וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבינג' של יום כיפור: 5 סדרות מלאות סטייל שכל פאשניסטה חייבת לראות

27.9.2020 / 7:15

אם אתן לא מאלה שצמות ביום כיפור, ואתן מעדיפות בינג' טלוויזיוני - יצרנו לכן רשימה של 5 סדרות עם המון סטייל והשראה. זאת שיורדת מהמסך, זאת שחוזרת - והאחת שתספק לכן תכניות להמשך הסגר

טריילר "אופוריה" של HBO/HBO

יום כיפור תופס אותנו השנה תוך כדי סגר הקורונה, והוא בטוח יהיה שונה מכל מה שהכרנו. למרות זאת, המהות לא משתנה - יום כיפור זה יום של חשבון נפש. ואולם, אנחנו מאמינות שכל אחד ואחת יכולים לבחור את הדרך המתאימה להם לערוך את אותו טיהור פנימי. אחת הדרכים זה בינג' טלוויזיוני, כי לפעמים צריך לקחת פסק זמן מהטירוף ולשקוע. כדי להקל את המשימה ולמנוע שוטטות ארוכה בניסיון לאתר את הסדרה הנכונה לבינג', החלטנו לבחור עבורכן 5 סדרות אופנתיות שכל פאשניסטה וחובבת סטייל חייבת לראות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מתקתקה למות: יאנגר

הסדרה "יאנגר", כן, כך היא גם נקראת בעברית, מגוללת את סיפורה של לייזה מילר, אישה בשנות ה-40 לחייה שמחליטה להעמיד פנים שהיא בת 26 כדי להתקבל לעבודה בהוצאת ספרים. לסדרה יש כבר 6 עונות והשביעית בדרך. כל פרק קצרצר, 25 דקות לערך, והעלילה כל כך קלילה, מתוקה וכיפית שהפרקים פשוט יטוסו לכן. כמויות הסטייל הניו יורקי בסדרה יגרמו לכן לפנטז דחוף על טיסה לתפוח הגדול ויעוררו בכן רצון עז להחליף את כל המלתחה. בין שלל סיפורי האהבה, הקומדיה והדרמה - יש כל כך הרבה רגעי סטייל. בסדרה מככבת גם הילארי דאף, שמגלמת את קלסי פיטרס, הקולגה והבסטי של לייזה, שאותה מגלמת סאטון פוסטר. המלבישה היא ללא ספק אחת המצטיינות שפגשנו.

לחמם מנועים לקראת החידוש: אחת שיודעת

הסדרה האייקונית "אחת שיודעת", או בשמה האמריקני והפופולרי - גוסיפ גירל, זוכה השנה לחידוש של עשרה פרקים, וזה הזמן לחזור אחורה ולראות את שש עונות הסדרה שוב. מהרגע שבו שבה סרינה ואן דר וודסון (הלוא היא בלייק לייבלי) לאפר איסט סייד של מנהטן בתחילת הסדרה, דרך הדרמות עם בלייר וולדורף (לייטון מיסטר) ועד הפרק האחרון שסוגר את כל המעגלים - ומגלה מי זו בעלת הבלוג הסודי "אחת שיודעת" (ואנחנו נזהרות לעשות פה ספוילרים). מדובר בסדרה שמקדשת אופנה, שופינג ובגדי מעצבים, ומרימה לבנות נוער עשירות שכסף הוא לא שיקול בבניית המלתחה שלהן. גם אם היינו רוצות לבחור רגע סטייל אחד מנצח מהסדרה הזו - מדובר במשימה בלתי אפשרית. מי שטרם ראתה - להשלים ויפה שעה אחת קודם.

השראות ביוטי נחוצות: אופוריה

מדהים ש"אופוריה" בגרסתה הישראלית המקורית לא הצליחה להמריא, אבל בגרסה אמריקנית פלוס זנדאיה בתפקיד הראשי (והיוש לרוני דלומי בגרסה הישראלית), הסדרה הזו לא מפסיקה לקטוף פרסים ושבחים. הטיינאייג'ריות הסוררות שמככבות בסדרה האפלולית "אופוריה", שבמרכזה קבוצת תלמידי תיכון שמחפשת סקס סמים ועוד קצת סמים - אוהבות להתלבש הכי אקסטרים שיש. עכשיו, מילא הבגדים, אתן ראיתן את האיפור? אם מישהי מכן משתגעת בסגר ורוצה להשתעשע עם מגירת האיפור שלה, הסדרה אופוריה בגרסתה האמריקנית היא צפיית חובה. שלל צלליות צבעוניות, נצנצים, איילינרים מוגזמים, ניאונים, שיבוצי אבנים, פנינים ויהלומים וכל סגנון מופרך ככל שיהיה - מצא את מקומו על המסך באופוריה.

יורדים מהמסך: משפחת קרדשיאן

מה עוד לא נאמר על תכנית הריאליטי ששינתה את האנושות - "משפחת קרדשיאן"? בתחילת החודש הודיעו בנות המשפחה כי התכנית תסתיים לאחר 20 עונות, וזו בשורה שהצליחה לטלטל את העולם. אפשר להגיד הרבה מאוד מילים על בנות משפחת קרדשיאן ותכנית הריאליטי בהובלתן. אפשר לדבר על כמה שהן טראש, לומר שהן מקדמות ערכים ריקים מתוכן, שהן מתעסקות בנראות יותר מבכל דבר אחר ושאין בריאליטי הזה טיפת עומק. אבל לדבר אחד אי אפשר להתכחש: הן הצליחו למנף את עצמן היטב מהפרק הראשון ועד כה, הפכו לנשים מצליחות, עצמאיות ומשפיעות בשלל תחומים. רגע לפני שהתכנית מסתיימת, אפשר לנצל את הזמן הפנוי לבינג' ארוך שיזכיר לנו איך הכל התחיל ומה קרה בדרך, ועד כמה הן השתנו (בעיקר חיצונית, אבל לא רק) לאורך השנים. לא מבטיחות שתסיימו עד צאת החג.

גלאם תקופתי: הוליווד

מי שמחפשת אסקפיזם בדמות סטייל תקופתי וצרות של פעם - הסדרה "הוליווד" בול בשבילה. מדובר במיני סדרה, שבעה פרקים סך הכל, כך שמדובר בבינג' נוח למי שיש לה עוד תכניות ליום הכיפורים כמו אוויר צח בפארק הסמוך לבית (מרחק קילומטר, רק מזכירות) או קריאת ספר. הסדרה "הוליווד", שעוקבת אחרי יוצרי קולנוע בתקופה שאחרי מלחמת העולם השנייה, תחשוף אתכן לסטייל של שנות ה-50, ממש לא בסגנון של "מד-מן" באווירת הסיקסטיז, אלא הרבה יותר גלאם - הוליווד גלאם. סביר להניח שהעלילה לא תגרום לכן לפנטז על מה שהיה פה פעם, אבל האאוטפיטים לגמרי כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully