וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והמתלבש הגרוע של הערב הוא: הדייט המשולש של קיילי, קנדל והצמוד

17.8.2020 / 16:01

קיילי ג'נר, קנדל ג'נר ודווין בוקר יצאו למסעדה במאליבו. קנדל לבשה שמלת מיני בלתי אפשרית, קיילי בחרה בפרינט מתעתע ודווין סתם החליט לא להשקיע. אז מי זוכה בתואר המתלבש הגרוע של הערב?

צילום מסך

(בווידיאו: קנדל ג'נר בתכנית של אלן דג'נרס)

הסיסטרז לבית משפחת ג'נר, קיילי וקנדל, יצאו לבלות השבוע במסעדת נובו במאליבו שבקליפורניה לצד מי ששמו נקשר לאחרונה לרומן עם קנדל - הכדורסלן דווין בוקר. באמת לא ברור לנו מי פה הגלגל השלישי - האם בן הזוג נדחף לבילוי של אחיות או שהאחות הקטנה "מחזיקה את הנר" לדייט של קנדל ודווין?

בעוד שמדורי הרכילות אולי יעשו מטעמים מהמפגש המשולש הזה, אנחנו לא הצלחנו להסיר את העיניים מהלוקים של האחיות. נתחיל בחוט המקשר לפגישה הזו - קנדל. הדוגמנית הגבעולית היא אולי היחידה שיכולה ללבוש שמלת מיני כל כך קצרה וזה יראה איכשהו סביר. אם תשאלו אותנו - אל תנסו את זה בבית. קנדל החליטה שהאאוטפיט האולטימטיבי לדייט הוא שמלת מיני קצרצרה מבד לייקרה צמוד של המותג meshki. אלא שגם היא, לפני היציאה בבית, חשבה שזה אולי מעט חשוף מידי ולכן הצטיידה גם בקרדיגן לבן של Simonett. בגזרת האקססוריז נרשמו כפכפי עקב של מגדה בוטרים ומיני-תיק טרנדי של By Far בגוון תואם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קיילי ג'נר, שרק לאחרונה חגגה יום הולדת 23 במפגן לוקים פרובוקטיבי, החליטה להמשיך במגמה ולבחור בפרינט מתעתע. עם הרצון להשוויץ בגזרת "שעון החול" ג'נר הלכה על טייטס וטוניקת סטרפלס צמודה, שניהם משובצים, של המעצבת שרלוט נואלס. גם תיק יוקרתי וקטנטן של הרמס, עקבים של בוטגה ומסיכת פנים של סקימס לא הצילו את הלוק הבעייתי. הצלע השלישית, בוקר, לבש טוטאלוק קז'ואל זרוק למדי - ג'ינס, קפוצ'ון שחור, כובע מצחייה ונעליים של נייקי. במצב הנוכחי, ניתן לגבר את הקרדיט ונאמר שלעיתים עדיף להיות זרוק מידי מאשר עשוי מידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully