וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין אודרי הפבורן לגרייס קלי: הכלה עם השמלות הכי חלומיות שיש

23.8.2020 / 15:16

בימים שלפני הקורונה, התחתנו ג'וליה וסת' באירוע מצומצם עם 40 אורחים ולא פחות משלושה לוקים. שמלות קוטור של ז'יבנשי, שמלה של ולנטינו ועוד אאוטפיט התארגנות ממעצבת שמלת הכלה של גרייס קלי. ככה נראית חתונה בגבוה

הנסיכה ביאטריס ואדוארדו מפלי מוזי בחתונתם/רויטרס

(בווידיאו: החתונה של הנסיכה ביאטריס)

מגזין החתונות של ווג שם לעצמו למטרה לספק ערימות של השראה לימים שאחרי המגיפה. אז נכון שכרגע אין חתונות גרנדיוזיות ומפוארות, אבל אולי בעתיד יהיה, וגם אם לא - למה לא להתרפק על הנוסטלגיה? לכן, הם אוספים בפינצטה את החתונות הכי יפות ומיוחדות מהימים שלפני התפשטות נגיף הקורונה ומספקים לנו רגעים של בריחה מהמציאות בעזרת תמונות רומנטיות, דביקות וחלומיות. כך בדיוק נבחרה החתונה של סת' טריאנגל וג'וליה לומיס שכוללת שמלות כלה של ולנטינו וז'יבנשי והשראות משתי המוזות של הכלה - גרייס קלי ואודרי הפבורן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

סת' וגוליה הכירו ב-2015. שלוש שנים וחצי אחרי הדייט הראשון, הגיעה הצעת הנישואים. זמן קצר אחרי האירוסים, הם כבר שילמו פיקדון למסעדת לה גרנוויל בניו יורק. הם לא ידעו מה הם מתכננים, אבל הלוקיישן הזה היה חובה מבחינתם. בהתחלה הם חשבו לערוך שם מסיבת אירוסים, אחר כך החליטו לקיים שם את הטקס האזרחי המצומצם, בנוכחות 40 אורחים בלבד. "זה היה לפני המגיפה והרגשנו שאנחנו יכולים לערוך כמה מסיבות שנרצה ועם כמה אורחים שנרצה", מספרת ג'וליה. כך נוצר לו סוף שבוע שלם של אירועי חתונה.

סוף השבוע, שהתרחש בפברואר 2020, התחיל ביום שישי במסיבת קוקטיילים בפנטהאוז של מלון מקומי בניו יורק שמהווה גם את "ארוחת החזרה" הפופולרית בחתונות מעבר לים. ג'וליה לבשה שמלה שקופה של ולנטינו עם שרוולים ארוכים וצווארון גולף, ועליה עיטורי נוצות בגוונים של ניוד ואפרפר. את שערה היא אספה לתסרוקת צמודה, "בהשראת הבלט", לדבריה, והתקשטה בעגילים קטנים ומחמיאים.

יום שבת הגדול הגיע - טקס החתונה האזרחי בנוכחות משפחה וחברים קרובים בלבד. הכלה ג'וליה החליטה שאת הדרך להפוך לכלת החלומות, היא עושה תוך כדי שהיא שואבת השראה מגרייס קלי, אייקון הסטייל שלה. לכן, את ההתארגנות היא העבירה בעודה לבושה בבגד של הנסיכה ממונקו. "לבשתי חלוק סאטן של מעצבת התלבושות של MGM ומי שעיצבה את שמלת הכלה של גרייס קלי - הלן רוז", סיפרה ג'וליה. "עקבתי אחרי העבודות שלה מאז שאני ילדה קטנה וידעתי בדיוק מה אני רוצה".

לטקס החתונה לבשה ג'וליה שמלת כלה וינטג' קוטור של הובר דה ז'יבנשי משנת 1964 בגוון ירקרק. מדובר בשמלה עם מחשוף מרובע שעליה משובצים עיטורים של פרחים. לשמלה צירפה ג'וליה כפפות ארוכות, עד מעל המרפק - מה שיצר מראה שמזכיר מאוד את אודרי הפבורן, עוד אייקון אופנה. גם הבחירה בשמלה של ז'יבנשי, המעצב שהלביש את הפבורן בלי הפסקה, מתקשרת לרצון של הכלה להרגיש אודרי לערב אחד. תוסיפו לזה תסרוקת בהשראת השחקנית המצליחה - וקיבלתם אודרי הפבורן של 2020. לשמלה צירפה הכלה שאל ארוך, סיכה נוצצת בהשראת השחקנית, עגילים קטנים ונעליים לבנות וקלאסיות של מנולו בלאניק.

האימא של הכלה לבשה שמלה תכלת של ארמני ואחותה לוק של כריסטיאן דיור, כי למה לא להוסיף עוד קצת ניים דרופינג של מותגי על אם אפשר? החתן הלך על חליפת שלושה חלקים עם מכנסיים בצבע אפור, בלייזר שחור ועניבה כסופה. אבל חכו, זה זה לא נגמר בזה. לארוחת הערב בשבת, שנערכה בלה גרנוויל, לבשה הכלה שמלת סטרפלס אדומה של ז'יבנשי מקולקציית סתיו 2019, שגם בלה חדיד לבשה לצילומים של שער. הפעם, הלכה ג'וליה על שיער פזור. החתן לבש חליפה שחורה עם פפיון שחור. בסיום האירוע, נסעו בני הזוג לשבועיים של ירח דבש בשוויץ שכולל חופשת סקי. בשיחה עם ווג הם מספרים שתיכננו אירוע גדול יותר באוקטובר 2020, אבל גם הם - כמו יתר הזוגות שנאלצו לדחות את התכניות בשל המגיפה - עצרו את התכנונים. תגידו, הוויקנד המשגע הזה לא הספיק לכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully