וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן: מתנת החג הכי מדהימה לאנשים שאתם אוהבים במיוחד

בשיתוף הבורסה לתכשיטים

6.10.2020 / 9:05

החגים כבר כאן, איכשהו, וזה הזמן לפנק את האהובים שלכם במתנות בלתי נשכחות, במחירים מיוחדים. רשת הבורסה לתכשיטים יצאה עם קולקציית חגים חדשה וסייל ענק שמתאים בדיוק לתקופה

לא ברור איך זה קרה - אבל החגים כבר כאן. לפעמים ההרגשה היא כאילו השנה האחרונה הייתה המהירה ביותר ובו בזמן גם האיטית ביותר שחווינו ובגלל זה, יכול להיות שאנחנו לא בטוחים לגבי הרבה דברים. אבל יש משהו אחד שכולנו יכולים להגיד בוודאות וזה שהגיע הזמן בשנה בו מתחשק לנו לקנות מתנות לאנשים שאנחנו הכי אוהבים. למזלנו - יש סייל!

אז בין הניסיון להבין איפה עושים את החג וכמה אנשים יהיו בו, לבין הרצון לגרום לאהובים שלנו להרגיש מיוחדים, כדאי לקפוץ לאתר או לחנויות של רשת הבורסה לתכשיטים, שיצאה עם קולקציית חגים מרגשת ונוצצת, מלאה בפריטים שכל אחת תשמח לענוד, והכל במחירים מיוחדים.

מדובר בקולקציה רחבה ואקלקטית, הכוללת פריטים קלאסיים לצד פריטים אופנתיים עם המון סטייל ויוקרה, ועם הנחות של עד 50% על תכשיטי היהלומים והשעונים המשתתפים במבצע. עכשיו רק נשאר להחליט מה קונים!

עגילי חישוק

עגילי החישוק עושים השנה קאמבק ונראים על האוזניים של כל הבלוגריות והפאשניסטות. העונה, לעגילים הקלאסיים (שהם ללא ספק "מאסט" בכל קופסת תכשיטים) מצטרפים גם עגילים שמשחקים עם צבעים וטקסטורות. כך למשל ניתן למצוא עגילים טרנדיים, שמשלבים בין זהב צהוב, לבן ואדום כמו גם עגילים קלאסיים יותר, משובצים ביהלומים - שיתאימו ליום במשרד וגם לאירוע.

עגילי חישוק, זהב 14 קראט - 972 ₪

עגילי חישוק זהב צהוב, לבן ואדום, זהב 14 קראט - 900 ₪

עגילי חישוק יהלומים, זהב 18 קראט - 2,525 ₪

הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 1. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 1/הבורסה לתכשיטים

עגילים מעוצבים

טרנד נוסף שנראה בכל מקום לאחרונה הוא עגילים עדינים ונשיים בעיצובים חדשים ומפתיעים. העגילים הללו מוסיפים טוויסט אישי לכל הופעה ומושכים את העין, מבלי להראות מתאמצים או דרמטיים מדי. גם במקרה הזה ניתן למצוא מגוון שילובים בין כמה סוגי זהב, טקסטורות מעניינות, אבנים צבעוניות, פנינים ויהלומים.

עגילי פנינה ויהלום זהב 14 קראט - 790 ₪

עגילים צמודים לאוזן, זהב צהוב ולבן 14 קראט - 504 ₪

עגילים תלויים זהב צהוב, לבן ואדום, זהב 14 קראט - 756 ₪

עגילים תלויים, זהב 14 קראט - 1,290 ₪

הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 2. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 2/הבורסה לתכשיטים

יהלומים

יהלומים אף פעם לא יוצאים מהאופנה, והם תמיד מתנה נכונה ומושקעת, שגורמת למי שמקבלת אותה לחייך. הפעם אנחנו אוהבים את השיבוצים המפתיעים יותר - אלו שלא הולכים בקו ישר או בעיגול מושלם, אלא משחקים עם מיקומים ומשלבים בין מעוגל למשונן ובין מראה רך וקלאסי למפתיע וטרנדי.

הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 3. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 3/הבורסה לתכשיטים

יהלומים וזהב צהוב

אחד השילובים שיצאו מחיינו לתקופה ועושים קאמבק הוא זה בין הזהב הצהוב ליהלומים. עד לפני כמה שנים, רוב תכשיטי היהלומים שלנו היו עטופים בזהב לבן, כזה שמתמזג עם השקיפות של היהלום ויוצר מראה אלגנטי ועל זמני. השילוב בין היהלום לזהב צהוב מרגיש ווינטג'י ורומנטי יותר, בסגנון בוהו שיק נשי ונטול מאמץ.

הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 4. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 4/הבורסה לתכשיטים

אבני חן צבעוניות בשילוב יהלומים

לפעמים כל מה שאנחנו רוצות זה להוסיף זריקת צבע מפתיעה ונעימה בלי להתאמץ (או להראות מתאמצות). הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא על ידי תוספת של אבני חן צבעוניות - בין אם מדובר בצבע יחיד כמו ירוק רומנטי, אדום סקסי או כחול אלגנטי, או שילוב שמח ומרגש של כמה צבעים יחד, מדובר בתוספת שאף פעם לא יוצאת מהאופנה. בקולקציה החדשה השיקה רשת הבורסה לתכשיטים את אבן האמטיסט הירוקה בשילוב יהלומים וזהב לבן שיהפוך כל מראה למלכותי מלא יוקרה.
את כל הפריטים ניתן להשיג בסניפי רשת הבורסה לתכשיטים בקניונים ברחבי הארץ או באתר הרשת - www.thebursa.co.il

הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 5. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 5/הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 6. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים קולקציית חגים 6/הבורסה לתכשיטים
בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully