וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייכו, החיים יפים: קולקציות סמיילי להעלאת המורל

בימים בהם חיוך הוא מצרך נדיר ונדמה כי הקורונה מוחקת לאיטה את שמחת החיים שלנו, אין כמו אייקון החיוך מהסבנטיז להרים את מצב הרוח. בתזמון כמעט קוסמי, שילבו מספר מותגים את סמל הסמיילי בעיצוביהן, ואם כבר קנייה רגשית - אז רק את זה

אתר רשמי

הסמיילי. מי ידע שמאחורי הסמליל שאנו משרבטים באחורי מחברת, מטביעים על סטיקר או שולחים כהודעה אגבית בווטסאפ, עומדת אימפריה המגלגלת מיליונים של דולרים מדי שנה, ואמונה על שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם?

"סמיילי", כפי שאנו מכירים אותו כיום, פותח לראשונה על ידי הארווי בל, מעצב גרפי אמריקני, במסגרת מסע פרסום עבור חברת ביטוח בשנת 1963. הפופולריות הגדולה שהביא איתו עיצובו של בל גרמה לכך שהסמל הפך לנחלת הכלל, וזאת מבלי שבל רשם אותו כפטנט. מי שעלה על הרעיון היה העיתונאי הצרפתי פרנקלין לופרני, שנהג לסמן ידיעות משמחות בעיתון Soir בעזרת האייקון, והפך אותו לסימן רשום בצרפת ב-1972.

עם השנים הפך הסמל ליותר מסתם שרבוט ועיצב את האופן בו אנו חולקים אושר. הוא השפיע על התרבות הפופולרית, על מוזיקאים ואמנים וסלל דרך עבור תנועות חברתיות ומהפכות. כיום, רשום הסמיילי כפטנט במספר מדינות, והלוגו שלו משמש עשרות סחורות ושירותים ברחבי העולם.

שתי הנקודות והקו המעוקל אולי נדמים לנו ככתמי צבע סתמיים, אך בכוחם להזכיר לנו שלפני הקורונה, היו לנו דווקא הרבה סיבות לחייך. בית האופנה הצרפתי הנחשב לואבה, עיצב ליין שילם בשילוב הסמיילי בצהוב זרחני על תיקי קש, תיק קטן לנייד ועוד תיק בשייפ חצי ירח מעור. מי שעוד הרים את המורל ובסטייל, הוא המותג האיטלקי ELLESSE, שרק בחודש מרץ האחרון חגג את כניסתו לישראל. בימים אלו הוא משיק ביחד עם המותג האייקוני smiley קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת, בה ניתן למצוא ביגוד ספורטיבי לנשים, גברים ואקססוריז, שעל כולם מוטבעת בדרך זו או אחרת הפרצוף המחייך. החיבור הכמעט מתבקש בין המותגים שואב את השראתו מהתרבות המחתרתית, כפי שהיא באה לידי ביטוי במוזיקה, חיי הלילה וסצנות המועדונים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ELLESSE X smiley. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
מתוך קולקציית ELLESSE X smiley/אתר רשמי, יח"צ חו"ל

רשתות נוספות מכל העולם גם הן נתנו ביטוי לסמיילי בקולקציות האחרונות שלהם. פול אנד בר הגדילו לעשות ומתחו את פלטת הצבעים של הסמיילי לורוד, סגול ואפילו ירוק. מלבד חולצת טי לבנה ועליה סמיילי ורוד עצום, צדה את עיננו חליפה מגניבה המורכבת מז'קט ומכנסיים לבנים, עליהם מודפסים בפיזור דעת חינני שלל סמיילים צבעוניים. גם המותג המקומי קסטרו עיצב ביקיני בהדפס סמיילים, קונברס הלכו על כובע מצחייה בשחור וגם המותג הדני גאני בטי-שירט אוברסייז בצבע סגול לילך.

ELLESSE X smiley. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
הסמיילי השתלב בלוגו. טופ ב-95 שקל במקום 119 שקל, טייטס ב-119.20 שקל במקום 149 שקל/אתר רשמי, יח"צ חו"ל
קסטרו חזיית סמיילי 59.90 ש"ח. דודי חסון, אתר רשמי
חזיית בגד ים סמיילי לקסטרו, 59.90 שקל/אתר רשמי, דודי חסון
כובע מצחייה סמיילי converse לטרמינל X ב-99 במקום 119. ערן סלם, אתר רשמי
כובע מצחייה סמיילי של converse לטרמינל X ב-99 שקל במקום 119 שקל/אתר רשמי, ערן סלם
ג'קט סמיילי פול אנד בר 149.90. פול רובנס, אתר רשמי
חליפה סמיילי של פול אנד בר. ז'קט 149.90 שקל, מכנסיים 249 שקל/אתר רשמי, פול רובנס
טי שירט סמיילי פול אנד בר 99.90. פול רובנס, אתר רשמי
טי-שירט של פול אנד בר, 99.90 שקל/אתר רשמי, פול רובנס
טי שירט סמיילי של גאני לבוטיק ורנר 390 שח. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
טי שירט סמיילי של GANNI לבוטיק ורנר, 390 שקל/אתר רשמי, יח"צ חו"ל
  • עוד באותו נושא:
  • סמיילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully