וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכון מנצח: אירינה שייק הפכה את שמלת המיני הקיצית ללוק סתווי משגע

20.8.2020 / 10:45

דוגמנית העל יצאה ליום סידורים בניו יורק בלוק מעורר השראה. היא לקחת את השמלה הכי קיצית שיש לה בארון ובעזרת שני פריטי לבוש נוספים הפכה אותה לסתווית, אדג'ית ומנצחת. ככה עושים את זה נכון

ז'אן פול גוטייה, פרסומת עם אירינה שייק/יח"צ

(בווידיאו: אירינה שייק בפרסומת של ז'אן פול גוטייה)

ככל שעוברים הימים, אנחנו מתקרבות אל סיומו של הקיץ. נכון, בחוץ עדיין חום אימים, השמש מסנוורת והלחות בלתי נסבלת - אבל בקרוב מאוד הטמפרטורות יתחילו לרדת בערבים והתהליך הטבעי של המעבר מקיץ לסתיו יהיה בעיצומו. אם אתן רוצות להתכונן לרגע, אפשר לחלוטין ללמוד שיעור אופנתי מהדוגמנית אירינה שייק. שייק, שכבר מזמן לא ראינו אותה מטיילת בעיר, יצאה לסיבוב סידורים בניו יורק, שכולל ביקור אצל המניקוריסטית ושדרגה את שמלת המיני הקיצית ללוק סתווי מנצח.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אירינה שייק. splash
משדרגת את שמלת המיני בקלילות. אירינה שייק ברחובות ניו יורק/splash

שמלת המיני שבמרכז הלוק של שייק, אשר חושפת את רגליה המשגעות, שייכת למותג Reformation ועלותה 300 דולרים. אליה ציוותה דוגמנית העל מגפי ד"ר מרטינס בגרסה קצת שונה של הנעל האייקונית - עם רצועות במקום השרוכים המוכרים. הדגם נקרא "1490 Quynn Smooth" והוא נמכר כרגע בהנחה של 50% באתר - 100 דולרים במקום 200. להשלמת הלוק היא הוסיפה מעיל עור שחור של J BRAND מהסוג הקלאסי שכל אחת צריכה במלתחה.

אירינה שייק. splash
במתכון המנצח הזה יש רק שלושה מרכיבים/splash

אפשר לומר שהמתכון של שייק כולל שלושה מרכיבים: שמלה קיצית, מעיל עור ומגפיים כבדים. הבחירה במעיל עור ומגפיים כבדים לא רק שהופכת את השמלה המתקתקה להרבה יותר אדג'ית ומחוספסת, אלא גם מעניקה לה לוק סתווי וסגרירי יותר.

בגזרת האקססוריז של שייק, למקרה שתהיתן, בחרה הטופ מודל להרכיב משקפי טייסים של illesteva ולענוד צמד שרשראות זהב ויהלומים, שכמצופה - הקפיצו את שווי הלוק הכולל של שייק לכמה אלפי דולרים. בעוד שבזמן ההליכה ברחוב נמנעה שייק מלהגן על עצמה ועל הסביבה באמצעות מסיכת פנים, כשהגיעה שייק למניקוריסטית, היא דווקא הקפידה לעטות אחת כזו. כל אישה יודעת - עם המניקורסיטית אסור לריב.

אירינה שייק מניקור מניקוריסטית. splash
אצל המניקוריסטית היא מקפידה לעטות מסיכת פנים/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully