וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזי בהרים: הדוגמנית המטריפה בחופשה חלומית

5.8.2020 / 14:46

דוגמנית העל הרותחת רוזי הנטינגטון וויטלי יצאה לחופשה עם הבסטי, השאירה בבית את הבעל והילד, והשוויצה במלתחת ריזורט מופלאה. כי רק נשים כמו רוזי מסוגלות לארוז תכשיטי יוקרה לוויקיישן שכולל שייט קיאקים ורכיבה על סוסים

FTV

(בווידיאו: רוזי הנטינגטון וויטלי בהפקה לערוץ האופנה)

דוגמנית העל רוזי הנטינגטון וויטלי הבינה כמו כולנו שהשמיים סגורים וחופשה מעבר לים לא כל כך ריאלית, אז היא החליטה לארוז את הבסטי מאט הולוואי, להשאיר בבית את הבעל והילד, ולצאת לחופשה בגבולות המדינה. כך היא מצאה את עצמה מבלה במלון Amangiri היוקרתי שנמצא באזור יוטה, שאם תרצו לקפוץ אליו גם ביום מן הימים, כנראה שתיאלצו להיפרד מכמה אלפי דולרים עבור לילה אחד. מלבד המנוחה במלון, היא גם השתעשעה ברכיבה על סוסים, התנסתה בשייט קיאקים, עבדה על השיזוף - וכמובן דפקה פוזות למצלמה, בשביל חומרים חדשים לאינסטגרם.

אבל אנחנו לא מדור תיירות ולא באנו להוציא לכם את העיניים בחופשה חלומית. אנחנו כאן כדי לדבר על הלוקים המדהימים שלבשה וויטלי בחופשה שלה. לא שממנה ציפינו לפחות, כן? הדוגמנית הלוהטת, ללא ספק אחת הנשים היפות בעולם, לא יוצאת מהבית באאוטפיט שהוא פחות ממושלם - וכך קיבלנו הצצה למלתחת הריזורט המדהימה שלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בתמונה הראשונה שהעלתה רוזי לקרוסלת התמונות שמסכמת את הוויקישיין, היא לבשה שמלה בגוון שנהב מבריק בגזרת חולצה מכופתרת באורך מידי של המותג Totême. העלות לא זולה בכלל ועומדת על 1,250 דולר. אל השמלה היא צירפה משקפי שמש זהובים ועגילי זהב תואמים של בוטגה, אחד המותגים החביבים עליה. לשייט הקיאקים היא בחרה בטופ של אלו יוגה שעולה 62 דולר פלוס מכנסי רכיבה של המותג WARDROBE. בגזרת האקססוריז נרשמו שוב משקפי השמש של בוטגה עם כובע מצחייה של PEACE & QUIET.

לשיזוף סקסי במלון בחרה רוזי ביקיני שחור ורותח במיוחד של המותג Fella, אליו צירפה משקפי שמש, הפעם אחרים, של בוטגה. לשיזוף על שפת הבריכה היא לקחה איתה תיק של סלין וצמיד גורמט זהב שהונח בעדינות על רגלה של לאורה לומברדי. המחיר, למקרה שתהיתם, הוא 150 דולר. הלוק האחרון, בינתיים, מהחופשה הפוטוגנית והחלומית של רוזי, כולל שמלת סליפ של בוטגה לצד משקפי השמש של המותג. עד כאן כל הלוקים היו כאלה שלגמרי אפשר לפנטז עליהם לחופשה הבאה שלנו ולהיעזר בהם כהשראה. אלא שלצד השמלה של בוטגה, ענדה רוזי גם צמיד זהב של קרטייה וצמיד יהלומים של המעצבת אניטה קו. המחיר של שני הצמידים יחד הוא כ-17 אלף דולרים. זה באמת מאוד הגיוני לארוז לחופשה מדברית תכשיטי יוקרה שעולים כמו החופשה עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully