וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהימה על הקולב, אבל יותר יפה על הגוף: השמלה הנכונה לרכוש כשיתקרר

21.9.2020 / 7:30

מחשוף קאט-אאוט בצורה של טיפות, שרוולים תפוחים, צווארון ייחודי וכפתורי כותפות שחורים - הפאשניסטות כבר נלהבות משמלת הסריג החדשה הזו ויש מצב שאם תזמינו בזמן, השליח יצלצל בדלת בדיוק כשיגיע הסתיו

בלה חדיד בתצוגה של טום פורד בלוס אנג'לס/צילום: אינסטגרם בלה חדיד

אחת הקטגוריות החביבות עלינו פה במדור היא סיקור שמלות ויראליות שכבר סומנו על ידי הפאשניסטות באינסטגרם, והרשת כידוע מפוצצת בפריטים חדשים ובקולקציות, כך שמדובר במכונה משומנת המסננת לנו את הלהיטים הפוטנציאליים מתוך הכמות העצומה שהעולם מייצר.

הפעם הפינצטה שלנו תפסה את שמלת הסריג המושלמת הזו בגוון שמנת מבית היוצר של סלף-פורטרייט הבריטי ומותג המזוהה עם מפורסמות מקשת רחבה של קטגוריות ביניהן הגיסות קייט מידלטון ומייגן מרקל, ג'יי לו, מישל אובמה, זנדאיה, כריסי טיגן וג'סיקה בייל.

ההצלחה המטאורית של הלייבל הבריטי שהוקם לפני כשבע שנים על ידי המעצב המאלזי האן צ'ונג, בוגר מוסד האופנה הלונדוני היוקרתי סיינט מרטין, טמונה בהגשת דגמים ברמת גימור מעולה, עיצובים סופר נשיים ומחירים הוגנים ביחס לז'אנר הגבוה. מה שכבש אותנו בדגם ה-Ivory Knit Tunic שהאיט גירלז נדלקו עליו, היא העובדה שלא מדובר בפיס שטיח אדום מהסוג המזוהה עם עיצוביו של צ'ונג, אלא בשמלת סריג באורך מיני, שלא לומר טוניקה כמו בשמה המקורי.

גם המחיר, 280 פאונד או 1,250 בתרגום לשקלים, מפתיע בהתחשב בליגת המותג. הדיטיילז הקטנים כוללים מחשוף קאט-אאוט בצורה של טיפות היוצרות אפקט משולש, שרוולים תפוחים, צווארון ייחודי, כפתורי כותפות שחורים, תיפורים מחטבים וגימור תחתון מעוגל. אפשר לקחת השמלה הזו ללוק קז'ואלי כמו משפיענית הרשת הבולטת וההריונית פרניל טייסבק שבחרה ללבוש אותה ללא חזייה עם סנדלי אצבע שחורים. ויקי ראדר משפעינית נוספת המגדלת בייבי באמפ מצאה אותה גם מושלמת לסיטואציה ושילבה לצידה מגפונים לבנים במראה משוחרר.

אצלנו מזג האוויר עדיין לא ממש מאפשר להסתער עליה, ובכל מקרה אם תרצו לשים עליה את היד תאלצו להירשם ל-pre-order, שזה סוג של רשימת המתנה. כך שעד שעד השליח יצלצל בדלת יש מצב שיהיה פה סתיו אמיתי.

עוד בוואלה!

לא נכנע לבינוניות: הרכבנו לכן לוקים משגעים מהקולקציות החדשות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully