וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבלוק, עם הטאי דאי: ג'ניפר לופז בלוק עליז במיוחד

11.8.2020 / 11:15

ג'יי לו יצאה לסיבוב בניו יורק עם אחד הטרנדים הבולטים של התקופה האחרונה - הטאי דאי. הכוכבת לקחה את כל הרעיון צעד אחד קדימה, ובחרה בטוטאל לוק הכי צבעוני שראינו זה תקופה

ג'ניפר לופז בקמפיין אביב-קיץ 2020, ורסצ'ה/במאי: מרט אלאס, ורסצ'ה

(בווידיאו: ג'ניפר לופז בקמפיין של ורסצ'ה)

אחד הטרנדים שהתפוצצו בענק בתקופת הקורונה היה הטאי דאי. הוא עשה קאמבק כבר לפני שנה כאשר חזר במלוא הדרו בעונת הפסטיבלים והמסיבות בקיץ שעבר, אבל אז הגיעה הדעיכה עם תחילתו של הסתיו. השעמום מסגר הקורונה עשה את שלו, והחזיר אותו להיכל התהילה. יותר ויותר בלוגריות ואושיות אופנה באינסטגרם מצאו עצמן משדרגות את הפיג'מה הישנה בטאי דאי שכולל אקונומיקה או צבעי בדים וכך הטרנד הציף את הרשתות החברתיות. מותגי האופנה ראו כי טוב וחזרו גם הם להציע בגדים בסגנון הניינטיזי העליז.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מי שלקחה השבוע את הטרנד צעד אחד קדימה היא ג'ניפר לופז שהלכה על טוטאל לוק טאי דאי בגוונים הכי עזים שראינו מזה זמן מה. לופז יצאה לשוטט ברחובות ניו יורק כשהיא לובשת חליפת טאי דאי שני חלקים של ראלף לורן. כל אחד מהפריטים בחליפה - הקפוצ'ון והטרנינג - עולה 150 דולר. ואנחנו רק שאלה: תגידי, לא חם לך?

בגזרת האקססוריז נרשמו סניקרס לבנות של נייק עם נגיעות של גווני פסטל לטובת הלוק הצבעוני, משקפי שמש ורודים גדולים ומסיכת פנים לבנה בסגנון טאי דאי ורוד-צהוב, כי בכל זאת הבטחנו טוטאל לוק צבעוני זועק. שיערה היה אסוף ברישול, אולי אפילו מרושל מדי (אפשר להבין - לח מאוד בתוך הטרנינג) ובידה אחזה ג'ני מהבלוק את כוס המשקה משובצת היהלומים שלה, שממנה היא לא נפרדת ויהי מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully