וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיט גירל הפריזאית הפתיעה את העוקבים עם בטן היריון

10.8.2020 / 12:00

ז'אן דמאס נחשבת לפאשניסטה האולטימטיבית. יש לה סטייל מדויק, מותג אופנה בבעלותה וחברות קרובה עם המעצב הראשי של ז'קמוס. בחופשה חלומית עם נוף פוטוגני היא חשפה היריון מתקדם וגרמה לעוקבים לקפוץ מהתלהבות

קרדיט תמונה: גטי

(בווידיאו: תצוגת הקוטור של דיור)

אחרי תקופת הסגר העולמית מגיעה תקופת הבייבי-בום וגם הפאשניסטה הפריזאית הכי לוהטת באינסטגרם, ז'אן דמאס, חושפת באמפ מפוארת. דמאס (28), שמבלה בימים אלו בחופשת קיץ חלומית, מצאה לוקיישן משגע לחשוף בו את הבשורה. בזמן שקיעה, עם שמלת סליפ מבריקה בגוון אבן ויחפה היא חשפה כי מצפה לבייבי ראשון מבן זוגה - והיא כבר בחודש החמישי.

למי שלא בעניינים נזכיר כי דמאס נחשבת ל"איט גירל הפריזאית האולטימטבית". בריאיונות קודמים סיפרה שהמוזה שלה היא ג'יין בירקין, ובסיבוב באינסטגרם שלה אפשר בהחלט להבין על מה היא מדברת. היא הבסטי של סימון פורט, המעצב של המותג המצליח ז'קמוס, שהגיב על הבשורה באינסטגרם במילים: "ז'אן התינוקת שלי הולכת להיות אימא". בנוסף לאלו, היא גם דוגמנית וחובבת צילום ובעיקר - בעלת מותג האופנה rouje. היא התחילה את דרכה כבלוגרית אופנה והיום כבר מתפעלת חשבון אינסטגרם מצליח בעל 1.4 מיליון עוקבים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שיטוט בחשבון האינסטגרם שלה בטוח יספק לכם השראה לסטייל פריזאי קלאסי, תוך שימוש בכל הטרנדים הכי נכונים לעונה. שמלות רומנטיות, חולצות פרחוניות, בדים נשפכים, מכנסי סיגר מדויקים ונגיעה של מותגי על כמו דיור, ולנטינו, מיו מיו ולונג שאמפ. ואולם, מה שנמצא אצלה הכי הרבה זה כמובן לוקים שנבנו בעזרת בגדים מהמותג הפרטי שלה, שהקימה לפני שנתיים, ובו יש גם הלבשה, גם אקססוריז וגם ליין ביוטי.

האתר של המותג מלא בקלישאות מתוקות שעושות נעים בלב כמו: "אישה שלובשת rouje - קודם מבחינים בה, ואז במה שהיא לובשת". וגם "החלומות של ז'אן דמאס מתעוררים לחיים עם בגדים על-זמניים שמחזיקים מעמד, לא משנה מה הטרנד הנוכחי". ואכן הסגנון של המותג מגלם בצורה מדויקת את הסטייל של דמאס והמחירים של הפריטים בקולקציית רדי-טו-וור אמנם לא זולים, אך גם לא בשמיים.

ז'אן דמאס. אינסטגרם, צילום מסך
חושפת את מאחורי הקלעים של תמונת הבשורה. ז'אן דמאס ההריונית/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שחשפה את הבשורה המרגשת על ההיריון, היא כבר שיתפה בסטורי תמונת בייבי באמפ נוספת עם בגד-ים שלם בצבע ירוק זית. בתור מי שכבר הצטלמה ללא מעט מגזינים והפקות אופנה ומנהלת ביד רמה את חשבון האינסטגרם הכי שיקי בסביבה, אנחנו צופות שלל לוקים סקסיים ורומנטיים, וסביר להניח שגם איזו הפקת אופנה או כתבת שער כבר נמצאת על האש. בעקבות החברות הקרובה עם סימון, המעצב של ז'קמוס, אפשר לפנטז על קולקציית ילדים בעיצובו בקרוב, אבל אולי הפעם הלכנו רחוק מידי.

ז'אן דמאס. אינסטגרם, צילום מסך
ים של לוקים הריוניים בדרך. ז'אן דמאס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully