וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ככה השתגענו: העונה הזו תהיה בסימן מחשופים מוזרים

רבות דובר על מחשופים ועל האופן בו הם יכולים לשדרג את ההופעה הכללית, אך גם לשבש ולהוזיל אותה. בין שלל המחשופים שתופסים תאוצה, מחשוף הפאזל, או "טרנד המרחב השלילי", כמו שאחרים הספיקו לכנותו הצליח לאתגר את כל מה שידענו על עצמות הבריח שלנו

בלה חדיד בתצוגה של טום פורד בלוס אנג'לס/צילום: אינסטגרם בלה חדיד

מחשוף הוא מוטיב מעט מורכב בעולם האופנה ואף יותר בעולם הסטיילינג. הרבה ממנו ייראה זול, מעט ממנו יתן מראה חנוט. נכון, לא חסרים מעצבים שייקחו את האלמנט לאקסטרים, אך מה שמניע אותם בסופו של יום הם ההמונים והרדי-טו-וור שלהם. הרי איש לא מתכוון ללבוש סתם כך קוטור השמור למסלולים אם לא מדובר במט גאלה (או בגאגא).

המחשוף הוא אכן מוטיב שאיך נאמר, שומר אותנו בתלם, על קצות האצבעות, מוליך אותנו בין טיפות הטוב טעם למוגזם, ובמשך השנים התגלה אלינו אליו בצורות רבות ומגוונות. המפורסמים שבמחשופים הוא הווי וכן המחשוף המעוגל. בשנים האחרונות נראו גם מחשופים מרובעים, מחשופי גב עמוקים, מחשופי רשת ומחשופי קשירה. אך אולי המחשוף המפתיע והיצירתי מכולם, אליו נחשפנו הרבה הודות לטיקטוק ולאינסטגרם, הוא "מחשוף הפאזל" (או: "טרנד המרחב השלילי"). מחשוף זה מכונה כך בשל המראה המדמה חתיכת פאזל חסרה או איזה גוש גדול שנחתך מהבגד עצמו, מה שיוצר אפקט של, ובכן, מרחב שלילי.

הטרנד נצפה בשמלות ערב, אך גם בסריגים ובטופים יומיומיים, כשהמשותף להם הוא בעיקר הצבע השחור, זאת בשל הקונטרס המעניין בין גוון חיתוך הבד לצבע הגוף. הופעות האינסטגרם של המחשוף הזה לא הגיעו מוואקום, והוא נראה כבר לפני כמה חודשים על מסלולי הסתיו/חורף של מוגלר, khaite, וסן לורן, וכן בקולקציות של מותגים קטנים יותר כמו רקטו וגאד סייב קווינס, שיצרו את הווריאציות שלהם למחשוף הגיאומטרי.

חשוב לומר כי כמו כל מחשוף, גם במחשוף הפאזל על פרשנויותיו השונות, ניתן למצוא כאלה שיותר מתקבלות על הדעת מבחינת הפרקטיות שלהן, אך גם כאלה השמורות לאירועים גרנדיוזים בהם היד על רמת החשיפה קלה יותר (האמת ששכחנו כבר איך הם מרגישים). אבל איך שלא תסתכלו על זה, מדובר בפוטנציאל סטייל שומט לסתות לקראת הסתיו המתקרב. אם אתן לחוצות מאובר חשיפה - בלייזר מעל, או ז'קט עור מדויק תמיד יעדנו את ההופעה.

חולצת רשת של מנגו לטרמינל X ב-219.90 שקלים

חולצת רשת מחשוף מנגו - 219.90 שקל. מנגו, אתר רשמי
בזהירות עם הסייד בוב/אתר רשמי, מנגו

שמלה של סן לורן לפקטורי 54, 14,990 שקלים

שמלה סן לורן  לפקטורי 54 - 14,990. סיימון אלמלם, אתר רשמי
לחלום שיצאתן מהמסלול/אתר רשמי, סיימון אלמלם

טופ של ברשקה, 149.90 שקלים

חולצה טופ ברשקה 149.90 שקל. יח"צ, אתר רשמי
אופציה שפויה בלבן/אתר רשמי, יח"צ

שמלה של סאמפל, 2,600 שקלים

סמפל שמלה - 2,600 שקל. יח"צ, אתר רשמי
לכאלה שאוהבות ללכת על הקצה/אתר רשמי, יח"צ

שמלה של ולנטינו לפקטורי 54, 6,290 שקלים

שמלה שחורה ולנטינו לפקטורי 54 - 6290 שקל. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
כמובן שבלי הכפפות, הא?/אתר רשמי, יח"צ חו"ל

עוד בוואלה!

הצצה ראשונה לקולקציה החדשה של אלון ליבנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully