וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין כל הכוכבות המוכרות, נמצאה המתלבשת הטובה ביותר של פסטיבל ונציה

11.9.2020 / 7:20

פסטיבל הסרטים בוונציה, ללא ספק אחד מהרגעים הנוצצים ביותר של החודשים האחרונים, מגיע לסיומו וריכזנו עבורכם את הלוקים הכי יפים שראינו על השטיח האדום. בין הפרצופים המוכרים, גילינו כמה מתלבשות חדשות, איכותיות ומפתיעות

בווידאו: תעלות ונציה הנקיות בזמן סגר הקורונה/צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

פסטיבל הסרטים בוונציה שמגיע בסוף השבוע הנוכחי לסיומו, היה אחד מרגעי הגלאם הגדולים של החודשים האחרונים. מיטב השחקנים והשחקניות הבינלאומיים פקדו את בתי האופנה ומעצבי העל ולבשו אאוטפיטים נוצצים לשטיח האדום. אז נכון, הרבה מאוד אושיות מהאיי-ליסט, כאלה שרגילים לבקר בפסטיבלים כמו זה שהתקיים בוונציה, העדיפו הפעם להישאר הרחק מהתקהלויות ולא להתסכן בהידבקות בקורונה, אבל היו הרבה כאלה שעשו זאת - וטוב שכך, כי ככה בדיוק גילינו כמה מתלבשות מפתיעות. אז למקרה שלא עקבתם אחרי כל מה שקרה בימי הפסטיבל, ריכזנו לכם את הלוקים המוצלחים ביותר שראינו על השטיח האדום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אריזונה מיוז - אלברטה פראטי

מצטיינת השטיח האדום של פסטיבל ונציה עבורנו היא הדוגמנית האמריקנית אריזונה מיוז שבחרה בשמלה אדומה מדויקת של אלברטה פראטי. ראפלס סקסיים, מחשוף בעומק הנכון, שכבות במידה הנכונה ותכשיט אחד של בולגרי שמקפיץ את כל הסיפור עוד רמה למעלה.

פסטיבל הסרטים ונציה אריזונה מוס. GettyImages
השמלה היפה ביותר שראינו על השטיח האדום. אריזונה מיוז/GettyImages

גיה קופולה - גוצ'י

הבמאית הצעירה עם הייחוס המשפחתי - אחייניתה של הבמאית סופיה קופולה, התבררה כמתלבשת מופתית, כשבחרה בשמלת קומות צבעונית של גוצ'י. השמלה באווירת גלידה מתקתקה עם כל ההחלטות העיצוביות הנכונות - החל מהצווארון, דרך השרוולים התפוחים ועד העיטורים על הבד.

פסטיבל הסרטים ונציה גיה קופולה. GettyImages
שמלה מושלמת נקודה. גיה קופולה/GettyImages

קייט בלאנשט - אלכסנדר מקווין

קייט בלאנשט לגמרי שייכת לאיי-ליסט שבלט בהיעדרו על השטיח האדום בוונציה. עם החלטה מוסרית חינוכית חשובה של למחזר לוקים ובחירות מפתיעות בכל יום מחדש, אפשר רק להודות על הנוכחות שלה בפסטיבל. בעוד שכמעט כל הלוקים שלה ראויים לשבח, החלטנו לציין את זה של מקווין שמשלב בין בלייזר לשמלת טול עם שרוול אחד. וואו אחד גדול.

פסטיבל הסרטים ונציה קייט בלאנשט. GettyImages
כל יום העלתה מחדש את הרף. קייט בלאנשט/GettyImages

מאיה הוק - ורסצ'ה

שמלת ניוד נוצצת וקארה רותח סגר את הפינה עבור השחקנית מאיה הוק, בתם של אומה ת'ורמן ואיתן הוק. שמלת הסליפ של ורסצ'ה שיכולה הייתה להיות רגילה לחלוטין מקבלת את הטוויסט הנחוץ בחלק התחתון הודות לעיטור דמוי מראות זהובות, שנראה כמו תוספת של נוצות לשמלה.

פסטיבל הסרטים ונציה מאיה הוק. GettyImages
בלינג בלינג עדין. מאיה הוק/GettyImages

לוטה ורביק - אלברטה פראטי

השחקנית והדוגמנית ההולנדית בלטה בזכות השיער הג'ינג'י מושך תשומת הלב. גם העובדה שהיא בחרה בשמלת שכמייה מבד מתנפנף אפרפר עם שפתון אדום בוהק עשה את שלו. אי אפשר היה לפספס.

פסטיבל הסרטים ונציה לוטה ורביק. GettyImages
השיער הג'ינג'י והבד המתנפנף יצרו מראה בלתי נשכח. לוטה ורביק/GettyImages

ונסה קירבי - ארמני

בין שלל שמלות הערב החגיגיות, שמחנו לראות שהשחקנית ונסה קירבי הלכה על פאוור סוט עוצמתית בעיצובו של ארמני. עם מחשוף עמוק, כתפיים מחודדות ושפתון סגול-חציל - זה הגירל-בוס שחיפשנו.

פסטיבל הסרטים ונציה ונסה קירבי. GettyImages
פאוור סוט עוצמתית עם כתפיים מחודדות. ונסה קירבי/GettyImages

אלודי - ורסצ'ה

אם השמלה הזו מוכרת לכן, אתן לא טועות. קנדל ג'נר לבשה אותה קודם על המסלול של ורסצ'ה רק בגרסת המיני שלה. הזמרת אלודי הלכה על גרסת המקסי של שמלת הסטרפלס הכסופה ולא ויתרה על השסע.

פסטיבל הסרטים ונציה אלודי. GettyImages
את השמלה הזו לבשה גם קנדל ג'נר. אלודי/GettyImages

אנה פולייטה - אלברטה פראטי

השחקנית אנה פולייטה בחרה בשמלת סטרפלס קומות של אלברטה פראטי פלוס תכשיט מנצנצץ של בולגרי ויצרה מראה דרמטי שהולם שטיחים אדומים. אהבנו.

פסטיבל הסרטים ונציה אנה פולייטה. GettyImages
סטרפלס, קומות, שרשרת של בולגרי. אנה פולייטה/GettyImages

אמה קורין - מיו מיו

לא רק על השטיחים האדומים זכינו לראות לוקים מוצלחים. השחקנית אמה קורין, שכדאי שתתחילו לשנן את השם שלה, כי בקרוב תשמעו עליה לא מעט, לבשה לאחד הימים בוונציה, בין שטיח אדום אחד לאחר, אאוטפיט מגה סטייל של מיו מיו. הלוק כולל חצאית מידי מעור פלוס חולצה מכופתרת עם צווארון טרנדי. למקרה שלא עקבתם, קורין לוהקה לתפקיד הנחשק של הנסיכה דיאנה ותיכנס לנעליים שלה בסדרה "הכתר". אם זו לא סיבה להתלהב ממנה - באמת שאנחנו לא יודעות מה כן.

פסטיבל הסרטים ונציה אמה קורין. GettyImages
תזכרו את השם. אמה קורין/GettyImages

טיילור היל - אטרו

סוגרות את הרשימה עם השגרירה של אטרו בוונציה - טיילור היל. בין כל הלוקים שלבשה הדוגמנית לפסטיבל - את זה אהבנו במיוחד. דנים, חולצת פייזלי מבד קליל, תיאום בין הסנדלים, התיק והחגורה וקארה אוורירי של חופשה.

פסטיבל הסרטים ונציה טיילור היל. GettyImages
הסטייל המושלם לחופשה בוונציה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully