וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק לדור ה-Z: הסטייליסטית בת ה-51 ששורפת את טיקטוק

קארינה וייגיר, עורכת אופנה צרפתייה ובעלת סטייל בלתי מעורער, פתחה טיקטוק כדי להעביר עם בתה את סגר הקורונה. אבל מה שהתחיל כניסוי בלתי מזיק, הפך לחשבון מבוקש עם קרוב ל-115 אלף עוקבים, מיליוני צפיות וריאיון עם ווג. הכירו את האישה שאצלה הגיל הוא רק בראש

צילום מסך

אפשר לומר שאפליקציית טיקטוק פרצה לחיינו בסערה, גם מבלי ששהתה ולו לרגע אחד בסלולרי שלנו. נחשפנו אליה בעיקר דרך הבנות, האחייניות או האחיות הקטנות שלנו, שלידן אנו מרגישות מבוגרות בעל כורחנו. פעם היה זה האינסטגרם, אחריו הגיע הסנאפצ'אט - ואז הטיקטוק. פעורות עיניים אנו ניצבות אל מול האפליקציה הזו, מנסות להבין את מלאכת המחשבת העריכתית של בני דור ה-Z, כמו גם את כמות החזרות שלהם אל מול האייפון בעל תאורת הלד בעודם מבצעים עוד אתגר רשת מבלבל.

אך שלא תיפול רוחכן. אם חשבתן שאתן זקנות מידי לאפליקציה הסינית, תחשבו שוב. קארינה ויגייר בת ה-51, תושבת קופנהגן ועורכת מגזין אופנה, מתפעלת חשבון טיקטוק מרשים ומראה שהגיל הוא רק בראש. מאז שהעלתה את הסרטון הראשון במרץ האחרון, צברה יותר מ-114,000 עוקבים, שמצפים בקוצר רוח לסרטוני הסטייל שלה בהם היא מדגימה בחירות אופנתיות אקסטרווגנטיות.

ויגייר, צרפתייה במקור והמייסדת של שלושה מגזיני אופנת ילדים ("Kids", "Baby Kids", and "Kids Room"), החלה את הרפתקת הטיקטוק שלה כדרך להעביר עם בתה, אנושקה, את הסגר בדנמרק. אך הימים הללו הם היסטוריה רחוקה, והניסוי הבלתי מזיק התפתח אט אט לחקירה מעמיקה אחר הסטייל שלה כאישה מעל גיל 50. "אני חושבת שההצלחה של העמוד שלי נובעת מהגיל ומהמראה שלי", אמרה בריאיון לווג. "בצרפת, מהיכן שאני במקור, סטייל עליז הוא חריג לבנות 50 ומעלה".

התכנים שוויגייר מעלה לטיקטוק מגוונים ונעים בין סרטונים בהם היא נראית לובשת פריט אחד בצורות שונות ועד מדידות שלה עם בתה בחנויות מעצבים מנקרות עיניים. היא אפילו השתתפה באתגרי טיקטוק שונים, בהם "אתגר גוצ'י", בו המצולמים מנסים להיראות כמו דוגמנית המותג על ידי לבישת בגדים רנדומליים אחד על השני.

את הארון שלה היא מגדירה כ"בוטיק". לדבריה, חצי מהמלתחה שלה מורכבת מיד שנייה. "היא לחלוטין אקלקטית, עם פריטים שלי מלפני 30 שנה. לדוגמא השמלה השחורה הקטנה של ז'אן פול גוטייה, או כמה פיסים מדהימים של כריסטיאן לקרואה". כיום היא שמה עיניה בעיקר על מותגים נורדים, כמו Samsøe & Samsøe, סטין גויה וגאני, "שאת כולם אני משלבת עם פריטים מקוס, ארקט ו-& Other Stories". בארונה ניתן גם למצוא פריטי יוקרה של שאנל, מרג'יאלה וז'קמוס, "כך שבמלתחת הבוטיק הקטנה שלי אני מבזבזת מעל לשעה כל יום בבחירת בגדים, ולפעמים אני מחליפה פעמיים".

@karinavigier

New version ? Fall 2020 collection with @pinkanoushka / Printemps Polygone ##mamode ##over50withstyle ##karinavigier ##tiktokfashion ##befashion

♬ original sound - shellygarcia1

מטרת החשבון שלה בעיניה היא להעצים נשים בעשור השישי לחייהן ולעודד אותן להעז עם הסטייל שלהן, אפילו בעזרת אפליקציית הטיקטוק - בה נדמה שלבומרים הכניסה אסורה. "יצרתי אותו כדי להראות שלנשים בגיל שלי יכול להיות טעם מעולה, כסף וחופש לעשות מה שמתחשק להן, מתי שמתחשק להן. המון נשים יוצרות איתי קשר כי חשפתי דרכים אחרות ללבוש בגדים עם צבעים, צורות, בדים ושילובים מעניינים".

לטענתה, טיקטוק אינה רק אפליקציה לצעירים, ויש בה מקום ליוצרים מבוגרים יותר. "הקהל שלי מורכב מאנשים בגילאי 15 עד 75", אמרה לווג. "כולם מתעניינים באופנה וזקוקים לייעוץ ולרעיונות סטייל לחיי היומיום. זו המטרה שלי, לעשות מיקס אנד מאצ' בין מותגי יוקרה לאלו צנועים יותר בכדי להציע מראה משתלם יותר. טיקטוק היא פלטפורמה נהדרת בגלל התפוצה שלה ובגלל שאין לה פילטר. היא יותר יעילה מאינסטגרם לצורך העניין, משום שבסרטונים שלי צופים בין 40 אלף פעמים ליותר ממיליון ברחבי העולם".

כשנשאלה מהו הטרנד הבא לדעתה בטיקטוק, השיבה כי קשה לומר. "אין כל כך הרבה מגמות אופנה בטיקטוק. אבל הם יכולים לבקש מאיתנו לעשות תצוגות מסלול וירטואליות או לצלם סרטונים על תלבושות לאורך השנים. האתגר של גוצ'י היה כיף להכנה. אנשים עשו את זה בצורה הומוריסטית ושיחקו עם צבעים ושכבות. אלה אכן הקודים של גוצ'י, אבל אני העדפתי להפוך את האאוטפיט ליותר מציאותי, וזה באמת בגד שהייתי לובשת ליומיום בשמחה".

עוד בוואלה!

לא נכנע לבינוניות: הרכבנו לכן לוקים משגעים מהקולקציות החדשות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully