וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקסית, המוגזמת וזו שהתפזרה: הכוכבות הישראליות סוף סוף חזרו להתלבש

אחרי תקופת קורונה ארוכה שהרחיקה את הכוכבות המקומיות משטיחים אדומים, סוף סוף אפשר לחזור ולהיראות בהשקות. אז מי הגיעה בחליפת עור מוגזמת, מי שמרה אמונים ללוק קלאסי ומנצח ומי הגיעה בשמלה שחורה קטנה וסקסית?

השקה מלכות/רפי דלויה

תקופת הקורונה הביאה לביטולם של לא מעט אירועי שטיח אדום בארץ ובעולם. להתבאס כבר סיימנו מזמן, ועכשיו הגיע הרגע להתלהב כשהאירועים חוזרים לסדרם, תחת המגבלות כמובן. אז עם התרופפות ההנחיות המחמירות והגמשת נהלי ההתקהלויות - השבוע התקיימו לא מעט השקות ברחבי הארץ. מצוידות במסיכות פנים מעוצבות, כוכבות ארצנו הגיעו לשטיחים האדומים לבושות במיטב האאוטפיטים שנבחרו מראש על ידן או על ידי הסטייליסטים הצמודים. הנה מה שחשבנו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גל גדות

הכוכבת ההוליוודית הישראלית שכבר ידעה אירועים גדולים מאלה, הגיעה להשקת העונה השנייה של הסדרה "מלכות" עם אאוטפיט טרנדי במיוחד ועל הדרך פירגנה לחברה קרובה. גדות לבשה חליפה שקפקפה בצבע ניוד של המותג OMA בעיצובה של הבסטי, מיטל ויינברג אדר. לחליפה, שמורכבת ממנסיים קצרים וז'קט, צירפה גדות גופיה לבנה וסנדלים שטוחים של גריק סנדלס. בקז'ואל.

גל גדות השקה מלכות HOT. רפי דלויה, HOT,
מפרגנת לחברה. גל גדות לובשת OMA/רפי דלויה, HOT

יובל שרף

אחת המתלבשות הישראליות הטובות היא יובל שרף שהפעם אולי קצת הגזימה עם הפרינט ובחרה בלוק מבולבל. שרף הגיעה להקרנת סרט הבכורה "בחוץ" של ענבל פינטו ואתגר קרת בחסות פקטורי 54 כשהיא לבושה בשמלה צבעונית של ורסצ'ה הנמכרת ברשת היוקרתית. כדי לאזן את הלוק היא הלכה על תיק שחור של סן לורן וסנדלים בצבע ניוד. קומסי קומסה.

יובל שרף אירוע פקטורי 54 Factory. רפי דלויה,
קצת כואב בעיניים. יובל שרף לובשת ורסצ'ה/רפי דלויה

יאנה יוסף וציון ברוך

בני הזוג ציון ברוך ויאנה יוסף הגיעו להשקת העונה החדשה של הסדרה "ג'ודה" בכיכובם. כיאה למי שעומד מאחורי הסדרה, ברוך לקח את קונספט הערפדים צעד אחד קדימה ובחר בחליפה שחורה אלגנטית עם חולצת בורדו מכופתרת מתחת פתוחה מעט. השוס מגיע בגזרת הנעליים התואמות והצבע האדום בשיער. יאנה יוסף זרמה עם הדרס-קוד השחור ולבשה את השמלה הקטנה השחורה המנצחת שלה עם גלאם משובח. פאוור קאפל למופת.

ציון ברוך, יאנה יוסף. ראובן שניידר,
התאימו את האאוטפיטים לקונספט האירוע. ציון ברוך ויאנה יוסף/ראובן שניידר

עדן סבן

האאוטפיט של סבן, בעיצובה של ג'ניפר קים, נע על הרצף שבין מושלם למוגזם. מצד אחד, היא בחרה ללבוש את הפרינט הכי לוהט שיש - מנומר אדום - והתאימה את הוויב של הלוק לאירוע. בכל זאת, מדובר בהשקה של סדרת ערפדים בכיכובה. מצד שני, בד העור לגמרי לא תואם את העונה - אוגוסט ישראלי, ומדד הסקסיות מרקיע שחקים ברמה מוגזמת. אם צריך לסכם, מדובר בבגד שרק עדן סבן יכולה ללבוש.

עדן סבן. ראובן שניידר,
בין מושלם למוגזם. עדן סבן/ראובן שניידר

אילנית לוי

אילנית לוי בחרה גם היא בלוק שתואם את האירוע, והלכה על אוברול אדום בגזרת אוף שולדרס של גולברי, המותג עבורו היא משמשת פרזנטורית. אושיה לוהטת לכל הדעות, האאוטפיט - פחות. פחות, פחות, פחות.

אילנית לוי. ראובן שניידר,
שגרירה של המותג. אילנית לוי לובשת גולברי/ראובן שניידר

אנסטסיה פיין

המנצחת בלוקים הסקסיים של הערב היא השחקנית אנסטסיה פיין. פיין גם פירגנה לאופנה ישראלית כשלבשה שמלת סליפ שחורה עשויה סאטן של פטי פואה, איבזרה בסנדלי קשירה שחורים ועגיל אחד נופל ומוטטה עם תסרוקת קצרה ואדג'ית. לפקוח עליה עיניים דחוף.

אנסטסיה פיין ג'ודה הוט. ראובן שניידר, HOT,
מנצחת במדד הסקסיות. אנסטסיה פיין בפטי פואה/ראובן שניידר, HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully