וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תני לו לקנא: אנג'לינה ג'ולי מוציאה עיניים לאקס בשמלה זהובה

31.8.2020 / 13:30

בשבוע שבו נפוצו השמועות כי הגרוש בראד פיט נמצא בזוגיות חדשה, יצאה אנג'לינה ג'ולי לארוחת ערב עם הילדים כשהיא לובשת שמלת מקסי מטאלית זהובה ותכשיטים בעשרות אלפי דולרים

אתר רשמי

(בווידיאו: ריאיון עם אנג'לינה ג'ולי, 2017)

משהו טוב עובר על אנג'לינה ג'ולי ואנחנו אומרות את זה כבר תקופה. לא ברור מה בדיוק קרה שם, אם איש מקצוע ביקר אצלה במלתחה או שהיא סתם הרבה יותר נינוחה בזמן האחרון, אבל אנג'י אט אט משתחררת מהסחבות ומאמצת סטייל מעניין. בסוף השבוע היא יצאה לארוחת ערב עם ששת ילדיה במאליבו ולבשה שמלה מטאלית מחמיאה ומדויקת עם שלל אקססוריז יקרים.

השמלה הנבחרת היא שמלת מקסי זהובה מבד נשפך בסגנון שמזכיר קצת אלה יווניה, ובאמת שאין תיאור מדויק יותר מזה לג'ולי, שזכתה בעבר לטייטל הנוצץ "האישה הסקסית בעולם". לשמלה היא ציוותה תיק לבן של דיור איתו כבר נראתה בעבר, סנדלים חומים בעלי עקב קטנטן של גבריאלה הרסט, עגילי חישוק זהובים ומסיכת בד שחורה, כי בכל זאת אנחנו בתקופת הקורונה. הסנדלים עולים כמעט 600 דולרים וזה הפריט הכי זול בהופעה. הפריט היקר הבא הוא התיק, שמחירו 3,500 דולרים, ואולם מה שמקפיץ את ערך הלוק פי כמה זה שעון הקרטייה שעל פרק ידה שלפי הערכות עולה בין 25 ל-31 אלף דולרים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ההופעה היוקרתית הזו של אנג'י עם הילדים מגיעה ברקע השמועות שלבראד פיט, הגרוש של ג'ולי כמובן, יש זוגיות חדשה. בשבוע האחרון פורסם במדורי הרכילות מעבר לים שפיט חובק חברה חדשה העונה לשם ניקול פוטורלסקי, דוגמנית גרמניה בת 27, מה שאומר שהיא צעירה מהשחקן ב-29 שנים. יותר שנים ממה שהיא חיה. בזמן שבחו"ל התעסקו בסטטוס הזוגי החדש של הגרוש, אנג'י בחרה את השמלה הכי יוקרתית ויפה שיש לה בארון לצד התכשיטים הכי משגעים - ויצאה לדינר עם הילדים. כנראה שאחרי הכול, היא עדיין בקטע של להוציא את העיניים לאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully