וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופשה היוונית שלה: ניבר מדר מספקת את כל הסחורה

הדוגמנית המקומית נחתה במיקונוס לחופשה פוטוגנית, שם הציגה איזון מושלם בין מותגי על למעצבות מקומיות משובחות. הוצאת לנו את העיניים, אבל היי - אנחנו מפרגנות!

יח"צ - חד פעמי

אנחנו נוהגות להתבוסס במיץ של עצמנו לא מעט כשזה נוגע לטופ מודלס והחופשות הפוטוגניות שלהן ביעדים אקזוטיים בחו"ל. בכל זאת, כבר חצי שנה שלא ביקרנו בנתב"ג והצמא לשמש קופחת (ולא בגינה השכונתית עם הילדים) וכוס מוחיטו, פלאס כובע רחב שוליים שמסתיר עוד שתי חברות במיטות השיזוף שלידינו מתחיל לצאת מכלל שליטה.

אבל, גם אם ישראל אדומה בוהקת והקורונה עדיין בכותרות, יש דוגמניות מקומיות שכן הצליחו לעלות על טיסה ולהציג בפנינו חופשות פוטוגניות. ומה זה אומר? יש לנו ייצוא כחול-לבן מדהים ואנחנו לא חייבות לקנא רק באלסנדרה אמברוזיו, קנדל ג'נר, רוזי הנטינגטון וויטלי ושות'. כוכבת השעה היא הבלונדינית המטריפה ניבר מדר שנופשת בימים אלו באי היווני מיקונוס, ובין שייט ביאכטה ושיטוט בין בוטיקים במדרכות האבנים שבאי, מדגמנת לוקים נהדרים של מותגי על לצד מותגים מקומיים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

האינסטה של מדר עבר למוד חופשה לפני חודש בדיוק אז עלתה על מטוס לראשונה, ולפני חמישה ימים נחתה במיקונוס המשגעת. את החופשה היוונית שלה השיקה מדר בחליפת שני חלקים בגוון תכלת של המעצבת הישראלית שני צימרמן עם טופ לבן קטן ושרשרת קלאסית של פדני. מקרוז קליל עברה לתפוס קצת צבע על מיטת השיזוף בביקיני שחור של tough cookie swim, מותג ישראלי חדש, כשהחלק העליון בעל מחשוף סינר ריבועי (77 דולר) ותחתוני טנגה בגזרה גבוהה.

לאחר מכן המשיכה מדר בשמלת פייזלי שהפכה לאחד הפריטים הנחשקים של המותג צימרמן (מבוטיק דניאלה בתל-אביב) בקיץ האחרון בצבעונית של אדום, ורוד ולבן, תיק 'שרלוט' הנהדר של Toledano וסנדלים של גריק סנדלס (עוד מותג ישראלי מוביל). מצעד השמלות לא נגמר בזה ולארוחת ערב נוספת הפציעה הדוגמנית בשמלת סליפ לבנה של דניאל חג'ג' בעלת גב חשוף ומסיכה תואמת לפנים, שרשרת פנינים של קוקונאט לאב, תיק בגוון ניוד מרשת עמנואל וכפכפי עקב של סטודיו אמליה (ניתן לרכישה בנט-אה-פורטה).

עוד בוואלה!

פצצת אנרגיה צהובה: ניבר מדר היפנטה אותנו

לכתבה המלאה

נכון לשעה זו התמונה האחרונה של ניבר היא רגע לפני קפיצה מהיאכטה בביקיני ירוק של Praia, עוד מותג מקומי, עם טופ חזייה ותחתונים בגזרה גבוהה, ואנחנו חייבות להודות שאנחנו ממשיכות לעקוב כי ללא ספק - הנופש הזה עדיין לא הגיע לסיומו.

ניבר מדר. צילום מסך אינסטגרם, צילום מסך
ניבר מדר/צילום מסך, צילום מסך אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully