וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו-קרב של שתי ענקיות: קנדל ג'נר מול אמילי רטאייקאוסקי במבחן החליפה

24.8.2020 / 7:30

שתי דוגמניות מובילות בתעשייה, קנדל ואמרטה, נצפו באותו יום בשתי קצוות של ארה"ב עם אותו סט טרנדי ונינוח. כל אחת לקחה את הלוק לכיוון אחר - אבל מי איבזרה אותו נכון יותר?

LUISDA FILMS

(בווידיאו: אמילי רטאייקאוסקי על סט הצילומים)

אומרים שמוחות גדולים חושבים אותו הדבר, אבל כשזה מגיע למלתחה - אנחנו ממש אוהבות להשוות מי חשבה על זה טוב יותר. כן, בואו נודה - אין דבר יותר כיף מלראות שתי דוגמניות מובילות בתעשייה יוצאות בדיוק באותו היום מהבית עם אותו אאוטפיט רק מאובזר מעט שונה, ולהחליט מי ביניהן המצטיינת. אז הפעם על המוקד נמצאות אמילי רטאייקאוסקי וקנדל ג'נר שלבשו בסוף השבוע את אותה חליפה.

הטופ מודל של משפחת קרדשיאן-ג'נר ומלכת הביקיני נצפו שתיהן, האחת במאליבו והשנייה בניו יורק, עם אותו סט קז'ואלי סופר טרנדי בצבע ניוד, שכולל מכנסי טרנינג נינוחים וקרופ-טופ גופייה עם שסעים במותניים בגוון זהה. הסט שייך למותג I AM GIA ועלותו 40 דולר לטופ ו-50 דולר למכנסיים. סך הכל פחות ממאה דולר, מחיר נגיש לחלוטין.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ועכשיו למשחק "מצא את ההבדלים". אמרטה לבשה את החליפה הנינוחה והטרנדית עם סניקרס של Veja ומשקפי שמש חתוליים בצבע שחור. הלוק שהתקבל הוא סטריט-קז'ואלי ולא מתאמץ שמתאים בדיוק לשיטוט וסידורים בתפוח הגדול. באותו הזמן בצד השני של המדינה, קנדל החליטה לצוות לסט כפכפים שטוחים ותיק כתף מנצח בצבע חום של המעצבת קרולינה סנטו דומינגו. עלות התיק כמעט 700 דולרים, מה שכמובן הקפיץ את ערך הלוק. ג'נר, שלבשה את הסט לבילוי עם הצמוד הנוכחי - הכדורסלן דווין בוקר, ויתרה על משקפי שמש והלכה על עגילים זהובים דומיננטיים שיצרו מראה יותר נשי ומעודן לחליפה הנינוחה. אנחנו מצביעות בעד קני בסיבוב הזה, אבל אמרטה, מה ששלה - שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully