וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם קייט מידלטון יכולה - גם אתן: הדוכסית בלוק מדויק ומסיכת פנים צבעונית

5.8.2020 / 12:30

הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון יצאה ליום של התנדבות בשמלה לבנה, ממוחזרת, יקרה - אבל כל כך מדויקת ויפה. אליה היא צירפה מסיכת פנים צבעונית ומעוצבת שמאחוריה מסתררת גם אג'נדה חשובה

רויטרס

(בווידיאו: קייט מידלטון מבקרת במוזיאון בלונדון, 2017)

אם עדיין לא הפנמתן את הצורך והחשיבות של עטיית מסיכת פנים בתקופת הקורונה, הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, כאן כדי לעורר אתכן. מידלטון יצאה אתמול להתנדבות מלכותית במרכז בעיר שפילד, שפועל למען משפחות נזקקות עם תינוקות שזה עתה נולדו. מידלטון ריכזה, פרקה וסידרה חבילות של תרומות שהגיעו למרכז, ועשתה זאת תוך שהיא עוטה מסיכת פנים צבעונית ומעוצבת. קמילה, דוכסית קורנוול ואשתו של הנסיך צ'ארלס, אמנם הייתה הראשונה לצאת החוצה מהארמון כשהיא עוטה מסיכת פנים, אבל מידלטון עשתה זאת מיד אחריה. ואם הן מקפידות על מסיכת פנים - אין סיבה שאתן לא.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון מסיכת פנים קורונה. GettyImages
מה שטוב לך טוב לנו. קייט מידלטון עם מסיכת פנים/GettyImages

ליום ההתנדבות בחרה מידלטון ללבוש שמלה לבנה באורך מידי עם כפתורים שחורים של בית האופנה הבריטי סוזאנה. את השמלה, כיאה למידלטון הממחזרת, היא כבר לבשה בעבר - ביולי בשנה שעברה, כאשר הגיעה לצפות בטורניר ווימבלדון. אז, בתקופה ההיא, כשעוד היה קהל במגרשים. ב-2019, כשראינו את השמלה לראשונה, עפנו עליה בטירוף וטענו שהלוק של מידלטון מנצח - וגם עכשיו, אנחנו חייבות לציין, דבר לא השתנה. כנראה שהקלישאה של "סוס מנצח לא מחליפים" נכונה, ושמלה שגורפת מחמאות אפשר להמשיך וללבוש בלי הפסקה, בטח כשהמחיר שלה מרקיע שחקים ועומד על כמעט 2,000 דולר. לנו רק נשאר לשאול - למה ללבוש שמלה כל כך יפה ויקרה ליום התנדבות שכולל סחיבת ארגזים וסיכוי גבוה להכתמת הפיס הלבן?

קייט מידלטון. GettyImages
ככה יפה לעשות לשמלה של 2,000 דולר? מידלטון פורקת ארגזים/GettyImages

אז, לפני כשנה, אבזרה מידלטון את הלוק המדויק שלה עם עקבי סטילסטו בצבע שחור, חגורה שחורה ותיק קש של אלכסנדר מקווין - וכאמור, גרפה לא מעט מחמאות. הפעם היא הלכה על עקבים נוצצים של המעצבת טביתה סימונס שעולות כמעט 700 דולר והצמידה לשמלה חגורה לבנה שנבלעה בלוק. גם הפעם אנחנו מחמיאות. האקססורי הבולט בלוק הוא כאמור מסיכת הפנים, השייכת למותג בגדי הילדים Amaia London. במותג החליטו שחלק מההכנסות על מכירות מסיכות פנים יועברו לתרומה, מה שמסביר כנראה את הבחירה של הדוכסית לעטות מסיכת פנים דווקא שלהם.

קייט מידלטון. GettyImages
שומרת על מרחק של שני מטרים/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
חגורה לבנה שנבלעת בלוק/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
מסיכת פנים עם אג'נדה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully