וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות ליום ההולדת: בלה חדיד במייקאובר חדש

8.10.2020 / 13:00

הטופ מודל בלה חדיד התחילה בחגיגות יום הולדת ה-24 מוקדם מהרגיל. בתכנית: שינוי דרסטי בשיער, בילוי עם חברים בפיצריה בברוקלין ולוק שנוי במחלוקת עם ג'ינס קרעים ועליונית מוגזמת

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

מחר תחגוג בלה חדיד באופן רשמי את יום הולדתה ה-24. יודעת כל חובבת אירועים, שלימי הולדת יש נטייה להימתח ולהפוך לשבוע יום הולדת. נראה כי גם חדיד חובבת את התופעה שכבר אמש (רביעי) יצאה עם חברים כדי להזניק את החגיגות. שינוי מרענן לפני יום הולדת הוא חיוני כמובן וקצת לפני החגיגות קפצה למספרה בכדי להיפטר מהקארה החום הקלאסי ולהפתיע את החברים (ואת צלמי הפפראצי) בתסרוקת חדשה.

חדיד פופרצה במספרה בניו יורק כשהיא מורחת גוונים, כשהתוצאה הסופית לא מוצלחת במיוחד מוכרחות לציין, אליהם התווספו גם תוספות שיער ארוכות בחום דבש. לפני כשבוע ראינו אותה עם קארה קצר בתצוגת הלנז'רי של סוואג' פנטי של ריהאנה, ואם נגלול רגע בפיד ניזכר שרק בשנה האחרונה היא עברה מחום כהה לבלונד, שטני, גוונים עדינים על מסגרת חומה ואפילו קארה שחור. אפשר היה להסתפק רק בגזירת קצוות, הא?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בלה חדיד תוספות שיער. splash
מיותר. בלה חדיד עם גוונים בהירים ותוספות שיער/splash

אחרי שסיימה להתפנפן, בחרה חדיד את האאוטפיט לקדם יום ההולדת שלה: ג'ינס מוצלח בניחוח ניינטיזי בגזרה ישרה עם קרעים בברכיים, קרופ-טופ לבן ומעליו טוניקה שקופה עם שרוולים ארוכים בגוון כסף-אפרפר. אקססוריז טובים התווספו ללוק: חמש שרשראות וטבעות גדולות וכן מסיכת פנים שחורה של המותג Evolvetogether, בעיצובה של סינתיה סאקאי שכבשה לאחרונה את הוליווד. כוכבות רבות נראו עוטות אותה על פניהן, בהן קאיה גרבר, קארה דלווין, ג'ניפר לופז, היילי ביבר, קייטי הולמס ואמילי רטאייקאוסקי. את העיניים שניתן היה לראות מבעד למסיכת הפנים, איפרה חדיד בכבדות בצבעי חום-כתום ואף הוסיפה עיפרון שחור להדגשה בתוך העין. רוקנרול.

את תוספת הבלינג-בלינג ללוק אפשר היה למצוא בתיק המנצנץ של אלכסנדר וונג שאחזה חדיד בידה. בעבר נצפתה גם אחותה ג'יג'י עם אותו התיק וכן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שגם לסטורמי וובסטר, בתה בת השנתיים של קיילי ג'נר, יש את אותו התיק בדיוק. הלוק כולו כאילו לקוח משונת ה-90 או לכל היותר תחילת שנות ה-2000, אבל נראה שזו מגמה שחביבה על חדיד, שנמשכת מאוד לסטייל הרטרו מלפני כ-20 שנה. חדיד הגיעה למסעדה בברוקלין, שם פגשה את החברים לערב פיצה ועוגה ענקית עם סוכריות צבעוניות רווי סרטונים לסטורי.

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully