וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה סוף סוף קורה: ג'ניפר לופז משיקה מותג ביוטי משלה

24.8.2020 / 16:09

ג'יי לו פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה טיזר להשקת מותג ביוטי עצמאי הנושא את שמה. בעוד שיש לנו ציפיות גבוהות מהמותג, לופז בחרה לשווק אותו עם תמונות לא מחמיאות של איפור כבד

ג'ניפר לופז מתכוננת לסופרבול/אינסטגרם: כריס אפלטון

(בווידיאו: ג'ניפר לופז בסופרבול)

בשורות מרגשות לפנינו. אחד הדברים שהכי היו נחוצים בתעשיית הביוטי העולמית סוף סוף קורה, וגורם לנו לתהות - איך זה בעצם לא קרה עד עכשיו? ג'ניפר לופז הכריזה היום (שני) באינסטגרם שלה שהיא צפויה להשיק מותג ביוטי משלה, כזה שנושא את שמה. נכון שעכשיו אתן לא מבינות איך חייתן חיים שלמים בלי להשתמש במוצרי הביוטי של ג'יי לו?

הכוכבת פרסמה טיזר להשקה בצורת גלריה עם שתי תמונות סלפי ותמונה נוספת שלה מביטה אל השקיעה. אם להיות כנות, בתמונות הסלפי נראית ג'יי לו מאופרת בכבדות עם כל המוצרים שהיא כנראה תשיק - מייק-אפ, שפתונים, צלליות, מסקרה ושימרים בוהקים. לא בטוח שלשים את כל המוצרים יחדיו על הפנים היה רעיון טוב כל כך ואנחנו מהמרות שאיש הביוטי הצמוד שלה לא היה נוכח.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לצד גלריית התמונות הוסיפה לופז את ההאשטאג: #JLoBeauty (ג'יי לו ביוטי) וכן את צמד המילים: "Coming Soon" (בקרוב). אז באמת שאין יותר ברור מזה - ג'ניפר לופז עתידה להשיק בזמן הקרוב מותג משלה. אם אפשר להמר מה יכלול המותג העצמאי של הכוכבת, סביר שזה יהיה שילוב של מוצרי איפור לצד מוצרי טיפוח. זאת, משום שבעבר דיברה לופז על הרצון להשיק ליין טיפוח לעור הפנים.

ב-2018 שיתפה ג'יי לו פעולה עם המותג "אינגלוט קוסמטיק" והשיקה עבורו קולקציית ביוטי עם 70 פריטים. נראה שהיא חיבבה את העשייה והחליטה שעכשיו הגיע תורה להקים מותג פרטי, בלי חסות של מותג גדול אחר ובלי צורך בשיתופי פעולה. כאמור, הליין עדיין לא הושק, אבל לנו כבר יש ציפיות גבוהו,' בכל זאת - מדובר באחת הנשים הכי גלאם שיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully