וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הקורונה, בגלל המכבסה: הסבא והסבתא עם הכי הרבה סטייל באינסטגרם

10.8.2020 / 8:00

וואן ג'י צ'אנג ושו אר-האסו, בני 83 ו-84 מטייוואן, השתעממו בסגר הקורונה. הנכד החליט להפיק להם יום צילום עם בגדים שנשכחו במשך כעשור במכבסה שבבעלותם. התוצאה: חשבון אינסטגרם הכי שיקי שיש. פלא שיש לו יותר מחצי מיליון עוקבים?

מערכת וואלה

(בווידיאו: כנסיה בטייוואן שמעוצבת כמו נעל עקב)

בני הזוג האלה מוכיחים בצורה המושלמת שגיל הוא רק מספר, ואין דבר כזה "מבוגר מידי מכדי להתלבש". וואן ג'י צ'אנג (83) ושו אר-האסו (84), הם בעלי מכבסה מטייוואן שהפכו לאחרונה ויראליים באינסטגרם הודות לחשבון צבעוני, יצירתי ובעיקר מלא אאוטפיטים נוטפי שיק. סיפור ההצלחה של השניים התחיל בסגר הקורונה. הנכד של בני הזוג, ריף צ'אנג (31) ראה את סבא וסבתא לא יוצאים מהבית מחשש להידבק בנגיף מה שהוביל אותם לעצבות, דיכאון והיעדר מוטיבציה. צ'אנג חשב מה הוא יכול לעשות כדי לשמח אותם, והוא לא חשב אפילו לרגע אחד קטן שהפתרון היצירתי שמצא יהפוך את סבא וסבתא למגה סטארס עולמיים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

צ'אנג הציע לסבא וסבתא יום צילום עם בגדים שנשכחו לאורך השנים במכבסה על ידי הלקוחות. זאת, לאחר שהשניים סיפרו לו כי הם אוגרים כמויות רבות של בגדים בשלל סגנונות שהושארו מאחור במשך כעשור שבו המכבסה שלהם פועלת. יחד עם הנכד, בנו השניים לוקים מלאי סטייל - ויצאו לצילומים. את התמונות הם העלו לחשבון אינסטגרם ייעודי שנקרא wantshowasyoung. היום לחשבון הזה כבר יש 630 אלף עוקבים, והמספר בעלייה מתמדת.

אז מה בדיוק הם לובשים שם? כובעי באקט, נעלי אולסטארס, טי-שירט גדולות ורחבות לצד שמלות מקסי, בלייזרים, חולצות מכופתרות, פאוצ'ים ועוד ועוד. באמת שלא היינו מתנגדות לקבל את כל הבגדים האלה שנשכחו במכבסה כדי לעשות מהם בעצמנו מטעמים. החוש היצירתי של בני הזוג, כמו גם של הנכד, ניכר והתוצאה הסופית לא הייתה מביישת הפקה של מגזין אופנה ותיק ומקצועי.

"מקווה שדרך חשבון האינסטגרם הזה נזכיר לאנשים לאסוף את הבגדים שהם השאירו במכבסות", אמר הנכד בריאיון למגזין ELLE. הוא גם חשף ששני לקוחות כבר נזכרו בבגדים שהם השאירו במכבסה הודות לצילומים, והגיעו לאסוף אותם. "אבל בשורה התחתונה, עשיתי את זה בשביל סבא וסבתא שלי. החיים שלהם בסגר היו משעממים, שמחתי לעשות להם יום כיף ולהכניס קצת שינוי לאווירה הקודרת".

"הם מאוד שמחו מההצלחה של הפרויקט", הוא המשיך, "העוקבים משבחים אותם בלי הפסקה. הם מרגישים שהם עשו מעשה טוב והעבירו מסר לאנשים מבוגרים שהם לא צריכים להגביל את עצמם". מלבד המטרה הנעלה של לדאוג לסבא ולסבתא בתקופת סגר הקורונה, לשלושה יש גם מסר אקולוגי - להראות לעוקבים שאפשר להשתמש בבגדי יד שנייה כדי להרכיב לוקים מלאי סטייל, ואולי כך לעודד צריכה חכמה יותר של בגדים ממוחזרים, במקום רכישה נוספת של בגדים חדשים שפוגעת בסביבה. לדבריו של צ'אנג, בכוונתם לתרום את הבגדים שנלבשו לצילומים - כל עוד לא יגיעו עוד לקוחות למכבסה ויבקשו את הבגדים שהם השאירו מאחור.

View this post on Instagram

??秀娥:Hi??你好!Where are you from? 這件襯衫,萬吉說還記得是一位女性顧客拿來洗的,但不知道為什麼,就只來過這一兩次,也沒有再來拿衣服,不知道是否也是外地來工作的人呢? 附帶一提,萬吉在拍照的時候一直問說:「會不會一直拍,大家就覺得不稀奇,就不想看了?」,我跟他說不會,但他還是半信半疑啦... ??萬吉(身長160) 短襯衫:至少5-10年未取軟質襯衫 短褲:萬吉私服工作褲 ??秀娥(身長155) 洋裝:至少5-10年未取絲質駝色洋裝 內搭:秀娥私服 (這套應該不用內搭但秀娥不好意思) ?溫馨提醒|洗衣服請記得拿、認同請分享❤️ These old clothes have been abandoned by customers at the laundry for years. Owners of the laundry store, Wanji and Sho-Er who are over 80 years old. Grandson just can't bear to see them overwhelmed with bore everyday. So, ask them to reinterpret fashion, hoping to let everyone know that age is not a barrier to have fun in fashion and even old clothings can transformed into trendy outfits! ?A friendly reminder|Don't forget to pick up your laundry. #萬秀洗衣店 #萬秀的洗衣店 #wantshowasyoung #grandparents - - - _ #mixandmatch #clothes #ootd #wiw #instafashion #style #fashion #couple #夫婦 #80代 #grandma #grandpa #dappei @dappei_tw #juksyootd @mixfitmag_snap #cool_ootd #plainme_snap #plainme_life #femmefuture @nataliadornellas #classyvision #vintage #古着 #コーディネート #love #laundry #outfits

A post shared by 萬秀的洗衣店|WANT SHOW as young (@wantshowasyoung) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully