וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם השיקו שפתונים מנפחים - ולנו יש מנצח

שירלי אכסלרוד

19.8.2020 / 13:00

חלום שלנו להעביר שפתון במריחה חפוזה, ולצאת מהצד השני של האירוע עם שפתיים תפוחות ומשורבבות בטבעיות, כאילו היינו אחות קרדשיאן סודית שהעולם טרם נחשף אליה. הפעם במדור - בדקנו מוצרים שמבטיחים לתת נפח לשפתיים בלי הזרקות או מילויים ומצאנו את האחד המושלם

סמאשבוקס - O-pump

שפתונים מנפחים. יח"צ,
משהו טוב קורה לשפתיים/יח"צ

מה: גלוס המחזק את הפיגמנט בשפתיים ומעניק נפח.
הגלוס של סמאשבוקס הוא חומר טוב ממש: סמיך מאוד, לא דביק כמקובל בענף הגלוסים, ואחרי שתי דקות של עקצוצים לא מאוד מציקים בטעם מנטה, משהו טוב קורה לשפתיים. למרות שהגלוס נראה כמעט שקוף, הגוון של השפתיים מתחדד (נסיינית עם שפתיים חיוורות אבחנה אקסטרה אדמומיות יפה שנשמרה לאורך שעתיים לפחות), וגם משהו בקווי המתאר השתדרג באופן נראה לעין. מוצלח ביותר.

מחיר: 119 שקלים.
לרכישה בחנויות הפארם המורשות.

אסתי לאודר - Pure Color Envy Lip Volumizer

שפתונים מנפחים. יח"צ,
עתיר לחות ומגיע במארז יפה תואר/יח"צ

מה: מעצב, מגדיר ויוצר אפקט נפח ומראה מלא.
המפסל של אסתי מזכיר במשהו את הסמאשבוקס, רק ליד - פחות מעקצץ, פחות מנטה, פחות סמיך, וגם פחות מתפיח ומוסיף גוון, אם כי אפקט השדרוג הקל במתאר של השפתיים התרחש גם כאן. מה הוא יותר? עתיר לחות ומתאים גם מתחת לשפתונים שגרתיים, פלוס מגיע במארז יפה תואר.

מחיר: 150 שקלים.
לרכישה בחנויות הפארם המורשות.

דיור - Lip Maximizer

שפתונים מנפחים. יח"צ,
מקום טוב באמצע - אפקט שדרוג מתון/יח"צ

מה: גלוס מתפיח שפתיים ללחות מקסימלית ואפקט ארוך טווח.
גם הגלוס הצרפתושי המושלם של הדיור מגיע באריזה שגורמת לנו להחסיר פעימה. גוון 001 הבהיר על גבול השקוף נותן ברק טבעי, ותחושת קרירות של מנטה חריפה שלא עוזבת את השפתיים גם אחרי שלוקים אינטנסטיביים מהקפה. לנסיינית החריפות הזו עבדה יפה, חלק עלולות למצוא עצמן מוטרדות. בכל מה שנוגע לנפח, הדיור שומר על מקום טוב באמצע - בדיוק כמו האסתי, מדובר באפקט שדרוג מתון.

מחיר: 176 שקלים.
להשיג בחנויות דיור בקניון TLV, בממילא בירושלים ובאתר

מיקי בוגנים קוסמטיקס - Maximum Lip Amplifier

שפתונים מנפחים. יח"צ,
ליגה אחת מעל כולם/יח"צ

מה: ליפ גלוס שקוף הממקסם את מראה השפתיים ומעניק להן נפח בתוך דקות בודדות.
נרשמה היסטריה קלה ברשת עקב השקת הליפ אמפליפייר של מיקי בוגנים ואחרי שהתנסנו במשך מספר ימים ועמדנו שעות מול המראה - הבנו על מה כל המהומה. מדובר ללא ספק במנצח הגדול של הקטגוריה - גלוס שקוף שנמרח בנעימות על השפתיים, מצוין כי הוא מכיל שילוב של תמצית שמנים טבעיים וחומצה היאלורונית, אבל באמת שכבר הפסקנו להתעסק בכתוביות אחרי שראינו את התוצאות! נפח אמיתי, הדגשה של קווי המתאר, עקצוץ קל שעובר לאחר מספר דקות ואפשר להמשיך בביטול התור לדוקטור. למזרק - שלום.

מחיר: 90 שקלים.
להשיג בבית הספר של מיקי בוגנים, רחוב ז'בוטינסקי 1 רמת גן, בסטודיו בתש"ח 2 א' תל אביב ובאתר

לוריאל פריז - Color Riche plump & shine

שפתונים מנפחים. יח"צ,
מוצר קיץ נהדר, נפח - שכחו מזה/יח"צ

מה: שפתון בגימור מבריק שנותן נפח לשפתיים.
אם נתעלם לרגע מהעובדה שהשפתון של לוריאל לא הוסיף אפילו מילימטר מעוקב של נפח, מדובר במוצר קיץ מושלם: יותר באלם משפתון, שלא מעקצץ אלא דווקא מלחלח את השפתייים בנעימות. הוא מגיע בצבעים פירותיים משגעים (הו, הגויאבה והאבטיח!) שעושים חשק גם למרוח וגם לתת ביס, ומשאיר אחריו גוון בריא, שמח ועתיר ברק.

מחיר: 50 שקלים.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

רבלון - Kiss Plumping Lip Crème

שפתונים מנפחים. יח"צ,
מרקם בין גלוס לקרם, צבעים טובים, אפס נפח/יח"צ

מה: מתפיח ומסייע ביצירת מראה של שפתיים מלאות וחלקות.
הרבלון מגיע במרקם שנע בין גלוס לקרם, אבל משחתי ולח מידי בשביל מריחות אגביות וטאצ'אפים תוך כדי היום. הנסיינית לא הצליחה להנדס אותו על השפתיים בלי לגלוש מהשוליים וחבל, כי הוא מגיע בגווני ניוד מוצלחים מאוד. לא אמרנו מילה על נפח, פשוט כי אין כזה - הרבלון משאיר תחושת מנטה קרירה, ללא האפקט הנלווה.

מחיר: 40 שקלים.
להשיג ברשתות הפארם השונות.

מור ממן קוסמטיקס - Booster de Lèvre

שפתונים מנפחים. יח"צ,
הזנה של השפתיים עם התפחה מינימלית/יח"צ

מה: הזנה של השפתיים עם אפקט עדין של ניפוח.
ובכן, אפקט עדין של ניפוח הוא בהחלט מה שהתרחש שם, אבל העקצוצים יש לומר - לא היו עדינים כלל. התחושה הלא נעימה נותרה קצת יותר ממה שדמיינו והמראה לא גלוסי כמו רוב המוצרים בקטגוריה ויותר מתבסס על מראה טבעי ללא פיגמנט, מין תחושה זהה לשפתוני הלובלו. ייתכן כי אחרי כמה דקות של רגיעה מהבערה על השפתיים באמת נוצר ניפוח קל שבקלים בקווי המתאר - אבל שם זה נגמר.

מחיר: 142 שקלים.
להשיג באתר של מור ממן קוסמטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully