וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר מודל הלנה כריסטנסן חוזרת לבגד הגוף שלבשה לפני 26 שנים

9.9.2020 / 10:23

דוגמנית העל הדנית הלנה כריסטנסן בת ה-51 מוכיחה שזמן לא רלוונטי עבורה והצטלמה בבגד גוף מנומר עליו מוטבעים פניה - אותו לבשה לראשונה בשנת 1994. יש מצב טוב שהיום זה נראה הרבה יותר טוב עליה

הלנה כריסטנסן בבידוד ביער/INSTGRAM

דוגמנית העל הדנית הלנה כריסטנסן בת ה-51 מוכיחה שאפשר לעצור את השעון הביולוגי כשהצטלמה בבגד גוף מנומר עליו מוטבעים פניה - אותו לבשה לראשונה בשנת 1994, כשהייתה בשנות ה-20 לחייה, במסגרת תצוגת אופנה של המעצב הצרפתי כריסטיאן לקרואה

התמונות, אותן שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה, צולמו בביתה המבודד באפסטייט ניו יורק, שם היא שוהה יחד עם בנה מינגוס, בן 20, וחברתה קמילה סטארק מאז החלה מגיפת הקורונה. היא השלימה את הלוק עם מגפונים שחורים מהקולקצייה שלה, והוסיפה נגיעה נוספת של גלאם עם שפתיים בצבע אדום נועז ותלתליה הברונטיים מסודרים בעיצוב גלי מפוזר.

דפדפו וגלו איך זה נראה - אז והיום

היא גם פרסמה בפוסט תמונות שלה בגיל 25 כשהיא צועדת על המסלול בפריז באותו בגד בדיוק וכתבה: 'אחד המעצבים האהובים עלי אי פעם, כריסטיאן לקרואה נתן לי את בגד הגוף הזה עם הדיוקן שלי אחרי שלבשתי אותו באחת התצוגות שלו בתחילת שנות העשרים שלי ופשוט מצאתי אותו שוב. איכשהו זה שרד את כל השנים האלה ואני עדיין חושבת שזה סופר מגניב ♥ ️ נ.ב - בד מאוד נמתח".

עוד בוואלה!

דוגמנית העל שעברה לחיות בבידוד בהרים המושלגים - בבגד ים

לכתבה המלאה

הנה היא היום

הלנה כריסטנסן בבגד גוף של לקרואה. helenachristensen, אתר רשמי
הלנה כריסטנסן בבגד גוף של לקרואה/אתר רשמי, helenachristensen

וב-1994

הלנה כריסטנסן ב-1995. helenachristensen, אתר רשמי
הלנה כריסטנסן ב-1995/אתר רשמי, helenachristensen

זו לא הפעם הראשונה שהסופר מודל מוכיחה שהשנים עשו לה טוב - לפני כשנתיים היא הצטלמה להפקת אופנה של INSTYLE עם בגד ים מטאלי של טיירי מוגלר, אותו לבשה לראשונה ב-1991 להפקה של מגזין אופנה בלוס אנגל'ס. "זה היה קשה להכנס אליו אז - וזה היה קשה להכנס אליו גם היום", היא כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully