וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנופפת מהסלון: מרגו רובי כבשה את התצוגה של שאנל - והיא אפילו לא נכחה במקום

7.10.2020 / 12:30

כבר הרבה זמן שלא ראינו את מרגו רובי, אז היא החליטה לצאת ממקום המחבוא שלה ולהגיע, באופן וירטואלי אמנם, לתצוגת האופנה של שאנל בשבוע האופנה בפריז. מושלמת גם בלי לצאת מהבית

צילום מסך

אם יש מישהי שהתגעגענו אליה בזמן האחרון, הרי שמדובר במרגו רובי. השחקנית האוסטרלית הלוהטת, שכל דבר שהיא לובשת נראה עליה נפלא, ירדה למחתרת בתקופת הקורונה. אם לא תפעול אינטנסיבי של רשתות חברתיות - היו לנו מעט מאוד הזדמנויות לראות כוכבות שאנחנו אוהבות את הסטייל שלהן. בעוד ישראל שקועה עמוק בתוך הסגר השני שלה - בעולם כבר יש ניחוח של חזרה לשגרה. כך קרה שלשבוע האופנה בפריז, ובמיוחד לתצוגה הנחשבת של שאנל, הגיעו כמה כוכבות מעניינות.

מרגו רובי, שמשמשת שגרירה של שאנל ומרבה ללבוש בגדים של בית האופנה הצרפתי, הוזמנה גם היא לתצוגת אביב-קיץ 2021 של המותג. אלא שהיא, בניגוד לאורחות אחרות שהגיעו פיזית במלוא הדרן, העדיפה לוותר על התענוג של טיסה לחצי השני של העולם ובשל אילוצי קורונה, נשארה בבית. בית האופנה הצרפתי כמובן שלא ויתר על הנוכחות של רובי ושילב אותה בקהל באופן וירטואלי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גם קירסטין סטיוארט וכוכבת הקיי פופ קים ג'ני הצטרפו לתצוגה באופן וירטואלי ובשאנל התגאו ביכולת שלהם "למזג בין חוויה פיזית לדיגיטלית". להופעה הווירטואלית שלה מרגו התארגנה עד הסוף, מכף רגל ועד ראש - טוטאל לוק שאנל כמצופה. הבחירה של רובי, הסולידית במיוחד יש לציין, כללה מכנסיים קצרים בצבע שחור וז'קט בצבע שמנת עם נגיעות בשחור - סט מקולקציית ריזורט 2021. בגזרת הנעליים נבחרו נעלי בובה נוחות בצבע שחור עם פתח באזור העקב. כי בכל זאת - כשאת בבית אפשר לחלוטין לוותר על העקבים. רובי הצטלמה בביתה ומאחורי התמונה שלה נשתל רקע לבן עם שם בית האופנה. בסרטון שעלה לחשבון האינסטגרם של שאנל אמרה: "היי, אני מרגו רובי והרגע צפיתי בתצוגה של שאנל. זה היה מדהים. שילוב של צבעי שאנל קלאסיים עם נגיעות ניאון. זה היה כיף ואמיץ, ואחרי כל הזמן הזה אני שמחה לראות שוב בגדים".

עוד בוואלה! אופנה

השחקנית הישראלית שזכתה ללבוש שאנל הוט קוטור לשטיח האדום בוונציה

לכתבה המלאה

האורחות הנוספות שהגיעו פיזית לאירוע, כמו לילי רוז דפ, ונסה פרדיס וקלואה הרושה, זכו לראות מה מתוכנן לנו לקיץ הבא לפי שאנל. וירג'ין ויארד, מי שירשה את תפקיד המעצבת הראשית של שאנל לאחר מותו של קרל לגרפלד, הרימה תצוגה שהמסלול שלה כולו בלבן כשאותיות עם שם המותג היוו את התפאורה. זו גם הבשורה העיקרית של בית האופנה - תראו אותו, וכמה שיותר. מתקפת לוגואים, שחוזרת על עצמה אצל שלל בתי אופנה, מקבלת ביטוי גם כאן. הרבה סגנונות אייקונים של שאנל כמו הבדים המזוהים, חליפות הטוויד והתיקים הקלאסיים נראו על המסלול, צבעוניות רכה בעיקרה באפור-לבן-שחור עם נגיעות ניאון והרבה ורוד, בשביל עתיד אופטימי. מה עוד זיהינו? מתח מאוזן בין חספוס לרומנטיקה, הרבה פנינים, נצנוצים במידה הנכונה, קרופ-טופים שנשארים באופנה ונגיעות של צווארונים - אחד הטרנדים לסתיו הנוכחי. המשאלה שלנו לקיץ הבא: שנוכל לצאת מהבית וללבוש את כל הבגדים האלה.

שאנל לילי רוז דפ שבוע האופנה פריז. GettyImages
עם ג'ינס, ז'קט ורוד וטופ פרחוני. לילי רוז דפ בתצוגה של שאנל/GettyImages
שאנל שבוע האופנה פריז ונסה פרדיס. GettyImages
גם בין האורחים שהגיעו לתצוגה בפריז. ונסה פרדיס/GettyImages
שאנל שבוע האופנה פריז קלואה הרושה. GettyImages
הכי סטייל מחוץ למסלול. קלואה הרושה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully