וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתקים לעיניים: משקפי השמש הכי יפים בחנויות

7.9.2020 / 6:15

מסגרת חתולית, אוברסייז, עדשות בעלות שקיפות בגוונים צבעוניים, משקפי מסיכה ענקיים במסגרות אצטט והרשימה עוד נמשכת. אין מחיר לעונג שבהתחדשות וכולנו יודעות שמשקפי שמש הם האקססורי הכי חשוב בלוק. אספנו לכן את מיטב הדגמים שנמצאים כרגע בחנויות

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

מגמת האוברסייז לא הולכת לשום מקום, ולצידה סגנון הטייסים שלא נס ליחו. גם טרנד המסגרות החתוליות והשראות אהובות מעשורי המאה הקודמת עדיין איתנו. כי פה בארץ, משקפי שמש לא נועדו רק לקיץ, ולמעשה אנחנו משתמשות בהם כל השנה.

כשבוחנים את דגמי המשקפיים החדשים מקולקציות סתיו-חורף 20/21, מסתבר שרובם או נשענים על טרנדים מעונות קודמות או מעוצבים כהמשך אבולוציוני שלהם. אז מצד אחד זה נחמד שאפשר העונה להמשיך ולחרוש על משקפיים שכבר סיימנו את התשלומים עליהם, אך מנגד, אין מחיר לעונג שבהתחדשות. בייחוד כשמדובר בפריט שמלווה אותנו כל יום, כל היום.

תוקף הרלוונטיות של משקפי השמש מחוץ לגבולות ישראל טמון בגורמים אחרים כמו הגדלת רווחיות מסחרית לבתי האופנה הגדולים, ימי שמש שקרנית שפוקדים ערים כמו ניו יורק ופריז כל חורף, חופשות סקי או חופשות ליעדים אקזוטיים, כשהטריגר החשוב ביותר הוא האימג'ים של משפיעניות הרשת ששוטפים את האינסטגרם ומגיעים למילוני העוקבים שלהן. נכון, עכשיו יש קורונה ויש פחות התקהלויות של עולם האופנה, אבל אוספי העונה הקרה שלפנינו נרקחו טרום המגיפה.

בלטו על המסלולים משקפי האוברסייז, שלא משנה מתי, תמיד מוסיפים גלאם לטוטאל-לוק, גם עם פיג'מה של ימי סגר בדרך לסופר. ניתן למצוא שייפים הנדסיים של מרובעים, חדים או מעוגלים, במתכונת אקסטרה-לארג', לצד משקפי מסיכה ענקיים במסגרות אצטט בגווני מאט, או ללא מסגרת במראה ספורטיבי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

באגף העדשות יש נוכחות ניכרת לכאלו בעלות שקיפות בגוונים צבעוניים של צהוב, תכלת, ורוד וכדומה. אל תשכחו שאנחנו מדברות על שמש חורפית, כשהעדשות השקופות חוזרות גם במשקפיים ללא מסגרת. גם טרנד הטייסים מתחבר לאוברסייז עם גרסאות מוגדלות ומסגרות אצטט עבות יחסית ולצידם נמצא טרנד הסלים, משקפיים צרים בגזרות מלבניות וחתוליות שבקושי מכסות את כל העין. הקאט-איי ממשיך לככב בקטגוריה משל עצמו, ולא משנה שהוא איתנו לא מעט עונות, העניין החתולי ישר זורק אותנו לאווירת הרטרו והווינטג'.

מסגרות לבנות דווקא בעונה הקרה הן גם קטע חשוב כעת, והדגש הוא על מסגרת עבה עם נוכחות. מעל כולם נמצא הטרנד העתידני, שעובר כמו מקל קסמים המפזר טאץ' פוטוריסטי ונותן גושפנקה חדשנית לסגנונות שכבר הכרנו בעבר. את תקן התוספת שתופסת ממלאות שרשראות למשקפיים, אקססורי ותיק שמראה סימני התעוררות מרגשים. והאמת? לא ברור לנו איך הוא לא חזר כבר מזמן.
אספנו עבורכן את כל הטוב שיש לארצנו להציע והנה הדגמים החמים בטווח מחירים רחב:

משקפי שמש. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
1.פראדה – 1,700 שקלים, 2.אליאן מיקלי – 900 שקלים, 3.יוניק/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ
משקפי שמש. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
7.אוקלי – 979 שקלים, 8.ברברי – 1,129 שקלים, 9.ברשקה – 59.90 שקלים, 10.ולנטינו – 1,109 שקלים, 11.ורסצ'ה – 1,269 שקלים, 12.מיו מיו – 1,219 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ
משקפי שמש. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
13.מילי בובי בראון X ווג – 509 שקלים, 14.גוצ'י/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ
בר רפאלי, קרולינה למקה. אייל נבו,
עדשות אוברסייז מרובעות בקרולינה למקה ברלין - 2 זוגות ב-200 שקלים/אייל נבו
  • עוד באותו נושא:
  • משקפי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully