וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבט ששבר את הרשת: הקרב בין איוונקה למלניה עולה מדרגה

30.8.2020 / 11:30

אנחנו לא באמת יודעות מה קורה בין איוונקה למלניה, אבל הבעת פנים קטנה בוועידה הרפובליקנית כנראה חשפה יותר ממה שידענו. ועם כזו יריבות - האם לא נשווה בין הלוקים שלהן? בצד אחד של הזירה - הנועזת בירוק זרחני ובצד השני - הסולידית בשחור. מי מנצחת?

בווידאו: מלניה טראמפ נואמת בוועידה הרפובליקנית/צילום: רויטרס

(בווידיאו: מלניה טראמפ נואמת בוועידה הרפובליקנית)

זו לא פעם ראשונה שהבעת פנים קטנה או תזוזה כמעט בלתי נראית עם היד של הגברת הראשונה מלניה טראמפ הופכת להיות גיף מטורף ששובר את הרשת. רק לפני שבועיים היא נתפסה בעדשת המצלמה נמנעת מלאחוז את ידו של בעלה, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, והרשת כבר עשתה מזה מטעמים. אבל אף אחד לא צפה את הסערה של סוף השבוע האחרון. הגברת הראשונה עמדה לצדו של בעלה הנשיא על הבמה בוועידה הרפובליקנית, והבעת פנים קטנה שלה אל עבר הבת הראשונה של ארצות הברית, איוונקה טראמפ, הפכה לחגיגה שלמה של ציוצים וגיפים ברשתות.

אין לדעת מה טיב מערכת היחסים בין מלניה לאיוונקה. במדור אופנה אנחנו אולי אוהבות אותן באופן שווה, אבל ביניהן כנראה שיש משקעים. אחרת, אין לנו שום הסבר לחיוך המזויף של מלניה לעבר איוונקה, כשזו התקרבה אליה - שהתחלף במבט רצחני ומלחיץ בעיניים, כשאיוונקה חלפה לחלוטין. החיוך החם שמתקרר במהירות שיא אולי חושף מעט על האינטרקציה בין שתי הנשים המובילות בחייו של נשיא ארצות הברית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גיף מלניה טראמפ איוונקה טראמפ הוועידה הרפובליקנית. Giphy
המבט הקטן ששבר את הרשת - החיוך החם של מלניה לאיוונקה - שמתחלף במבט רצחני/Giphy

ועם כזו יריבות סמויה בין השתיים, האם אפשר שלא להשוות בין הלוקים שהן בחרו ללבוש לערב הסיום של הוועידה הרפובליקנית? התשובה היא כמובן שלא. אז בואו נתחיל מהסוף - אין לנו מנצחת ברורה. כל אחת זכתה בקטגוריה שלה, וכנראה שלא סתם הן הלכו על שני לוקים שונים לחלוטין - האחת נועזת והשנייה סולידית. מלניה בחרה בלוק זרחני במיוחד, כזה שלא יאפשר לאף אחד לפספס אותה. מדובר בשמלת שכמייה מוצלחת במיוחד של ולנטינו בירוק ניאון בסגנון פליסה. תג המחיר ממש לא נגיש ועומד על 2,700 דולרים, וזו העלות אחרי הנחה. הפירסט ליידי הוסיפה חגורת מותן דקיקה אדומה ששברה את המראה הבוהק וציוותה ללוק סטילטו בצבע אדום של מנולו בלאניק.

מלניה טראמפ הוועידה הרפובליקנית דונלד טראמפ. GettyImages
אי אפשר לפספס אותה. מלניה טראמפ בשמלת שכמייה ירוקה של ולנטינו/GettyImages

ברשת, כרגיל, הגיבו ללוק - וטענו שמלניה למעשה לבשה "מסך ירוק" שעליו אפשר להקרין סרטונים או תמונות, וכך התמלא הטוויטר בתמונות ערוכות של מלניה לובשת את השמלה ועליה מוקרנים כמה נושאים שלא זכו לאזכור בנאומי הוועידה כמו נגיף הקורונה או היחס למהגרים. יום לפני כן התהדרה בשמלה זרחנית אחרת - הפעם בצבע של ורוד ושל המעצב ג'ייסון וו. המסר העיקרי - היי, אני פה!

מלניה טראמפ הוועידה הרפובליקנית דונלד טראמפ. GettyImages
נועזת ומדויקת. מלניה ודונלד טראמפ/GettyImages
מלניה טראמפ הוועידה הרפובליקנית דונלד טראמפ. GettyImages
יום קודם לבשה מלניה טראמפ שמלה ורודה זרחנית של ג'ייסון וו/GettyImages

והנה הגענו לצד השני של הזירה, שם עומדת הבת הראשונה של ארצות הברית איוונקה טראמפ עם לוק סולידי ורגוע פי כמה. ההפך הגמור מהלוק הצעקני, אך מלא השיק, של מלניה. איוונקה נראתה אלגנטית כשעלתה לנאום עם אאוטפיט של המעצבת גבריאלה הרסט שכולל חולצת אוף שולדרס עם מחשוף וי צנוע וסיומת פפלום, לצד מכנסי סיגר תואמים ונעלי עקב בצבע ניוד. גם כאן לא מדובר בלוק זול במיוחד והעלות שלו 3,500 דולרים. הפעם ברשת דווקא פירגנו. אחרי ההופעה של איוונקה הטוויטר התמלא בציוצים בסגנון: "הלוק האולטימטיבי" וגם: "כך נראית אשת עסקים". מה זה אומר על היחס לאיוונקה לעומת מלניה? את זה תחליטו אתם.

איוונקה טראמפ הוועידה הרפובליקנית. GettyImages
אלגנטית. איוונקה טראמפ נואמת בלוק של גבריאלה הרסט/GettyImages
איוונקה טראמפ הוועידה הרפובליקנית. GettyImages
"הלוק האולטימטיבי"/GettyImages
מלניה טראמפ הוועידה הרפובליקנית דונלד טראמפ איוונקה טראמפ. GettyImages
הנשים בחייו. דונלד טראמפ עם מלניה ואיוונקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully