וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיכה של ג'ניפר, הגלאם-טים של שירה: הרגעים שפספסתם בטקס האמי

25.9.2020 / 7:30

אחרי שסיימנו להתלהב מהשמלות של השטיח האדום הווירטואלי של טקס האמי, התפנינו להתרכז בכמה סיפורים מעניינים שקרו מאחורי הקלעים. מהפרגון של ווג לישראל, דרך ההכנות של ג'ניפר אניסטון ועד המחאה השקטה אבל הרועמת של אחת המועמדות לפרס

בווידאו: שירה האס בתגובה ראשונה למועמדותה לפרס אמי 2020/עריכה: שאול אדם

טקס האמי התקיים השבוע באופן דיגיטלי ושינה את כל מה שהכרנו על אירועי שטיחים אדומים. אבל למרות שלא נרשמה התקהלות באיזה אולם מפונפן בלוס אנג'לס, האורחים והאורחות שנשארו בבתים או בבתי מלון פוטוגניים קרוב לעיר מגוריהם והצטרפו אל הטקס מרחוק, התלבשו והתארגנו כאילו מדובר באירוע ממשי עמוס צלמי פפראצי ועיתונאים. אחרי שסיימנו להתלהב מהשמלות המוצלחות שראינו בטקס, וברגע שהבנו שאין לנו עוד אירועים מהסוג הזה בזמן הקרוב, החלטנו לחפור ולנבור קצת במה שקרה בטקס, לפניו ואחריו - ולהביא לכם חמש אנקדוטות שכנראה פספסתן כשהייתן שקועות בבהייה בלוקים הנוצצים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ההתארגנות הזוהרת של ג'ניפר אניסטון

כל כוכבת הוליוודיות יודעת שההכנות ליום של שטיח אדום מתחילות כבר בבוקר עם טיפולי פנים, מסאז'ים לגוף ולנפש ותזונה מאוזנת שלא תכביד על הבטן בערב עצמו. מי שחשפה את בוקר ההתארגנות שלה ועל הדרך התבדחה קלות היא ג'ניפר אניסטון, שהעלתה לאינסטגרם תמונה במסיכת פנים מעולמות הביוטי ופחות מעולמות הקורונה, פלוס כוס שמפניה. לצד התמונה כתבה אניסטון: "במסיכה השנייה שלי". מותג הביוטי מאחורי המסיכה נקרא 111Skin's ועלות חמישה דפים כאלו עשירים בכל טוב - 135$. מאחלות לעצמנו תמיד להיות במסיכות כאלו ולא בכירורגיות.

הסיפור המצחיק על השמלה הישראלית

השחקנית לברן קוקס לבשה לטקס האמי אאוטפיט של המעצבת הישראלית קים קסאס ונראתה מדהים. אחרי הטקס היא חשפה כי חיכתה חודשים ארוכים ללבוש את הלוק הזה - אבל תקלה קטנה בדרך שיבשה את התכניות. מתבר כי קוקס שמה עין על הלוק כבר לפני שנה כמעט וביקשה ללבוש אותו לטקס גלובוס הזהב בינואר האחרון. המעצבת שלחה את הדגם לשחקנית, והוא פשוט לא הגיע. "זה היה מוזר. המעצבת שלחה את הבגד מישראל אבל היו עיכובים בדואר והוא הגיע רק ביום שני שאחרי הטקס. זה באמת אחד הדברים הגרועים שיכולים לקרות", סיפרה הסטייליסטית הצמודה כריסטינה פאצ'לי. והרי מי מאיתנו לא מכירה את התחושה שאת בונה על בגד מסוים והוא מתעכב לו בדואר? קוקס לא רצתה לוותר על הלוק שמצא חן בעיניה וחיכתה להזדמנות הנכונה ללבוש אותו, עד שזו הגיעה ממש השבוע. הנה בנות, לא רק אתן סובלות מדואר ישראל.

כששירה האס קיבלה פרגון מווג

שירה האס הישראלית משגעת את העולם בזמן האחרון. על אף שהיא לא גרפה את פרס השחקנית, בווג החליטו לפרגן ולעשות עליה כתבת "מאחורי הקלעים", שחושפת את בוקר ההתארגנות לטקס. במגזין החמיאו ללוק הנבחר, כולו בחסות שאנל קוטור, לצד סנדלי עקב של ג'ימי צ'ו לפקטורי 54 ותכשיטים של פדני. "זו הייתה אהבה ממבט ראשון", תיארה שירה האס את שמלת הסטרפלס הפרחונית שלבשה. במגזין נכתב כי נדרשו 1,200 שעות ליצור את הפיס, שכולל חרוזים, אבנים, רקמה וקישוטים נוספים. בכתבה של ווג נחשפו תמונות מההתארגנות לטקס שצילם הצלם הישראלי יניב אדרי במיוחד עבור המגזין. זו אגב ההזדמנות לפרגן לצוות הישראלי שעמל על הלוק של שירה: הסטיילסטית סיון חימי, המאפרת ספיר ורובל ומעצב השיער עדן ירושלמי.

השמלה שעברה לכם מתחת לרדאר

בטקס האמי הנוכחי היו כל כך הרבה שמלות מוצלחות, שממש התקשינו לבחור מצטיינת. אלא שבין כל הלוקים המעניינים, יש שמלה אחת שעברה לנו מתחת לראדר, בעיקר כי הלובשת היא לא אחת מהנשים הכי מפורסמות שיש לקהל הישראלי. למרות זאת, החלטנו לעשות תיקון ולחשוף אותה עכשיו. אנחנו מדברות על השמלה בעיצובו של כריסטיאן סיריאנו שלבשה השחקנית רובין תדה - שמלה נפוחה בצבע חמרה עם מחשוף עמוק ושרוולים תפוחים. אחת המדויקות והיפות שראינו.

המחאה השקטה של Black lives matter

השחקנית האפרו-אמריקנית איבון אורג'י החליטה להשתמש בתסרוקת שלה לטקס האמי כדי להעביר מסר חשוב ובועט. אורג'י, שהייתה מועמדת לפרס, הגיעה לטקס הווירטואלי כשחלק משיערה מגולח בצורת הלוגו של תנועת Black lives matter. בכך, היא הביעה תמיכה במאבק של התנועה ומשכה את תשומת הלב לעשייה החשובה בנושא אפליית אוכלוסיית השחורים בארצות הברית. בלי לעורר פרובוקציה גדולה ובדרך יצירתית למדי, הצליחה אורג'י לנקוט עמדה במאבק, להצהיר הצהרה של תמיכה ולהעביר מסר מחאתי למיליוני הצופים בצורה שקטה - אך רועמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully