וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בשמלה הזו של פנדי שכולן לובשות אותה?

11.8.2020 / 8:10

שמלה שקופה בצבע אדום של פנדי מקולקציית קדם-סתיו הפכה להיות חביבת הפקות האופנה של העונה הנוכחית. אלישיה קיז, בלה חדיד ולילי ריינהארט כבר התמכרו. אחרי שתעמיקו בשמלה, לגמרי תבינו למה

צילום מסך

(בווידיאו: תצוגה של פנדי, 2017)

אילולא הקורונה, סביר להניח שהיינו רואות את השמלה הזו על שטיח אדום של אירוע מתוקשר ונוטף גלאם, ואולם, כמו שאתם כבר יודעות, אירועים נוצצים הוקפאו והפקות אופנה גרנדיוזיות הצטמצמו ונכנסו אל המרחב הביתי. בעוד שהרבה פריטים נוחים, קלילים וביתיים תפסו את מקומם של שמלות השטיח האדום המפוארות, איכשהו השמלה המדהימה הזו של פנדי לא נשארה על רצפת המלתחה. הפקה אחרי הפקה, כולן התאהבו בפיס האדום והרומנטי והזה, ובאמת שלא צריך להכביר במילים כדי להבין למה.

שמלת מקסי אדומה מקולקציית קדם-סתיו 2020 של פנדי עשויה בד שקפקף בגזרת שכבות, עם שרוולים נפוחים וכפתורים לכל האורך. היא קלילה אבל ורסטילית. יכולה להיות דרמטית ויכולה להיות רומנטית, רק תבחרו עם איזה סטיילינג לשלב. כך או כך, היא משדרת אווירת סוף קיץ ונוכחות שאי אפשר לפספס. השמלה המשגעת מגיעה גם בתכלת, לבן וכתום, אבל אף אחד מהצבעים לא נבחר על ידי הסטייליסטים להפקות האופנה השונות כמו הצבע האדום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

פנדי פרה סתיו 2020. פנדי, אתר רשמי
השמלה האדומה של פנדי שהפכה להיות חביבת הסטייליסטים/אתר רשמי, פנדי

הראשונה ללבוש אותה הייתה אלישיה קיז שהצטלמה להפקה של מגזין InStyle בחודש שעבר לבושה בשמלה של פנדי לצד עגילי חישוק זהובים וטופ תחרה בגוון תואם, מהמלתחה הפרטית שלה, שנלבש מתחת לשמלה בשל הצניעות. זמן קצר לאחר מכן שחררו במגזין ELLE את השער של גיליון אוגוסט הדיגיטלי ועליו מככבת בלה חדיד באותה שמלה של פנדי. חדיד ויתרה על חזייה, אפשרה לבד השקוף לחשוף את כל מה שכבר ראינו אצלה בעבר, ופתחה את הכפתורים עד סוף הבטן, כך שנוצר מחשוף עמוק במיוחד. במהלך הצילומים לשער הדיגיטלי, קפצה חדיד לבריכה בעודה לובשת את השמלה, דבר שאנחנו כנראה לא היינו מעזות לעשות עם שמלה יוקרתית שכזו.

עד כאן לא התרגשנו. שתי כוכבות שלובשות אותה שמלה הוא דבר די נפוץ ושכיח שקורה לא מעט בתעשייה. ברגע שהגיעה התמונה השלישית, כבר הבנו שיש מיני-טירוף על הפיס. השלישית הייתה הזמרת קלאני בהפקה של Bustle שאבזרה את הפריט עם כפכפי עקב בצבע תכלת שיוצרים ניגודיות בפריים. כמו כן, היא סגרה את הכפתור האחרון - ופתחה את הבאים אחריו, עד סוף החזה, וכך יצרה לשמלה מעין מחשוף מעניין. בגזרת הביוטי היא המשיכה את רעיון הניגודיות וצבעה את הציפורניים - הן בידיים ואת ברגלים - בצהוב.

אך המסע של השמלה לא הסתיים בשלוש הפקות אופנה. הרביעית הייתה לילי ריינהארט בצילומים למגזין Flaunt. היא, בניגוד לאחרות, עמדה ולא ישבה - כך שאפשרה לנו לראות את התמונה המלאה של השמלה כשהיא עומדת מול חלון וסופגת את קרני השמש לעורה. בלי אקססוריז, בלי נעליים, בלי מחשופים מתחכמים או משוגעים. רק השמלה כמו שהיא. מה שנקרא - הפיס המושלם.

פנדי פרה סתיו 2020. פנדי, אתר רשמי
אפשר למצוא אותה גם בלבן/אתר רשמי, פנדי
פנדי פרה סתיו 2020. פנדי, אתר רשמי
הגרסה הכחולה של השמלה של פנדי/אתר רשמי, פנדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully