וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת ולתמיד: עדן פינס חושפת איזה שינויים היא עשתה בפנים שלה

עודכן לאחרונה: 5.10.2020 / 12:16

הדוגמנית הלוהטת עדן פינס ענתה לשאלות העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה והחליטה להתמודד עם השמועות על ניתוחים, הזרקות ושינויים שעברה. אז איפה הייתה התערבות של הד"ר? התשובה בפנים

עדן פינס - שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי/אינסטגרם

לפני שנה וחצי, אפריל 2019, הושבנו את האיט גירל הישראלית עדן פינס, 23, לשיחת ביוטי מעמיקה. "עשית בעבר הזרקות, חומצות או בוטוקסים למיניהם?", שאלנו אותה. והיא ענתה - "לעולם לא נגעתי או שפצרתי שום איבר בגופי או בפנים, אבל מי שצריכה - בכיף. זה לא דבר פסול ואפילו לפעמים מאוד נחוץ ומוסיף, מי שלא ממש צריכה שתשתדל להימנע".

מאז נראה כי דברים השתנו, ואתמול (ראשון) החליטה פינס לחשוף קבל עם ואינסטגרם את מה שמעניין באמת. השקט בחופשה הפוטוגנית ביוון הכניס את הדוגמנית לאווירה שיתופית והיא בחרה להעלות תיבת שאלות המאפשרת לעוקבים ולעוקבות להפנות אליה כל שאלה בכל נושא שיש. היכונו לחטטנות שיא בעוד 1,2,3. "עשית ניתוח אף?", שאל אחד הגולשים, "מתחת את הגבות ואת הלחיים?", ועוד שלל שאלות על שינוי במראה החיצוני עליהן ענתה פינס במילה אחת: "לא", והוסיפה בקטן: "חוץ מניתוח להסרת שומה בצוואר בגיל 15".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

החלק המעניין הגיע בהמשך, אז התקבלה השאלה: "עשית משהו בפנים?". פינס ענתה: "היום אפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד ואענה לכולכן אחרי ששאלתן אותי 71651618199 פעם - כן". העוקבים לא נשארו אדישים וחידדו - "איפה עשית את השפתיים המושלמות שלך?". זה הרגע בו החליטה לפזר פינס את הערפל סביב נושא השפתיים החושניות שלה וענתה בכנות. "מילאתי את השפתיים בחומצה היאלורונית אצל אהוב ליבי שאני ממליצה עליו ברמות על חלל. ד"ר אמיר זרח".

ברצף הסטוריז שהעלתה לאינסטגרם חשפה עוד פרטים על שגרת הטיפוח שלה, כמו למשל איך היא מסדרת את התלתלים, באיזה מוצרי קוסמטיקה היא משתמשת ביומיום, מי עומד מאחורי הציפורניים שלה וכמה פעמים היא מתאמנת בשבוע. את הסטורי היא סיימה בכך שהיא עתידה להשיק מותג ביוטי חדש בשם פיפי (FIFI), אז אולי בעצם כל רצף השאלות הזה נועד להביא אותנו לבשורה הספציפית הזו. תאריך ההשקה טרם נחשף כמו גם מה בדיוק יכלול המותג החדש של פינס, אבל אנחנו נמשיך כמובן לעקוב.

עוד בוואלה! אופנה

לא סתם היא 'איט גירל': הלוק המנצח של עדן פינס

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully