעשיית האופנה, ולהראות שגם בישראל יש מעצבי אופנת גברים מוכשרים שכדאי וראוי לתת להם את הבמה הנחוצה, במיוחד בתקופת הקורונה בה נפגעו עסקים רבים והכלכלה סובלת ממשבר. לכן, לראשונה בתולדות ישראל, צוין היום "יום האופנה הישראלי לגברים".

מדובר בפרויקט ללא מטרות רווח ביוזמת תהילה שמיר וטל בזנוס, ומטרתו למנף את אופנת הגברים בישראל ולעודד את הציבור לרכוש יותר כחול-לבן כדי לסייע לכלכלה המקומית. האירוע, שהתקיים בתל אביב, נפרש על פני יומיים - אתמול והיום, ובמהלכו כ-20 מעצבי אופנת גברים הציגו שלושה לוקים בעיצובם על מסלול ייעודי. משני צדיו של המסלול הונחו בובות ראווה, בהתאם לרוח התקופה בה אסור לערוך התקהלויות ולקיים אירועים בהשתתפות קהל אמיתי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

יום האופנה הישראלי לגברים ישראל אוגלבו. מור צידון,
ישראל אוגלבו לובש חליפה קיצית עם פרינט עלים של מעוז דהאן/מור צידון

בין המעצבים שלקחו חלק באירוע אפשר למצוא מעוז דהאן, המעצב שמאחורי סטטיק ובן אל והמותג נובוריש דוג, עידן לרוס, שתכנן להציג קולקציה בשבוע האופנה בתל אביב שבוטל עקב הקורונה ועכשיו מנצל את הבמה, אופנת סגל שאחראית על לא מעט חליפות חתן בישראל כמו גם מותג החליפות באמוס סקוור. לצדם גם המעצבים הצעירים גל אולמן שעיצב את חליפת מיליון הדולר של נועה קירל ועומר יהב שהלביש גם כן את מלכת הפופ הישראלית. עוד ברשימה: דורון אשכנזי, חן בר כליפה, אריאל בסן, הרשתות רנואר וטוונטי פור סבן ונוספים.

יום האופנה הישראלי לגברים עמית רהב. אייל וייס,
מעודד אופנה כחול-לבן. עמית רהב לובש אריאל בסן/אייל וייס

כל מעצב בחר טאלנט שיציג עבורו את הדגמים. כך נוצרה רשימה מכובדת מאוד של שחקנים, דוגמנים, אושיות רשת וכוכבי ריאליטי שנרתמו למיזם וצעדו על המסלול לבושים בבגדים של המעצבים המקומיים. ישראל אוגלבו, זוכה "האח הגדול" בדימוס וכוכב "הישרדות VIP" בהווה, דיגמן עבור לא פחות משמונה מעצבים. גם חברו לריאליטי סמיון הגיח לסיבוב על המסלול, עוז זהבי, און רפאלי בחליפה ורודה של בר כליפה, דניאל ליטמן, אסף אמדורסקי במכנסיים מנומרים וחולצת גולף לבנה של עידן לרוס, גפן ברקאי לרנואר, איתי תורג'מן למעוז דהאן בחולצה פרחונית ומכנסיים שחורים, סטפן לגר לטוונטי פורסבן וטום באום בחליפת פשתן של סגל.

עמית רהב, שמוכר יותר כינקי מהסדרה "המורדת" של נטפליקס, זכה גם הוא לקחת חלק במיזם החשוב. "זה אירוע מיוחד מאוד", אמר השחקן המבוקש. "יש לי את הכבוד ללבוש את הבגדים של אריאל בסן הכישרוני. אני מאוד שמח להיות כאן ולעודד אופנה ישראלית כחול לבן".

יום האופנה הישראלי לגברים עוז זהבי. מור צידון,
עוז זהבי בחליפה של אופנת סגל/מור צידון
יום האופנה הישראלי לגברים סטפן. מור צידון,
סטפן מדגמן את אופנת טוונטי פור סבן/מור צידון
יום האופנה הישראלי לגברים שלומי שבן. מור צידון,
שלומי שבן לובש עידן לרוס/מור צידון
יום האופנה הישראלי לגברים און רפאלי. מור צידון,
און רפאלי בבגדים של חן בר כליפה/מור צידון
יום האופנה הישראלי לגברים איתי תורג'מן. מור צידון,
איתי תורג'מן לובש מעוז דהאן/מור צידון
בר ברימר. מור צידון,
כוכב הנוער בר ברימר לבאמוס/מור צידון
יום האופנה הישראלי לגברים טום באום. מור צידון,
טום באום בחליפה פשתן של סגל/מור צידון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully