וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסטיק בזוקה מעולם לא נראה טוב כל כך: יעל בר זוהר זורחת בפריים טיים

14.9.2020 / 12:00

עונת הישרדות VIP הארוכה הגיעה לסיומה באירוע גמר שפוצל לשני חלקים ואילץ את המשתתפות לבחור בשני לוקים נוצצים. מי שעממה אותנו, מי צריכה מקצה שיפורים ומי הדהימה בענק?

גמר הישרדות VIP/רשת 13

הריאליטי הארוך בתבל, הישרדות VIP, הגיע אמש (ראשון) לסיומו אחרי שני חלקים ארוכים למדי. אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על המשדר, לא כאן לדבר על הדרמה הגדולה והתפנית ברגעים האחרונים וגם לא כאן כדי לדבר על הזוכה, אסי בוזגלו. אחרי עונה שלמה של ביקיני ובגדים מלוכלכים ומטונפים, בלי שום הזדמנות לנו, מדור האופנה, להתערב ולהביע דעה - סוף סוף הגיע הרגע בתכנית שיש לנו מה לומר. משדר הגמר, שפוצל כאמור לשני חלקים, הביא לכך שכל אחת ממשתתפות עונת ה-VIP של הישרדות נדרשה לבחור לעצמה לוק מסקרן ונוצץ - ולא רק אחד, אלא שניים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דיוק מקסימלי: אלינה לוי

אלינה לוי הגיעה לטופ 5, לא צלחה את הכניסה לגמר הגדול, אבל זה לא מנע ממנה להיות המתלבשת הכי טובה במשך שני ערבים ברציפות. אם היינו צריכות להעביר קורס איך להתלבש לגמר של תכנית פריים טיים עם רייטינג שיא - היינו משתמשות בתמונות של אלינה לוי משני חלקי גמר הישרדות. בערב הראשון הלכה על לוק שחור של אלון ליבנה שעוצב במיוחד עבורה עם חיתוכים באזור הבטן והחזה. אליו היא צירפה עגיל אחד גדול שאי אפשר לפספס של ענבר שטרית ואלון ליבנה. בערב השני המשיכה עם עוד לוק של ליבנה, שגם נבחר לעצב עבורה את שמלת הכלה, ליום החתונה שיגיע מתישהו - כשנגיף הקורונה לא יאיים על האנושות, והפעם הלכה על שמלת בז' נשפכת בגזרת וואן שולדר. מדויקת, מדויקת, מדויקת.

אלינה לוי מפוצלת גמר הישרדות VIP. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
איך מתלבשים לגמר בפריים טיים? ממש ככה. אלינה לוי באלון ליבנה/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

שעמום טוטאלי: ירדן ג'רבי

האישה היחידה שהגיעה לגמר הישרדות VIP עם פוטנציאל זכייה היא ירדן ג'רבי ויסכימו כולם שאין ראויה ממנה למעמד הזה. את העונה היא צלחה בלי דיבורים סטריאוטיפים על נשיות או נראות חיצונית שנזנחה בחיים על האי, בלי ביקיני קטנטן שייזכר לדורות אבל עם פייטריות שיא, נחישות עצומה וכוחות-על שהצדיקו את הישיבה שלה בספסל הפיינליסטים. ואולם, בעוד שאפשר עד מחר להרעיף שבחים על הדמות שלה בתכנית, כזו שבהחלט נחוצה בפריים טיים, בגזרת הבחירות האופנתיות שלה לערב הגמר - נרדמנו. ג'רבי לבשה בחצי הראשון שמלה בסגול חציל של המותג איזבלה ובערב השני שמלת קולר בסגול-כחול. לא היה שם שום תחכום ובגדול - פיהוק. הצלה נרשמה בגזרת הביוטי עם וויבי קליל של גילי אלגבי ואיפור טבעי של שחר ג'רבי.

ירדן ג'רבי מפוצלת גמר הישרדות VIP. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
טוב שיש את ירדן ג'רבי בפריים טיים, פחות טוב שיש את השמלות האלו/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

אסור לפספס: ליטל סמדג'ה

המושבעת הראשונה ואחת הדמויות הכי בולטות העונה היא ליטל סמדג'ה. בדיוק כמו דמותה במהלך העונה, כזו שחייבת להראות נוכחות, כך היו גם הלוקים שלה באירועי הגמר. נתחיל עם החצי הראשון של הגמר, אז לבשה סמדג'ה חליפת מנטה מדויקת מכל הבחינות - מכנסיים באורך הנכון, צבע מעולה וגזרה מחמיאה וטרנדית. הבעיה התחילה במה שציוותה סמדג'ה לחליפה - טופ ורוד בוהק וחגורה מנומרת, שבאמת לא הבנו איך היא קשורה ללוק המוצלח הזה. מדהים איך פרט קטן יכול לחרב. בערב השני סמדג'ה החליטה ללכת עד הסוף ובחרה שמלת ערב קצרה ומנצנצת. השמלה הזו היא מהות ליטל העונה - כזו שאי אפשר לפספס, אבל אולי כדאי למתן.

ליטל סמדג'ה מפוצלת גמר הישרדות VIP. יח"צ,
אסור לפספס - ליטל סמדג'ה/יח"צ

מוכנה לחתונה המונית: אלה איילון

אלה איילון, דוגמנית בינלאומית. עם טייטל כזה היינו מצפות שהיא תביא לנו איזה יציאה מהמלתחה של מעצבי העל בפריז לאירוע גמר מגה נצפה. אבל לא, לא היה לנו פה משהו גדול מהחיים אלא שתי שמלות ערב נקיות ויפות - אבל רגילות למדי. הלוק הראשון היה שמלת מקסי סטרפלס עם שסע עמוק ומחוך צמוד של שי רוזנשטוק, מעצבת בוגרת שנקר בתחילת דרכה בצבע חמרה מוצלח והלוק השני - שמלת מקסי נוספת בצבע שחור של אלכסנדר ווטיה מבוטיק הלגה בכיכר עם שסע ומחשוף קטן באזור הבטן. חביב, סה טו.

אלה איילון מפוצלת גמר הישרדות VIP. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
ככה נתלבש לחתונה ההמונית הראשונה שתגיע. אלה איילון/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

ברבי זורחת בפריים טיים: יעל בר זוהר

תשמעו, לא משנה איזו תכנית ואיזה ריאליטי ישודר בטלוויזיה, ברגע שיגייסו את יעל בר זוהר להנחות את ראיונות הניצחון שאחרי, אנחנו כבר יכולות להכריז על מנצחת חדשה. נראה שלא משנה מה היא לובשת ואיך היא מאופרת או מה קורה בגזרת השיער - האישה פשוט זורחת בפריים טיים. בחלק הראשון של הגמר לבשה בר זוהר שמלת וואן שולדר כתומה של דניאל חג'ג' ובחלק השני הלכה על שמלת מיני קטיפתית עם מחשוף מרובע של הלגה בגוון בזוקה, שמעולם לא נראה טוב יותר. אפשר להודות לגלאם טים הצמוד שלה, לירז אגם ואלי חורי או הסטייליסטית אלכס גדרון אבל עם נתוני פתיחה כאלה, יעל בר זוהר היא המנצחת הגדולה, עוד לפני שבכלל הדלקנו את הטלוויזיה.

יעל בר זוהר מפוצלת גמר הישרדות VIP. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
וואו, וואו, וואו. יעל בר זוהר זורחת/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully