וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאם, למרות הכל: האורחות בטקס האמי שיחקו אותה בענק

21.9.2020 / 10:35

טקס האמי השנה התקיים בפורמט דיגיטלי, ברוח התקופה, והמועמדים והמועמדות לפרסים נשארו בבתיהם. למרות זאת, הם לא ויתרו על ההזדמנות לזרוח ובחרו את הלוקים הכי נוצצים שלהם. מודות, קשה לנו לבחור מצטיינת אחת

בווידאו: שירה האס בתגובה ראשונה למועמדותה לפרס אמי 2020/עריכה: שאול אדם

טקס האמי שהתקיים הלילה היה רחוק מאוד מכל מה שדמיינו. הזוכים קיבלו את הפרסים בשיחות וירטואליות, המנחים חילקו אותם באולם ריק נטול קהל והשטיח האדום כלל לא נפרס. אך למרות האווירה הרופפת, אף אחת מהמוזמנות, לא ויתרה על הגלאם הראוי לאירוע בסדר גודל שכזה. קורונה שמורונה - בהוליווד נותנים עבודה!

נתחיל מהמועמדת הישראלית לפרס, כי אנחנו הכי לוקאליות שיש - שירה האס. השחקנית הישראלית אמנם לא זכתה בפרס על תפקידה בסדרה "המורדת" של נטפליקס, אבל עצם הנוכחות בטקס היוקרתי עשתה אותנו מספיק גאות לכל השנה שהתחילה זה עתה. גם בגזרת הסטייל הצליחה האס לשחק אותה בענק כשלבשה שמלת סטרפלס פרחונית של שאנל קוטור עם חגורה עבה במרכז. לשמלה הוסיפה האס סנדלי עקב של ג'ימי צ'ו לפקטורי 54 ותכשיטים משגעים של פדני בסטיילינג משובח של סיון חימי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שירה האס - שאנל קוטור

שירה האס אמי 2020. יניב אדרי,
מטריפה/יניב אדרי
שירה האס אמי 2020. יניב אדרי,
נוצצת בתכשיטים של פדני. שירה האס/יניב אדרי

מי שכן גרפה פרס ואף הוכתרה אחת המנצחות הגדולות של הערב היא זנדאיה, שזכתה בפרס השחקנית הטובה על תפקידה בסדרה "אופוריה". זנדאיה, אחת הפאשניסטות המצטיינות בשנים האחרונות ורק בת 24, לא חסכה בלוקים והתחילה בשמלה של כריסטופר רוג'ר שכוללת חלק תחתון סגול בעל ווליום מכובד וחלק עליון שחור, שמורכב בעיקר משרוולים ומחשוף עמוק ורחב. את שיערה אספה צמוד והוסיפה ללוק נעליים מתוכשטות של כריסטיאן לובוטין ותכשיטים של בולגרי.

גם ללוק השני היה מבנה מעניין, כזה שרק זנדאיה יכולה להחזיק. חצאית A רחבה עם נקודות בסגנון רטרו, פלוס טופ מתוכשט ומנצנץ עם מחשוף וי. על האאוטפיט המיוחד אמון הפעם ג'ורג'יו ארמני, והוא נבחר בעצת הסטייליסט הצמוד לואו רואץ'. הפעם הלכה זנדאיה על תסרוקת גבוהה ומוגזמת שמתכתבת עם הוייב של החצאית, ויצרה מראה מדויק נוסף.

זנדאיה - כריסטופר רוג'ר

לוק 2 - ג'ורג'יו ארמני

זה הרגע לעצור ולהתעכב על מי שהצטרפה פיזית אל מנחה הערב, שבלי יותר מידי גימיקים נראתה משגע. אנחנו מדברות על ג'ניפר אניסטון, שחיבתה לצבע השחור ידועה, והיא החליטה שאין שום טעם בהידור יתר על המידה, כיאה לתקופה המינימליסטית בה אנחנו חיות תודות למגיפה. אניסטון בחרה בשמלת סליפ שחורה, וינטג' דיור, שמתנפנפת בכל צעידה עם מחשוף בעומק הנכון אליה צירפה ענק נוצץ ומרשים.

ג'ניפר אניסטון - דיור וינטג'

עוד מתלבשות טובות מהערב הן טרייסי אליס רוס שלבשה שמלת ראפלס זהובה של אלכסנדר ווטייר וקרי וושינגטון שבחרה גם היא בשני לוקים, ממש כמו זנדאיה, ולבשה שמלת גדילים מנצנצת של דולצ'ה וגבאנה ושמלת סטרפלס לבנה-פרחונית של אוסקר דה לה רנטה פלוס קארה מחרפן. ריס ווית'רספון בחרה בשמלה שחורה עם פפיונים מתוקים בכתפיות של לואי ויטון והוכיחה לכולם שקלאסיקת השמלה הקטנה השחורה תמיד מנצחת. יארה שהידי הלכה על שמלה של פראדה שכוללת נוצות בצבע שחור בחלק העליון ובד דמוי רשת בצבע לבן בחלק התחתון, פלוס תכשיטים של קרטייה. ערימות של גלאם מהבית - ככה עושים את זה נכון.

טרייסי אליס רוס - אלכסנדר ווטייר

לברן קוקס לבשה שמלה של מעצבת ישראלית בשם קים קסאס עמוסה בשיפונים ועיטורים מימי הפרעונים ורג'ינה קינג, שזכתה בפרס השחקנית הטובה במיני סדרה, הקטגוריה עליה התמודדה שירה האס, לבשה שמלה אקסטרווגנטית מדהימה של סקיאפרלי בכחול בוהק. תוספת של עם עיטורי אבנים ודמוי מצנח מאחור, פיס שניתן ללבוש רק לצילומים מהבית ובלתי ניתן לישיבה באולם עמוס אנשים. מי אמר שלא יצאו דברים טובים מהקורונה?

רג'ינה קינג - סקיאפרלי

לברן קוקס - קים קסאס

קרי וושינגטון - דולצ'ה וגבאנה

לוק 2 - אוסקר דה לה רנטה

ריס ווית'רספון - לואי ויטון

יארה שהידי - פראדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully