וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי מהפנט ובגד-ים נועז: סלמה הייק חוגגת 54

השחקנית ההוליוודית סלמה הייק חגגה יום הולדת 54 בבגד-ים עם נוכחות וחצאית תואמת, לא ויתרה על הליפסטיק העוצמתי והדהימה בסלפי טבעי שהוכיח שהגיל הוא לחלוטין רק מספר

הפעם האחרונה שסלמה הייק ביקרה במדורנו האופנתי הייתה בינואר 2020, אז עוד היה מותר להתקהל באירועי שטיח אדום ללא חשש. השחקנית המקסיקנית-אמריקנית, הנשואה לאחד האנשים החזקים בתעשיית האופנה העולמית, פרנסואה הנרי פינו, מנכ"ל חברת קרינג, הגיעה בשמלת מחשוף מטורפת של גוצ'י, אחד המותגים הבולטים בחברה, בגוון כחול פטרול בחלקה העליון וחצאית לבנה בחלק התחתון עם תוספת של שסע נדיב.

"אני מודה לאל וגאה על כל יום מ-54 שנותיי", כתבה הייק בסוף השבוע האחרון בחגיגות יום הולדתה ה-54 ששוגררו לעולם דרך האינסטגרם הססגוני שלה. ואכן, לסלמה יש הרבה על מה להודות בחיים האלו ובכדי להשוויץ בכל הטוב שהאל נתן לה - הצטלמה הכוכבת בחוף הים בבגד-ים צהוב כשמש עם חצאית תואמת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

סלמה הייק. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
גיל 54 ועור פנים מושלם/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הסט המואר, אשר החמיא מאוד להייק, שייך למעצבת האהובה על כוכבות נוספות כמו סופיה ורגרה ואווה לנגוריה - מליסה אודבש. את לוק החגיגות שידרגה הייק בליפסטיק עוצמתי, צמידי סטייטמנט זהובים, עגילים מסקרנים בעיצוב כף יד וטבעת האירוסין העצומה שלה. מחיר בגד הים אשר מגיע עם מחשוף נדיב בחזה וחיתוכים באיזור המותניים - 248$, והחצאית התואמת המגיעה עם קשירה ולחלוטין יכולה להחזיק מעבר לבילוי בחוף - 228$.

אך דווקא לא בגזרת הסטיילינג נרשם רגע השיא של הייק ודווקא הסלפי המטריף אותו העלתה בגלריית התמונות הזכיר לנו עד כמה סקסית האישה הזו. פנים נקיות, עם נגיעת טינט באיזור הלחיים, שפתון בגוון דובדבן, משיחה קלה של מסקרה ומבט מהפנט. סלחנו גם אם הבאת צוות גלאם בשביל היום הזה, מותר לך. שיהיה במזל.

סלמה הייק. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
לקחת צלם איתך לחופשה זה חיוני/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עוד בוואלה!

מי ידע שסלמה הייק דו פרצופית?

לכתבה המלאה
אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 סלמה הייק. GettyImages
באפטר פארטי של ואניטי פייר/GettyImages
טקס אוסקר 2020 סלמה הייק. GettyImages
בטקס האוסקר/GettyImages
סלמה הייק. GettyImages
סלמה הייק בשמלה עם מחשוף מטורף של גוצ'י/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • סלמה הייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully