וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ויזל מדגימה איך להחליף שעון חורף בסטייל?

בשיתוף הבורסה לתכשיטים

25.10.2020 / 13:56

אחד האקססוריז שאנחנו בשום פנים ואופן לא מוכנים לוותר עליו הוא השעון וברשת הבורסה לתכשיטים מציעים לכם קולקציה מיוחדת, שמתאימה בדיוק לחורף

הזמן קיבל בשנה האחרונה משמעות חדשה ואחרת - מצד אחד זה מרגיש כאילו יש לנו יותר מדי ממנו, וברגעים אחרים, אנחנו מרגישים כאילו אנחנו רודפים אחרי הדקות, לא מספיקים שום דבר.

וזה אולי יפתיע חלק מכם, אבל ממש בעוד כמה ימים נצטרך להזיז את המחוגים (כן, כבר!) ולהעביר את השעונים שלנו לשעון חורף. האמת שיש בפעולה הזו משהו מנחם ודווקא מרגש - כי אם כבר לבלות בבית, אז שיהיה בזמן שבחוץ קריר וסגרירי, ויש סיבה ואפילו רצון להישאר בבית עם פוך וסדרה טובה.

וזו בדיוק הסיבה שאחד האקססוריז שאנחנו בשום אופן לא מוכנים לוותר עליו, גם לא במציאות מוזרה ואחרת - הוא השעון שלנו. ולמרות שבשנים האחרונות יש לנו דרך פשוטה לבדוק מה השעה בכל רגע, וזה על ידי הצצה מהירה על צג הטלפון שממילא נמצא ביד, על פי נתונים של רשת הבורסה לתכשיטים, מסתבר שבשנים האחרונות חלה דווקא עלייה משמעותית בצריכת שעוני האופנה בישראל, נתון שאולי נשמע מוזר אבל אם חושבים על זה לרגע - הגיוני לחלוטין.

ברשת הבורסה לתכשיטים מספרים ששעוני האופנה נחשבים לאקססורי לגיטימי ואפילו הכרחי והם נקנים ממש כמו עוד תכשיט שאמור להוסיף טוויסט ואופי ללוק. זו בדיוק הסיבה שהיום אנשים לא מסתפקים בשעון אחד, אלא משקיעים בכמה סגנונות וצבעים כדי שיוכלו להתאים את השעון לכל אאוטפיט, צבע או עונה. ולכבוד החלפת השעון ניתן גם ליהנות ממבצע מיוחד ברשת של עד 40% הנחה על מגוון מותגי השעונים באתר ומשלוח עד הבית ללא עלות.

כדי לעשות קצת סדר בסגנונות ובמחירים, יצרנו עבורכם את המדריך השלם לכל השעונים שתצטרכו בעונות הקרובות:

שעוני אופנה: מדובר בשעונים שעולים בממוצע כ-600 ₪ והעיצוב שלהם אופנתי וטרנדי, ועם זאת כזה שמתאים גם למשרד וגם ליציאה בערב. אחד המותגים האהובים והמוכרים ביותר בקטגוריה הוא French Connection, מותג אנגלי שמציע מגוון רחב של סגנונות, מערבב חומרים וצבעים ומציע אינספור רצועות מיוחדות ועיצובים מפתיעים יחד עם מבחר של שעונים קלאסיים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

הבורסה לתכשיטים - שעונים - 1. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 1/הבורסה לתכשיטים

שעוני אופנה יוקרתיים: כשמדובר בשעוני אופנה שמשדרים סטייל אקסקלוסיבי ויוקרתי, המותג הגדול ביותר שעולה הוא ללא ספק VERSACE, עם שעונים שמביאים איתם את העיצוב המודרני, האופנתי והבוטה שמזוהה עם בית האופנה האיטלקי. קולקציות השעונים מיוצרת עם מנגנונים שוויצריים ומציגה רצועות עור בקשת צבעים עצומה, עיצובים עם רצועות מתכת STAINLESS STEEL, עם עיטורים, יהלומים, אבני חן ושילובים של מגוון חומרים. חלקם מתכתבים באופן מושלם עם האופנה הבינלאומית, כמו בדגם בהשראת בשמלה הנצחית של ג'ניפר לופז, ואחרים מעוטרים בסמלים האיקוניים של המותג - ה"מדוזה" וה"גרקה" המוכרים. כולם משמשים לא רק כשעון, אלא כפריט אופנתי וסמל סטטוס לכל דבר, בין אם מדובר באישה חובבת אופנה או מנכ"ל חברה.

שעון ורסאצ'ה מקולקציית Frame Medusa - הקולקצייה מהשמלה האייקונית של ג'ניפר לופז

הבורסה לתכשיטים - שעונים - 2. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 2/הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 3. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 3/הבורסה לתכשיטים

שעונים קלאסיים: בין אם זהו שעון מיוחד או שעון "יומיומי", השעונים הקלאסיים לרוב יהיו עם רצועות עור חומות/שחורות/כחולות/לבנות או רצועת מתכת מוזהבת או כסופה. זהו השעון שיתאים לכל אאוטפיט וישדר אלגנטיות לא מתאמצת ממש כמו טבעת יהלום או צמיד טניס.

אחד המותגים המזוהים ביותר עם העיצובים האלו הוא דוקסה (DOXA), מותג שוויצרי שמציע עיצוביים מתוחכמים ואלגנטיים לנשים ולגברים במחירים אטרקטיביים. ניתן למצוא כאן קולקציות תואמות לגבר ולאישה שמתאימים במיוחד כמתנות זוגיות לאירועים מיוחדים, בין אם בין בני הזוג או כמתנה לאירוע זוגי, שעונים מכניים, שעוני כרונוגרף עם חוגות נוספות הנמצאות בתוך השעון ושעונים אוטומטים.

שעון Doxa כרונוגרף מקולקציית Slim Line - ב-1,990 ₪

שעון Doxa מקולקציית BLUE STONE - ב-1,490 ₪

שעון DOXA לאישה מקולקציית CALEX - ב-2,645 ₪

הבורסה לתכשיטים - שעונים - 4. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 4/הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 5. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 5/הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 6. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 6/הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 7. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 7/הבורסה לתכשיטים

קלאסי במהדורה מוגבלת: עם כל הכבוד לקלאסיקה, לפעמים אנחנו רוצים אקססורי על זמני, אבל עם טוויסט ייחודי שאין לאף אחד אחר. במקרה הזה הבחירה המושלמת היא קולקציות מיוחדות שמיוצרות במהדורה מוגבלת וממוספרת בכל העולם. כל אחת מאותן קולקציות בעלת פונקציה טכנולוגית מתקדמת וייחודית או משחזרת דגמי רטרו מהעבר הרחוק והעשיר של המותג, כך שהשעון הוא נצחי, אבל לגמרי ייחודי.

קלאסיקה יוקרתית: גם כאן ניתן למצוא קולקציות מוגבלות - שעוני Limited Edition מבית מותגי על שמגיעים מצוידים בפונקציות טכנולוגיות מיוחדות, עשויים מחומרים יקרים כמו זהב או משובצים יהלומים או אבנים יקרות אחרות. אחד מהם הוא ה- Blue Planet GMT - LIMITED EDDITION שמראה את השעה בכל העולם באמצעות סיבוב טבעת ושעוני ה-TELEMETER שמאפשרים לחשב את מהירות הקול, מרגע שנשמע או נראה ועד שמגיע בטכנולוגיה בהשראת שעונים מתקופת מלחמת העולם השניה, כשנאלצו לחשב זמן נפילת פצצה, דבר שהיה מאפשר לגלות היכן נמצא האויב. כי לא משנה איזה שעון תבחרו - בין אם מדובר בעיצוב אופנתי וטרנדי, קלאסי או כזה שיהפוך לנושא השיחה בחדר, העיקר שהשעון יתאים לכל מה שתבחרו ללבוש, וחשוב יותר - לאופי ולאישיות שלכם.

הבורסה לתכשיטים - שעונים - 8. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 8/הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 9. הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים - שעונים - 9/הבורסה לתכשיטים
בשיתוף הבורסה לתכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • שעונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully