וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה חוגגים יום הולדת 50: המלכה ראניה בשמלה לבנה מושלמת

1.9.2020 / 10:16

מלכת ירדן ציינה יום הולדת 50 ולרגל החלפת הקידומת איגדה את משפחת המלוכה לתמונה חגיגית. המתלבשת המצטיינת בחרה שמלה אלגנטית ומדויקת של מעצב סעודי מפורסם. ומה תגידו על הבת שלה?

yes

(בווידיאו: ריאיון עם המלכה ראניה)

בעוד שרבים מכם חגגו אתמול את סיומו של החופש הגדול, ראניה מלכת ירדן חגגה אתמול את יום הולדתה ה-50. המלכה האצילית עם הסטייל המדויק, כזה שנע בין אלגנטיות קסומה לסגנון נגיש ועממי, בילתה בחיק המשפחה והעבירה לצדם את היום שבו היא החליפה קידומת. אבל איזו חגיגה משפחתית זו אם אין תמונה? לכן המלכה קיבצה את כולם אל מול המצלמה, וכך נוצר לו פורטרט של משפחת המלוכה הירדנית שבו כולם, פרט למלך, לבושים לבן.

ראניה בחרה ליום ההולדת שלה שמלת מקסי לבנה, חגיגית ומדויקת, שמבליטה את גזרתה הדקיקה כיוון שהיא צמודה באזור הבטן ומתרחבת בחלק התחתון ובשרוולים. מדובר בשמלה אלגנטית של המותג האמריקני פרואנזה שולר ועלותה 1,390 דולרים. לצדה עמד כאמור בעלה, המלך עבדאללה השני, לבוש בחולצת פולו שחורה, והילדים חוסיין, אימאן, סלמה והישאם. שלושה מתוכם בחרו בחולצה לבנה בהתאם לקוד הלבוש המשפחתי שנדרש כנראה באירוע, ויוצאת הדופן, המורדת האופנתית, היא אימאן שלבשה שמלת משבצות שחור-לבן טרנדית של המותג ברנדט. האם נמצאה יורשת הסטייל של אימא?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

התמונה של משפחת המלוכה הירדנית לרגל יום הולדתה ה-50 של המלכה, הגיעה אחרי שורה של תמונות רשמיות של ראניה שפורסמו במהלך השבוע. באחת מהן היא לובשת שמלה לבנה עם שרוולים ארוכים, כפתורים בולטים ועיטורי רקמה. מאחורי השמלה עומד המעצב הסעודי מביירות מוחמד אשי, שכבר הלביש כוכבות גדולות כמו ביונסה, סלין דיון, ז'אנל מונה, ריטה אורה ואחרות. באינסטגרם הרשמי שלו התלהב המעצב מהבחירה של המלכה ללבוש שמלה בעיצובו. "מחמיא לי שהוד מלכותה המלכה ראניה בחרה ללבוש את השמלה הזו, שעוצבה במטרה לשדר כוח", כתב.

לוק נוסף בשרשרת התמונות הרשמיות של המלכה כולל שמלה מבריקה בגוון אבן של המעצבת דארין חכים, שהסטודיו שלה במילאנו אבל היא לבנונית-מקסיקנית. מדובר בשמלה עם מעטפת באזור בית החזה והצוואר ושרוולי פעמון נפוחים. בלוק השלישי לובשת ראניה שמלה אדומה מבריקה של המעצבת מניו יורק רבקה טיילור שעולה 540 דולרים.

בין שלל הברכות החמות שקיבלה המלכה, נמצא גם פוסט באינסטגרם של הטופמודל נעמי קמפבל, שהחליטה לברך את המלכה ולהקדיש לה גלריית תמונות משותפות מההיסטוריה. "יום הולדת שמח ראניה מלכת ירדן", כתבה קמפבל, "ברוכה הבאה למועדון ה-50. הלוואי שהיום הזה יביא איתו הרבה אושר וברכות. אני אסירת תודה על החברות הארוכה והנאמנה שלנו. שולחת לך אהבה ביום המיוחד הזה, ובכל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully