וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכחו מהנאום: מאיפה השרשרת שענדה מישל אובמה?

19.8.2020 / 12:30

הגברת הראשונה לשעבר של ארצות הברית ענדה שרשרת עם האותיות VOTE לנאום בוועידה הדמוקרטית. אחרי שהצופים הקשיבו למילותיה, הם התפנו לברר דבר אחד - מאיפה התכשיט? אז יש לנו תשובה

צילום: רויטרס, עריכה: שמרית גולדשטיין

(בווידיאו: נאומה האחרון של מישל אובמה בתור הגברת הראשונה של ארצות הברית)

פעם גברת ראשונה - תמיד גברת ראשונה. מי שהייתה משפיענית סטייל בין השנים 2008-2016, עת הייתה דיירת קבע בבית הלבן, עושה את זה שוב. מישל אובמה, הגברת הראשונה לשעבר של ארצות הברית, נשאה נאום חוצב להבות בוועידה הדמוקרטית הווירטואלית שבו דיברה נגד הנשיא המכהן דונלד טראמפ ובעד המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן. היא טענה כי "טראמפ הוא האיש הלא נכון למדינה שלנו" וקראה לאזרחי ארצות הברית לצאת ולהצביע. אלא שאת הגולשים ברשתות החברתיות עניין רק דבר אחד - מאיפה השרשרת שלה?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מישל אובמה הוועידה הדמוקרטית. GettyImages
אז מאיפה השרשרת? מישל אובמה בנאומה בוועידה הדמוקרטית הווירטואלית/GettyImages

אובמה חשבה היטב על כל פריט לבוש שלה לפני שהגיעה לנאום בוועידה הדמוקרטית. הדרך שלה להניע את הצופים בנאום לפעולה הייתה דרך תכשיט קטן שענדה על צווארה. אל חולצת משי חומה של המותג Nanushka היא צירפה עגילי חישוק - ושרשרת זהב עם האותיות שמרכיבות את המילה "הצביעו" באגלית (VOTE). השרשרת הקטנה תפסה את תשומת לבם של רבים מהצופים בנאום. כשסיימה את דבריה, החיפושים בגוגל תחת המילים: "השרשרת של מישל אובמה" נסקו במהירות, ואנשים פנו לרשתות החברתיות כדי לנסות לדלות מידע.

"אם למישהו יש קישור לרכישת השרשרת שענדה מישל אובמה - בבקשה תודיעו לי. אני לא מוצאת אותה באף מקום", כתבה אחת הגולשות. אחרת שאלה: "איפה אפשר לקנות את השרשרת של מישל אובמה עכשיו?", וגולשת שלישית כתבה: "שמישהו בבקשה ימצא לי איפה קונים את השרשרת של מישל אובמה. אני רוצה לענוד אותה עד סוף ימי חיי".

אחרי ההצפה ברשתות החברתיות וצוות בילוש שלם שיצא לתור אחרי התשובה בחסות עיתונאיות אופנה, בלוגריות וחובבות סטייל - נמצא הפתרון לתעלומה. שרשרת הזהב שענדה אובמה עוצבה עבורה בהתאמה אישית על ידי המותג ByChari, שמאחוריו עומדת המעצבת השחורה צ'ארי קוטברט. מדובר בשרשרת 14 קארט זהב שאובמה בחרה את האותיות עבורה. "מעולם לא דמיינתי שמשהו שאני כל כך נלהבת לעשות - יכול להיות משמעותי עבור כל כך הרבה אנשים אחרים", כתבה המעצבת בטוויטר. "התגובה לשרשרת שלי הייתה מדהימה. מחמיא לי מאוד שמישל אובמה ענדה עיצוב שלי".

למקרה שמתחשק לכן גם להעביר איזשהו מסר חשוב באמצעות שרשרת זהב, כדאי שתדעו שהמותג עושה משלוחים גם לישראל, כך שמבחינה לוגיסטית אתן מסודרות. המחיר, לעומת זאת, קצת פחות נוח. מחיר של שרשרת אותיות, בבחירה אישית כמובן, מתחיל מ-960 שקלים לאותיות קטנות והחל מ-1,300 שקלים לשרשרת עם אותיות גדולות. אם חשקה נפשכן בשרשרת עם אותיות משובצות יהלומים אז המחיר כבר קופץ ומתחיל מ-2,900 שקלים. המחיר כמובן תלוי במספר האותיות שתבחרו, אז אולי עדיף להיצמד למסרים קצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully