וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעצור את הזמן: ארבעה טיפים פשוטים שיגרמו לך להיראות צעירה יותר

4.9.2020 / 17:30

סופיה טילבורי, אחיינתה של שרלוט ומאפרת מפורסמת בזכות עצמה שמחזיקה ברשימת לקוחות מוכרות כמו אירינה שייק וקנדל ג'נר, חושפת ארבעה טריקים באיפור שיגרמו לך להיראות צעירה יותר. לא תאמיני כמה זה קל

אתר רשמי

(בווידיאו: סודות הטיפוח של בלה חדיד)

מלבד כמה יחידי ויחידות סגולה שמקבלים את ההתבגרות באהבה והשלמה, הרוב לא אוהבים להזדקן ומחפשים פתרונות שיעזרו להם להיראות כמה שיותר צעירים. אחרת, איך תסבירו את העובדה שתעשיית הטיפולים הקוסמטיים משגשגת? אבל לא חייבים לעבור תחת סכין המנתחים כדי לקבל מראה צעיר ורענן. המאפרת סופיה טילבורי, שתחת ידיה עברו כמה כוכבות מפורסמות כמו קנדל ג'נר, אירינה שייק, קנדיס סוונופול, אמה רוברטרס וסיינר מילר, חושפת את הטריקים שלה למראה צעיר.

אם השם טילבורי מוכר לכן - זה לא סתם. סופיה היא אחייניתה של שרלוט טילבורי, אחת המאפרות הכי מפורסמות אי פעם - וכזו שגם מחזיקה במותג הנושא את שמה. עם כזה ייחוס משפחתי, אפשר להיות סמוכות ובטוחות שכל מה שסופיה אומרת מבוסס היטב. לדבריה, סוד הקסם נמצא באיפור. בריאיון לאתר who what wear היא משתפת ארבעה טיפים שאם תיישמו אותם - תוכלו להיראות הרבה יותר צעירות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קרם פנים הוא הבסיס להכול

"לחות זה דבר חיוני", אומרת טילבורי. "אי אפשר להתחיל לאפר את העור בלי להניח קודם קרם לחות. צריך למרוח את קרם הלחות ולעסות את העור, לתת לו להיספג. זה יוצר מראה זוהר ומצמצם את הקמטים והקמטוטים". לדבריה, העיסוי לעור הפנים אחרי מריחת קרם הלחות גם ממריץ את הדם ולכן עור הפנים נראה בריא יותר וצעיר יותר.

פודרה על הטי-זון בלבד

"פודרה היא האויב של העור הבוגר", מסבירה טילבורי. "אני ממליצה להשתמש בפודרה על אזור ה-T בלבד - ובכך להשאיר את המקומות הגבוהים בפנים מבריקים יותר, חיים יותר ונטולי פידור". למי שלא סגורה על הפרטים נזכיר כי אזור ה-T של הפנים כולל את המצח, גשר האף והסנטר. האזורים הגבוהים הם עצמות הלחיים, שאותם נמנעת טילבורי לפדר במקרה של עור בוגר שצריך זריקת ריענון.

איפור עיניים בהיר

"נשים ממש מפחדות להניח איפור מנצנץ על עור בוגר - אבל זו למעשה דרך מדהימה למשוך אור לפנים ולטשטש קמטים", טוענת טילבורי. "כשאני רוצה ליצור מראה צעיר וזוהר אשתמש בצלליות מבריקות ונוצצות. אפשר להניח אותן עם האצבעות קרוב לקו הריסים ולזוויות העין. המראה שייווצר הוא בהיר ורחב, שמאוד מחמיא לעין". טילבורי ממליצה על צלליות מבריקות בצבע שמפניה, שעוזרות לפתוח את העין בזכות הגוון הבהיר. "אחרי הנחת הצללית, מעגלים את הריסים ומוסיפים מסקרה מעבה למראה השלם", היא מסכמת.

קווי מתאר חדשים בעזרת עיפרון שפתיים

"ככל שאנחנו מתבגרות, השפתיים נוטות לאבד נפח וצבע, לכן שימוש בעיפרון שפתיים הוא הכרחי", היא מסבירה. "קחו עיפרון שפתיים ועברו על קווי המתאר. אפשר להגדיל את הלב במרכז השפה. אני אישית עושה את זה כל יום. אפשר גם לרמות ולהגדיר מחדש את קווי השפתיים - ובכך לספק מראה צעיר ומושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully