וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה בין הטופמודלס? קאיה גרבר וקארה דלווין חושפות קעקוע משותף

13.8.2020 / 9:52

קאיה גרבר, אחת הטופמודלס הבולטות בתעשיית האופנה, חגגה יום הולדת לחברה הקרובה קארה דלווין, וחשפה כי לשתיים יש קעקוע משותף וזהה. אז מה בדיוק קורה ביניהן?

צילום מסך

(בווידיאו: קארה דלווין וקייט מוס בקמפיין לברברי)

משהו קורה בין שתי דוגמניות העל קארה דלווין וקאיה גרבר, ואנחנו לא יודעות להגיד מהו. אולי זו חברות מאוד מאוד קרובה ואולי זה אפילו תחילתו של קשר. אם האפשרות השנייה היא התשובה הנכונה, אנחנו ממש מקוות שקאיה הצעירה לא תהיה סוג של ריבאונד עבור קארה, שרק לפני כחודשיים סיימה מערכה יחסים ארוכה ויציבה עם השחקנית אשלי בנסון, כשברקע היו אפילו שמועות על חתונה.

לאחרונה, קאיה וקארה מבלות לא מעט ביחד, וזאת למרות פער הגילים ביניהן. קאיה אוטוטו בת 19 וקארה זה עתה חגגה יום הולדת 28. החברות החדשה בהחלט פוטוגנית ומרימה לשני הצדדים, במיוחד לאחרונה כאשר שתיהן זוכות לעוד כמה רגעי תהילה בחסות התמונות המשותפות, בין היתר התמונות הקרובות שלהן בהפגנה של Black Lives Matter בלוס אנג'לס. אלא שאתמול, כאשר חגגה קארה את יום הולדתה ה-28, הן לקחו את הקשר שלהן, החברי בינתיים, צעד אחד קדימה - וחשפו קעקועים תואמים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קאיה גרבר קארה דלווין הפגנת Black Lives Matter לוס אנג'לס יולי 2020. splash
התמונה הראשונה שהציתה גל שמועות. קאיה גרבר וקארה דלווין בהפגנה בלוס אנג'לס/splash

בסטורי שהעלתה קאיה לרגל יום ההולדת של הבסטי החדשה נראות שתי כפות הרגליים זו לצד זו, כאשר מעל הקשת של כף הרגל מקועקע: "Solemate", שזה מונח שמתייחס לאנשים שחולקים אותה מידת נעליים. בתמונה נוספת של כפות הרגליים, שמראה גם את ידיהן שלובות, כתבה קאיה: "יום הולדת ל-Solemate שלי", ותייגה את קארה. בתמונה שלישית שנחשפה בסטורי של קאיה אפשר לראות את ילדת יום ההולדת, קארה, לובשת קפוצ'ון לבן שעליו תמונת סלפי של קאיה. "האדם היחיד שילבש קפוצ'ון עם הפנים שלי", כתבה קאיה על התמונה. רצף סטוריז יום ההולדת לא נגמר בזה, וקאיה אף שיתפה סרטון שלהן רוקדות.

קאיה גרבר קארה דלווין. אינסטגרם, צילום מסך
הקעקוע המשותף/צילום מסך, אינסטגרם

מקורבים מספרים כי השתיים התקרבו בתקופת הסגר ומבלות יחד את ימי הבידוד החברתי בלוס אנג'לס. הן כבר מזמן עברו את שלב הבושה ונראות בכל הזדמנות ביחד, פלוס ים של סטוריז באינסטגרם כשהן קרובות במיוחד. קאיה רק מייחלת לפרוץ את מחסום "הבת של", וזה אף ניכר לאחרונה בהפקת אופנה נועזת במיוחד למגזין ווג יפן. ברזומה הזוגי שלה אין יותר מדי חוץ ממערכת יחסים מצולמת במיוחד אך קצרצרה עם פיט דיווידסון. ברזומה הזוגי של קארה לעומת זאת יש לא מעט שמות מפורסמים כמו פריס ג'קסון ומישל רודריגז. בכל אופן, נראה שכרגע קאיה וקארה הן חברות מאוד מאוד טובות, אבל אל תופתעו אם תשמעו על זוגיות רותחת חדשה בתעשיית האופנה.

קאיה גרבר קארה דלווין. אינסטגרם, צילום מסך
קארה לובשת חולצה של קאיה/צילום מסך, אינסטגרם
קאיה גרבר קארה דלווין. אינסטגרם, צילום מסך
אוחזות ידיים ורגליים/צילום מסך, אינסטגרם
קאיה גרבר קארה דלווין הפגנת Black Lives Matter לוס אנג'לס יולי 2020. splash
אז מה בדיוק קורה ביניהן? ימים יגידו/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully