וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהובת הספן: בגד הים הזה יגרום לכן לפנטז על חופשת יאכטה

גם כשאנו עם מסיכה, ספונות בבית או שומרות על ריחוק, בגדי ים הם קונצנזוס. עשרות סגנונות כבר עברו לנו בפיד, אך אם יש בגד-ים אחד שהוא ההגדרה לחופשה עבורנו, הוא מבית המותג "קרוליין קונסטס" שבגזרתו הוינטג'ית א-לה שנות ה-50, גורמת לנו להתגעגע לקיץ כבר עכשיו

עדן פינס - שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי/אינסטגרם

בוודיאו: עדן פינס בשבוע האופנה לבגדי ים במיאמי.

הסתיו כבר מעבר לפינה, הקורונה כאן (כנראה) כדי להישאר וגם שנת הלימודים מתדפקת, אבל תנו לנו לסחוט עוד כמה שבועות של קיץ בהם זה עדיין לגיטימי להשתפך על בגדי ים. מותג מיוחד שתפס את עינינו הוא "קרוליין קונסטס", של המעצבת בעלת אותו השם. קונסטס, ניו יורקרית בעלת שורשים יווניים, פתחה את המותג בשנת 2014 ומאז מתמקדת בעיצוב בגדי רדי-טור-וור (מוכנים ללבישה), אותם היא מגדירה כ"jetset-ready" (מוכנים ללבישה במהירות שיא). פריטיה מאופיינים בקלילות, נינוחות, נשיות מתפרצת ואווירה ים-תיכונית, והם מקבלים במה מכובדת בווג, אל והארפרס בזאר כדרך קבע.

אולי הפריט שנחשב ל"ליטרלי" ספינת הדגל של המותג, הוא בגד הים בסגנון המלח, לו גרסת ביקיני וכן בגד-ים שלם. הדגמים הללו נראו כבר על עשרות בלוגריות, משפיעניות ומובילות דעה בעת חופשה אקזוטית, ואנחנו מאוד מבינות מדוע.

חזיית הביקיני, שמחירה 260 דולר, היא מעין גוזייה רחבה בצבעי שחור ולבן ובמרכזה שלושה כפתורי זהב. החלק התחתון, שהספיק כבר להפוך לסולד אאוט, הוא בגזרת וינטג' גבוהה בצבעי שחור ולבן, בעל שלושה כפתורי זהב במרכז ושניים בכל צד.

גרסת בגד הים השלם הקלאסית עולה 405 דולר והיא בעלת רצועות כתפיים לבנות ועבות. שורת כפתורים מוטבעת לכל האורך וגם בצדדים, ומחשוף החזה והגב מעוגלים. התמונות לא משקרות, וככל הנראה מצאנו את בגד הים המושלם לחופשת היאכטה הבאה, מתישהו בשנת 2023, כשנסיים עם הכאוס הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully