וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים שלנו תותים: השמלה הקיטשית שהפכה להיסטריה

16.8.2020 / 8:30

מגזין ווג הכריז בשבוע שעבר על השמלה של קיץ 2020, ואם זו לא דרך מרימה לשכוח קצת מהקורונה - אנחנו לא יודעות מה כן. שמלת תותים של נסיכות ממעצבת די אנונימית בניו יורק עשויה טול ורוד, שרוולים תפוחים וקישוטי תותים מנצנצים

בלה חדיד בתצוגה של טום פורד בלוס אנג'לס/צילום: אינסטגרם בלה חדיד

בווידאו: תצוגת האופנה של טום פורד.

רגע של מודעות עצמית. התדירות בה אנחנו מצביעות על "שמלת הקיץ הפופולרית ביותר בקרב האיט גירלז הנכונות", הפכה את הכותרת הזו לשחוקה לפחות כמו הציוצים ההזויים של יאיר נתניהו בטוויטר. עונת הקיץ הקלנדרית מתפרסת ברשת על פני ארבעה חודשים לפחות, ושמלות, מלבד בגדי ים, תופסות נפח צילומים משמעותי בפיד. הפאשניסטות, כידוע, משתעממות מהר, וכך יוצא שאחת לשבוע, פחות או יותר, אנחנו מדווחות על שמלה חדשה עם נוכחות מאסיבית באינסטגרם. אבל כשמגזין ווג, גרסת האונליין, עוצר ומקדיש כתבה שלמה להכרזה על השמלה של קיץ 2020, לא נאמלק לקוראות שלנו את המידע?

על פי המקורות של מגזין האופנה הנקרא ביותר, שמלת התותים (490$) של המעצבת הדי אנונימית ליריקה מאטושי, ניו יורק, היא הבולטת ביותר ברשתות הטיקטוק, אינסטגרם וטוויטר גם יחד. ההגדרה הרשמית של ה-Strawberry Dress היא שמלת תה, כזו שנוח לארח בה ולשתות תה: בעלת בד קליל, קווים רכים, החושפת קרסוליים וחלק מהשוקיים. מבחינתנו ההגדרה מאפשרת גם אלכוהול ונישנושים.

שמלת התותים המדוברת עשויה טול ורוד, היא בעלת מחשוף וי עמוק מעוטר מלמלות, הנחתם בשרוכי קשירה באזור המותן, שרוולים תפוחים וחצאית עתירת בד המסתיימת באמרת טול צפופה. ועל כל זה תוסיפו קישוטי תותים מנצנצים בתפזורת נדיבה. בקיצור - מוגזמת לכל הדעות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מאטושי חשפה לראשונה את הדגם ביולי 2019 בחשבון ומאותו הרגע הפכה וויראלית, אך לא ברמת שמלה של "זרקתי על עצמי משהו". דוגמנית הפלאס סייז טס הולידיי לבשה אותה לטקס הגראמי שנערך השנה בינואר, קצת לפני ימי הקורונה ודווקא הוייבים של להישאר בבית ולטפס על הקירות הזניקה את מכירות השמלה, בתפקיד שמלת הדיסני של הילדות הגדולות.

בריאיון לווג מאטושי הודתה שאין מושג לאן הייתה לובשת אותה, "לא לבשתי שמלה מאז תחילת מגיפת הקורונה", היא סיפרה. ההסבר שלה לגבי ההצלחה המפתיעה טמון ב"סיבה הברורה שאנשים סבורים שהיא יפה באופן אוניברסלי, וגם זמינה עד מידה 20 (50 ישראלי) שזה די נדיר למותג אינדי". בימים אלו עיצבה מאטושי גם מסיכה תואמת מעוטרת בתותים בעלות 50$ וההיסטריה ברשת תורגמה גם לאיורים מתוקים של השמלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully