וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות השלום: מותג האופנה מדובאי ששווה שתכירו

18.8.2020 / 7:32

ברוח ההסכם ההיסטורי בין איחוד האמירויות הערביות לישראל, החלטנו לחפש סיבות אופנתיות לטוס לביקור. בלי מאמץ בכלל, מצאנו מותג נשי, רומנטי ועדכני שכבר כבש כמה איי-ליסטיות בתעשייה

בווידאו: נתניהו מתייחס להסכם ההיסטורי עם איחוד האמירויות/לע"מ

(בווידיאו: ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס להסכם עם איחוד האמירויות הערביות)

בישראל לא נרגעים מההסכם ההיסטורי עם איחוד האמירויות הערביות - ובצדק. בהחלט מדובר בבשורה מרגשת. בעוד שהישראלים, צמאי הטיולים מעבר לים, חשבו מיד על חופשה מפנקת במלונות היוקרה של אבו דאבי, אצלנו במדור אופנה התחילו לחפש מעצבים חדשים שכדאי להכיר, עכשיו כשיש נורמליזציה בין שתי המדינות.

חיפוש אחר מעצבי אופנה מעניינים מהבסטי החדשה של ישראל, העלה לא מעט שמות, כאלה שהלבישו גם לא מעט כוכבות הוליוודיות. ואולם, את עניינו צד מותג אחד נשי, אלגנטי ורומנטי - כזה שבכיף היינו ממלאות עגלה וקונות שם את הכל. אז תכירו את במבה, ואם השם הזה הוא לא ההוכחה שהמותג הזה נועד לקהל ישראלי, באמת שאין לנו מושג מה כן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המותג במבה הוקם לפני יותר מעשור על ידי המעצבת מאה רשאיד כעסק וינטג' בוטיק. רשאיד, שהייתה מנהלת חשבונות במקצועה, נהגה לטייל ברחבי העולם ולאסוף פיסים לחנות קטנה שהקימה. בריאיון למגזין דבליו סיפרה: "כשרק התחלתי, אנשים לא ממש הבינו מה זה וינטג'. בדובאי השוק צעיר. הרעיון של לקנות פריט לבוש שהיה שייך למישהו אחר קודם נתפס כמטורף. למרות זאת, לקחתי וילה חמודה עם גינה והסתדרתי שם טוב מאוד. אחרי שלוש שנים החלטתי להקים מותג משלי בהשראת בגדי הוינטג' שלי". ב-2014 הושקה קולקציית הרדי טו וור הראשונה שלה, ומאז המותג במבה נוסק.

הסגנון של במבה הוא כאמור בעיקר נשי ורומנטי. הרבה שמלות מפוארות, בדים נשפכים, עיצובי אובר-סייז מחמיאים לצד סגנון בוהו באווירת הקיץ החם. אפשר למצוא גם מכנסי פשתן קלילים עם גופיות מתוקות, חליפות טרנדיות, גלביות נעימות וגם קולקציית ערב נוצצת. במגזין דבליו טוענים: "הסגנון הוא בין ג'ואנה אורטיז לאוסקר דה לה רנטה". במותג עצמו אומרים: "אצלנו תוכלי למצוא לוק לחתונה של החבר הכי טוב, לשטיח אדום, לחופשה בדרום איטליה - או לכל מקום שבו השמש זורחת".

למותג יש חשבון אינסטגרם עם 390 אלף חברים ורזומה מכובד של איי-ליסטיות שכבר לבשו בגדים שלו כמו ראניה מלכת ירדן, פריאנקה צ'ופרה ואמל קלוני. בחודש האחרון נפתחה חנות פופ-אפ במצרים יחד עם השקת קולקציית ריזורט חדשה. את הבגדים של במבה אפשר גם להשיג באתר Farfetch שגם עושה משלוחים לישראל. מחירן של שמלות הערב לא לגמרי נגיש ומגיע לכ-2,500 דולרים. שמלות קז'ואל יעלו בין מאה ל-200 דולרים. אם בקרוב תמצאו את עצמכן סוגרות טיסה לדובאי, אולי שווה לתת קפיצה לחנות המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully