וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה בת שנתיים צריכה בירקין?": תמונת המיני-מי המסעירה של קארדי בי

הראפרית העלתה לאינסטגרם תמונת מיני-מי עם בתה, אך במקום להתמוגג מכמה מתוקה קאלצ'ר בת השנתיים, הרשת התעסקה בתיק בירקין היקר במיוחד שאחזה - שמחירו כמעט עשרת אלפים דולר. גם אם קארדי בי לקחה בחשבון את המהומה, זה כנראה לא ממש אכפת לה

טיזר לשיר WAP של קארדי בי/Atlantic Records

(בווידיאו: הקליפ לשיר WAP של קארדי בי)

כשמדברים על פעוטה כבת שנתיים לבושה במותגים יוקרתיים הכוונה היא בדרך כלל לסטורמי וובסטר, בתה של קיילי ג'נר, שנראית באינסטגרם עם פריטים של בתי אופנת על כמו לואי ויטון, דיור ונייקי. אלא שעכשיו נראה שיש לה מתחרה בקטגוריית הפעוטות עם פריטי היוקרה - קאלצ'ר, בתה בת השנתיים של קארדי בי, שקיבלה תיק בירקין של הרמס משלה במתנה מאביה.

הראפרית בת ה-27 שיתפה תמונת מיני-מי שלה עם בתה שאולי הייתה אמורה לגרום לגולשים להתמוגג מרוב מתיקות, אבל בפועל גרמה לגולשים להרים גבה. הלוקים הוורודים התואמים ממש לא היו העיקר, כי ברשת תהו איך יכול להיות שלילדה בת שנתיים יש תיק בירקין שעלותו כמה אלפי דולרים. גרסת המיני שקאלצ'ר אחזה בתמונה עולה כ-9,000 דולר והיא קיבלה אותו במתנה בחודש שעבר. הגרסה שאחזה אימא קארדי בי עולה יותר מ-30 אלף דולר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלבד התיקים היקרים, בתמונה לבשה קארדי חליפה של שאנל שכולל מכנסונים וגופיית הודיס ובתה הלכה על שמלת מלמלה מתוקה עם סרט עצום בשיער ומשקפי שמש לבנים. אם חשבתם שתתקבל תגובה לסערה מצד קארדי בי, תחשבו שוב. כי גם אם היא לקחה בחשבון את הסערה הצפויה - זה כנראה ממש לא אכפת לה, כיוון שהיא עסוקה בתחזוק אטטיוד של אחת שלא רואה אף אחד ממטר. בחודש שעבר, כשנחשף שקאלצ'ר קיבלה בירקין מתנה, היא הדפה את הביקורות וטענה שבתה צריכה להיות דומה לה. אז הנה היא ממשיכה באותו קו.

זו כמובן אינה הפעם הראשונה שקארדי בי ובתה קאלצר מתאימות לוקים. שיטוט קל בחשבון האינסטגרם של הרפארית חושף לא מעט תמונות עם בגדים זהים. כך למשל, באחת ההזדמנויות שתיהן חלקו חליפת משבצות, כאשר גם האבא אופסט לקח חלק בחגיגה עם אאוטפיט משלו, בהזדמנות אחרת הן לבשו לוקים תואמים של ברברי ובפעם אחרת לבשו אותן נעלי בית צבעוניות.

לראפרית המצליחה יש אוסף מכובד מאוד של תיקי בירקין היקרים בשלל צבעים - החל מכחול, דרך צהוב, טורקיז, דגם עשוי בד בנדנה שיקי וטרנדי ועוד ועוד. תיקי הבירקין כל כך נגישים עבורה, עד שרק לפני שבועיים היא העניקה במתנה תיק כזה שעולה 27 אלף דולר למייגן דיי סטליון, הראפרית שמשתפת איתה פעולה בשיר החדש "WAP". שווה להיות חברים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully