וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרובוקציה חוזרת: מיילי סיירוס הגיעה בשמלה שקופה לטקס ה-VMA

31.8.2020 / 11:00

טקס פרסי הקליפים של MTV התקיים אמנם בלי קהל - אבל עם לוקים נוטפי גלאם של שטיח אדום. ליידי גאגא הגזימה כרגיל, מיילי סיירוס שחזרה את הסצנה מהקליפ הכי פרובוקטיבי שלה ודה וויקנד הגיע חבול. הנה כל מה שקרה שם

תמונות גולשים

(בווידיאו: מיילי סיירוס בהופעה, 2015)

אם יש דבר שהתגעגענו אליו בתקופה האחרונה זה אירועי שטיח אדום וטקסים נוצצים. הלילה נערך טקס פרסי הקליפים של MTV ואמנם לא היה שם קהל והרבה מאוד אמנים ויתרו על הגעה פיזית מחשש להתקהלות, אבל יש גם לא מעט שהגיעו ונתנו לנו להיזכר בימים השמחים שלפני הקורונה. כל מי שהגיע לטקס זוכר היטב את הרוטינה - שעות של התארגנות שכוללות איפור, שיער ובחירת לוקים מבעוד מועד. לנו נשאר הרבה על מה לדבר, וברצינות שזה הדבר שהכי התגעגענו לעשות.

הראשונה ברשימה היא ליידי גאגא שהחליפה יותר לוקים מפרסים - וזה לא מעט בהתחשב בעובדה שהיא זכתה בחמישה. את הלוק הראשון שלה אנחנו נשמח לכנות "אשת הירח" או אולי "אשת הדג". גאגא לבשה ז'קט כסוף של Area אליו צירפה קסדת אקווריום לא ברורה. האם זה התחליף החדש למסיכת פנים? בגזרת הנעליים היא חזרה לעצמה עם פלטפורמה בלתי אפשרית של המותג Pleasers.

VMA של MTV ליידי גאגא. GettyImages
מה פשר האקווריום על הראש? ליידי גאגא במעיל כסוף של Area/GettyImages

הלוק השני של גאגא יכול היה להיות מנצח אלמלא החליטה להוסיף לו אקססורי פרובוקטיבי. מדובר על שמלה של איריס ואן הרפן שמאוד מדברת את הסגנון של המעצבת, עם אותן נעליים גבוהות במיוחד פלוס אקססורי פנים, שלנו עשה קצת פלאשבק למלחמת המפרץ ולמסכות הגז הזכורות לשמצה. מאחורי האקססורי עומד מעצב המסכות ססיליו קסטריו שמחזיק ברשימת לקוחות מפוארת של נשים מפורסמות.

הלוקים של גאגא לא נגמרים בזה וכוללים גם שמלה ירוקה מתרחבת במיוחד של כריסטופר ג'ון רוג'רס עם מסיכת פנים בעלת קרניים של לאנס ויקטור מור, אוברול נצנצים של ולנטינו עם מסיכת פנים תואמת של maisonMet ועוד מעיל פרוותי עצום ונעלי פלטפורמה לבנות וגם מעיל מטאלי של קנדיס קוקו.

VMA של MTV ליידי גאגא. GettyImages
מלחמת המפרץ פרצה מחדש? ליידי גאגא בשמלה של איריס ואן הרפן ומסיכה של ססיליו קסטריו/GettyImages

ליידי גאגא לא הפסיקה להגזים ולכן לבשה גם שורה ארוכה של תלבושות במה כמו אוברול בגווני ורוד שלנו הזכיר תולעת וגם חזייה ותחתונים תואמים בגווני ירוק כשעל הבמה הצטרפה אליה גם אריאנה גרנדה שהקפידה לאזן בלוק סולידי יותר. מפגן אופנה יוצא דופן שכזה כמו שהציגה הלילה ליידי גאגא מזמן לא ראינו, אבל יהיה נחמד לחזור לימי "כוכב נולד", אז השתדלה ללבוש שמלות מדויקות מלאות גלאם עם אפס פרובוקציות.

ליידי גאגא ואריאנה גרנדה, טקס פרסי ה-VMA 2020 - הפניה. Photo by Kevin Winter/MTV VMAs 2020/Getty Images for MTV, GettyImages
מישהו ראה את אריאנה גרנדה? כי אנחנו כמעט איבדנו אותה/GettyImages, Photo by Kevin Winter/MTV VMAs 2020/Getty Images for MTV
VMA של MTV ליידי גאגא. GettyImages
שמלה אלגנטית עם מסיכת קרניים. ליידי גאגא בכריסטופר ג'ון רוג'רס/GettyImages
VMA של MTV ליידי גאגא. GettyImages
ליידי גאגא בבגד גוף כסוף של ולנטינו/GettyImages
VMA של MTV ליידי גאגא. GettyImages
גאגא לובשת מעיל מטאלי של קנדיס קוקו/GettyImages
VMA של MTV ליידי גאגא. GettyImages
נראית יותר כמו תולעת מאשר כוכבת ענקית/GettyImages
VMA של MTV ליידי גאגא. GettyImages
החליפה תלבושות בקצב מסחרר/GettyImages

אבל עם כל הכבוד לגאגא, היא ממש לא הייתה היחידה שם. עוד מישהי ששמחנו לראות הייתה מיילי סיירוס בשמלה שקופה. סיירוס לבשה שמלת סטרפלס שקופה של מוגלר מעוטרת במראות קטנות, אבל לא כאלה שיסתירו את ההלבשה התחתונה שלה שבצבצה באופן די מופגן. אל השמלה צירפה סיירוס שרוולונים תואמים ושפתון אדום בוהק. על הבמה היא שיחזרה את הסצנה האייקונית והזכורה היטב מהקליפ של השיר Wrecking Ball, רק שבמקום להתנדנד על כדור הרס, היא עשתה זאת על כדור דיסקו לצלילי השיר Midnight Sky.

VMA של MTV מיילי סיירוס. GettyImages
הפרובוקציה האמיתית של הערב שמורה לה. מיילי סיירוס לובשת מוגלר/GettyImages

ומי עוד היה שם? ניקול ריצ'י המטריפה בשמלה ירוקה עם שובל ארוך של קונג טרי פלוס סנדלים תואמים וקשת בשיער, מאלומה שלבש חליפה שחורה של ורסצ'ה לשטיח האדום ועלה להופיע בחליפה צהובה פסטלית וג'ואי קינג שנראתה מדהים בשמלת מיני פרחונית עם שרוולים ארוכים של ורסצ'ה, פלוס נעלי עקב בצבע אדום.

אחרון ברשימה שתפס את תשומת לבנו היה דה וויקנד שהגיע חבול כולו לטקס. האם הוא הלך מכות רגע לפני הצילומים? אז התשובה היא כמובן שלא, מדובר באיפור. דה וויקנד הגיע לטקס באותו הלוק שבו הוא נראה בקליפ שלו "Blinding Lights" ובסרט הקצר שלו "After Hours", אותו צילם כדי לקדם את האלבום החדש.

VMA של MTV ניקול ריצ'י. GettyImages
ניקול ריצ'י לובשת שמלה ירוקה עם שובל ארוך של קונג טרי/GettyImages
VMA של MTV מאלומה. GettyImages
על השטיח האדום לבש ורסצ'ה. מאלומה/GettyImages
VMA של MTV מאלומה. GettyImages
על הבמה העדיף חליפה צהובה. מאלומה/GettyImages
VMA של MTV ג'ואי קינג. GettyImages
נראית מדהים בשמלה של ורסצ'ה. ג'ואי קינג/GettyImages
VMA של MTV דה וויקנד. GettyImages
הלכת מכות לפני הטקס? דה וויקנד חבול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully