וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקבלה למשפחה: בת הזוג של רומיאו בקהאם מככבת בקמפיין של אימא ויקטוריה

18.8.2020 / 11:50

מיה רייגן בת ה-17 שנמצאת כבר שנה בזוגיות עם רומיאו, בנם של ויקטוריה ודיוויד בקהאם, קיבלה אישור רשמי מההורים כשנבחרה לככב בקמפיין מגה קולי. היא לא רק מדגמנת למותג של ויקטוריה בקהאם, אלא אפילו עורכת את התמונות. ככה זה נראה

רויטרס

(בווידיאו: רומיאו בקהאם במשחק טניס)

מאז שבנם הבכור של ויקטוריה ודיוויד בקהאם, ברוקלין, הציע נישואים לבת זוגו ניקולה פלץ - כולנו התעסקנו בתוספת החדשה שהצטרפה למשפחה הנוצצת. ואולם, מתברר שמערכת יחסים מיוחדת נקשרת גם בין אימא ויקטוריה לבין בת הזוג של האח השני במשפחה - רומיאו. הדוגמנית מיה רייגן, בת זוגו של רומיאו בת ה-17, נבחרה לככב בקמפיין החדש של ויקטוריה בקהאם.

ויקטוריה העלתה בימים האחרונים שלוש תמונות של רייגן (17) לובשת את בגדי המותג בעיצובה. בין הלוקים אפשר למצוא חולצה מכופתרת עם פרינט צבעוני ומקושקש בגווני ורוד-סגול לצד מכנסיים מחויטים, חליפה אפורה עם פסי אורך רכים, חולצה מכופתרת שחורה עם עיטורים בלבן ומעיל טרנץ' חום היסטרי שחובה בכל מלתחה. בכל התמונות היא נועלת סניקרס כבדות ומגושמות. רייגן לא רק מככבת בקמפיין אלא אחראית גם על העריכה של התמונות. בזכות כישורי הפוטושופ שלה היא יצרה קולאז'ים מעניינים שהפכו להיות סמל הקמפיין - ומאוד מאפיינים את הפיד האישי של רייגן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

לפני כמה ימים פרסמה רייגן בפיד האישי שלה סרטון שבו היא מדגימה איך היא להשתמש במוצרי השפתיים מליין הביוטי של ויקטוריה בקהאם מה שהוביל אותה לככב בכמה פוסטים בעמוד הביוטי של ויקי, חשיפה לא רגילה. כמה שבועות קודם לכן לבשה בגדים מתוך הקולקציה המשותפת של בקהאם עם ריבוק והיא כבר מספיק בעניינים בכדי להצטרף למשפחת המלוכה השנייה של בריטניה בחופשות משפחתיות.

למי שלא עוקב נזכיר שרומיאו ומיה נמצאים בזוגיות מאז אמצע 2019. בחשבון האינסטגרם שלה, שמונה כמעט 200 אלף עוקבים, אפשר לראות לא מעט תמונות זוגיות מתוקות ודביקות של השניים. ברגעים שהיא לא משוויצה במערכת היחסים מעוררת הקנאה שלהם, היא מציגה סטייל קלאסי לדור ה-Z: פרינטים משוגעים, ים של ניאון, שמלות סליפ מנצחות, ג'ינסים רחבים, טי-שירטס אוברסייז והרבה מאוד טרנינגים, ברוח התקופה כמובן. אם חסרה לכם קצת רוח נעורים מעורבת בניחוח אופנתי משובח - זה הפיד לעקוב אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully